20 серпня планується завершити основні роботи з реконструкції залізничного напрямку Дніпропетровськ — Донецьк, що дозволить збільшити швидкість руху пасажирських потягів на цій дільниці до 140 км. на годину (раніше 100-120 км/год.).
15 серпня відбулась перша дослідна поїздка потягу по швидкісному напрямку. Для фіксації всіх параметрів руху «контрольний» потяг був оснащений діагностичним обладнанням. Подібних поїздок передбачаеться здійснити декілька з тим, щоб, проаналізувавши дані приладів, максимально забезпечити безпеку руху на швидкісному шляху,— відзначають залізничники.
Вчора з роботою виконаною на реконструкції напрямку Дніпропетровськ — Донецьк ознайомилися голова Дніпропетровської обласної ради Юрій Вілкул та голова Дніпропетровської обласної державної адміністрації Надія Дєєва.
Члени інспекційної комісії оглянули кожну з десяти станцій від Дніпропетровська до станції Чаплине, і навіть декілька станцій Донецької залізниці. Всього ж відстань від Дніпропетровська до Донецька становить 268 кілометрів, з яких 121 км підпорядковано Придніпровській залізниці.
За результатами поїздки Юрій Вілкул та Надія Дєєва дали високу оцінку якості виконаних робіт.
Як зазначив Юрій Вілкул: «Навіть на перший погляд видно, що все зроблено для людей».
Як планують залізничники з 20 серпня швидкісний рух буде відкрито, в рамках реконструкції напрямку залізничникам залишиться виконати низку косметичних ремонтів в стаціонарних приміщеннях.
А относительно платформ – это вообще пунктик наших железнодорожников, когда делали Днепр-Киев тоже снесли высокую платформу на 186 км. У нас почему то считают, что комфорт – это красивые фонарики, клумбы и скамьи, а что касается условий посадки в вагоны – то это проблема пассажиров, которая железнодорожников, ну никак не касается. В этой связи стыдно за наш вокзал, украсить – украсили, а удобств – минимум.
P.S. Кстати, на реконструированном вокзале Сочи, не просто все платформы высокие (а не как у нас только первая), но еще имеются эл. указатели номера вагона, в результате никто по перрону не бегает, а спокойно ожидает свой вагон. Відповісти | З цитатою
полгода постоянные закрытия (т.е. электрички ходят до 8 утра и после 20:00 в лучшем случае), на всех платформах разрушены (остатки) капитальных сооружений и поставлены хилые навесики на металлических опорах (еще не закончили, кстати). На всех платформах сорван вполне целый асфальт и (не везде еще) уложен новый. Засыпаны доменным шлаком и щебнем обочины железной дороги, начата замена столбов ЛЭП, что идет вдоль дороги. Покрашены ограждения на платформах (только та сторона, что видна с железки :) Короче, денег зарыли массу.
А на 225-м километре, как и раньше, электричка при остановке перекрывает хвостовыми вагонами переезд, зато сделали новый домик смотрителяж; расписание электричек не соблюдается (опоздание на 7-15 минут - норма) и БЛИН!!!! постоянные отмены этих самых электричек. Железная дорога - самый необязательный вид транспорта. Відповісти | З цитатою
+ у нас сейчас нет в наличии локомотивов и вагонов для таких скоростей. Максимум - 160 км/ч. Відповісти | З цитатою
Поподробнее расскажите пожалуйста. В прошлом году часто мотался в Донецк, поездом было 4 час 20 мин, на авто от 3 до 4 часов. Сейчас в расписании http://poezda.net/ru/route_timetable?st_from=2210707&st_to=2214000&forDate=17-08-2007 указано 4-5 часов, пока ничего не поменялось? Когда поменяется?
Ещё такой вопрос. Россияне между Москвой и Питером гоняют поезда по 200 км\ч. Почему у нас такое не делают? Вроде технологии те же, такие же колёсные пары, вагоны, колея та же, одна с грузовыми составами? Відповісти | З цитатою
Так что про 3 часа я б сильно не заикался. Хотя перспективы есть ;) Відповісти | З цитатою