Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Чт, 19 червня 2025
12:59

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Метро: отримано 1 млн з обіцяних 58,5 млн грн

Метро: отримано 1 млн з обіцяних 58,5 млн грн
Із обіцяних державою нинішнього року 58,5 млн грн коштів на спорудження Дніпропетровського метрополітену з Державного бюджету України реально отримано поки лише 1 млн грн. Про це заступник голови облдержадміністрації Віктор Сергєєв повідомив на прес-конференції 10 квітня.

Як поінформував посадовець, отримання коштів гальмується, зокрема, і з вини підприємства-підрядника «Дніпрометробуд», яке досі не надало звіту про використання 13 млн грн бюджетних коштів, виділених авансом з Державного бюджету України минулого року.

За словами посадовця, 58,5 млн грн, передбачених на метро в Державному бюджеті, це рівно стільки, скільки було отримано минулого року. Крім того, з міського бюджету на продовження будівництва підземки виділять 3,5 млн грн, а з обласного — на розробку проектної документації будівництва метро у бік житлового масиву «Парус» — ще 1 млн грн.

«Оце і всі наші фінансові можливості, хоча, ви знаєте, ми воюємо, відстоюємо, чимало разів звертались, губернатор увесь минулий тиждень цим займався особисто в Києві. Ми просимо 870 млн — це ця цифра, що звучала під час візиту до нас Прем’єр-Міністра, але, на жаль, ми маємо на сьогодні тільки цифру у 58,5 млн», — поінформував Віктор Сергєєв.

А втім, як повідомив заступник голови облдержадміністрації, облдержадміністрація як замовник метрополітену має претензії і до розпорядників державних коштів.

«Нерівномірність фінансування: ось нам виділили 58 мільйонів, а дають перші 7-8 місяців тільки по мільйону, решту суми — тільки в кінці року. Тому знову з’являється ланцюг проблем, із заборгованістю із зарплати, зі звільненнями людей і так далі», — пояснив керівник.

Довідка: Наймолодший в Україні Дніпропетровський метрополітен був відкритий наприкінці 1995 р. і на сьогодні складається тільки з однієї гілки загальною довжиною 7,8 км із шістьма станціями. Будівництво першої черги метрополітену в Дніпропетровську почалося у 1981 році.
Будівництво 1 км підземки нині обходиться близько 50 млн дол. США
.
Gorod.dp.ua на Facebook.


Visor123  (25.04.08 14:46): Вобщем все как всегда.
Будем надеятся на лучшее - что деньги выделят, что все не своруют и что-то таки останется на строительство метро в любой конец, хоть в центр - хоть на парус.
Я тоже запарился топать сначала на вокзал - потом на парус - пока маршрутки рулят...
Відповісти | З цитатою
Серж  (15.04.08 09:14): Мне конечно жаль Днепр, но из-за бардака у вас, отчасти, строится метро у нас в Харькове. Так что.... Спасибо : ) Відповісти | З цитатою
Slon  (15.04.08 09:12): В Екатеринбурге киломатраж меньше Відповісти | З цитатою
Пилотик  (14.04.08 23:53): Обещанного 3 года ждут.... Відповісти | З цитатою
AV  (14.04.08 23:31): И вообще хватит вырезать полезные высказывания ув. Админ. Відповісти | З цитатою
AV  (14.04.08 23:29): Admin ya imel v vidu imenno eto slovo - *Bondarь!:) Відповісти | З цитатою
AV  (14.04.08 23:20): гость Не только мер хороше хапает , но и наш новичок- Бондарь! Відповісти | З цитатою
гость  (14.04.08 21:09): а зачем давать больше?, все равно мэр стырит Відповісти | З цитатою
ДНЕПР Форева  (14.04.08 19:27): Сегодня по телеку сказали,что самое короткое метро,в Екатеринбурге.7 станций!! Значит у нас больше! Відповісти | З цитатою
LEXX  (14.04.08 11:25): Нет слов........
Людям хоть на зарплату дайте денег. А то опять разбегуться.
Відповісти | З цитатою
1 2 3
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
100
років парку імені Шевченка

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті