Вартість проїзду у дніпропетровському міському електротранспорті піднімуть тільки після публічного обговорення в пресі та громадських слухань. Про це міський голова Дніпропетровська Іван Куліченко заявив на прес-конференції 22-го вересня.
Як зазначив Іван Куліченко, Дніпропетровську не уникнути подорожчання вартості послуг міського електротранспорту у зв’язку з подорожчанням електроенергії, однак він сподівається, що це станеться не так швидко, як в інших великих містах України.
За словами міського голови, нові тарифи на проїзд у дніпропетровських трамваях і тролейбусах — наразі в розробці, так само як і нові тарифи на послуги метрополітену.
Міська влада Дніпропетровська обмежила рентабельність громадських пасажирських автоперевезень до 20%. Як зазначив Іван Куліченко, інших механізмів впливу на вартість проїзду в маршрутних таксі немає.
Міський голова назвав таке рішення «цивілізованим вирішенням питання», а також повідомив про те, що рішення про нові тарифи на проїзд у «маршрутках» Дніпропетровська міська рада має ухвалити на черговій сесії 27-го вересня.
До того ж він запевнив журналістів, що собівартість автоперевезення пасажирів у Дніпропетровську суттєво відрізняється від інших, менших за площею, міст України (для прикладу — від Хмельницького, де проїзд у «маршрутках» не перевищує 85 коп.), адже місто з населенням трохи менше півтора мільйона людей, за інформацією Івана Куліченка займає площу понад 40 тис. га — як Санкт-Петербург із майже втричі більшою кількістю населення.
За словами посадовця, наразі міська влада розглядає питання встановлення вартості проїзду в залежності від довжини того чи іншого маршруту.
И вообще, это никого не ипёт куда он загонит бабло.......потом пешком ходить будет!!!
А багданы - фуфло редкое....жалкая пародия на автобус.
Кстати, в городе нет ПАССАЖИРСКИХ микроавтобусов.
------ЛЬГОТЫ НАХ!!!!!!------- Ответить | С цитатой
Ваши доводы не новы, их очень часто повторяют противники «монетарного» способа решения проблемы льготников. Но здесь многое «от лукавого»:
1.Льготник – льготнику рознь. Среди существующих льготников, до сих пор(!), хватает ведомственных лиц, с весьма не плохими зарплатами. Вот пусть их ведомства и покупают им проездные.
2.Те же о ком Вы справедливо печётесь, не столь уж не разумны в своих тратах. Ведь именно старики пенсионеры – самые дисциплинированные плательщики коммунальных услуг. А их они тоже, по Вашей логике, должны были бы проесть.
3. Есть среди них немало людей, которые вообще не пользуются транспортом. Например – лежачие больные. Получается, что эта категория, как бы лишена тех льгот, что получают их более здоровые «собратья по пенсии». Если бы были денежные выплаты, то этим проездом могли бы воспользоваться те, кто их опекает. Или купить то, что нужно этим пенсионерам. Ответить | С цитатой