16 липня 2019, 15:09
Новини Правобережного управління 16.07.19
Правобережне управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області роз’яснює платникам всі можливості, системи та переваги користування ЕЦП
Де можна використовувати електронний цифровий підпис
Хоча електронні цифрові підписи (ЕЦП) були "винайдені" більше 30 років тому і в Україні "узаконені" з 2003 року, вони ще не набули широкого поширення. Переважно ЕЦП оформлюють "в разі потреби". Наприклад, співробітники органів державної та місцевої влади – тому що зобов'язані подавати електронні декларації, а зайти в систему можна тільки за електронним підписом. Відповідальні особи різних організацій і підприємств, а також фізособи – підприємці оформляють ЕЦП для того, щоб заходити до особистого кабінету на сайті Державної фіскальної служби, щоб подавати податкову звітність через інтернет, а не просиджувати в чергах, і т.д.
Наявність ЕЦП є обов’язковою умовою для співробітників органів державної та місцевої влади. Керівництво підприємств і фізособи-підприємці найчастіше оформляють ЕЦП для зручності здавання електронної звітності до Пенсійного фонду України, Державної податкової адміністрації, Держкомітету фінансового моніторингу, Державної митниці тощо.
Але і звичайним громадянам ЕЦП може значно полегшити життя. ЕЦП потрібен для багатьох онлайн-сервісів Мін’юсту, Фіскальної служби тощо. З його допомогою можна отримати, наприклад, довідку про несудимість (її часто вимагають при оформленні віз, відновленні втрачених документів, прийнятті на роботу і т. д.). Пенсійний фонд запускає сервіс дистанційного отримання довідок про розмір пенсії та зарплати.
Також можна отримати інформацію про нерухомість (свідоцтво про право власності, виписку про держреєстрацію), взяти безкоштовно довідку про доходи, отримати документи на оформлення субсидії, довідку про участь в приватизації житла, про облік потребуючих держдопомоги, реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання, довідку про перебування на квартирному обліку, замовити закордонний паспорт, отримати електронну виписку з багатьох держреєстрів.
Багатьом громадянам, які не входять до перелічених категорії, ЕЦП теж могла б стати в нагоді. Наприклад, для отримання інформації та оформлення документів в Пенсійному фонді, про що ми вже розповідали. Для отримання довідки про відсутність судимості онлайн (її часто вимагають при працевлаштуванні, оформленні віз, відновленні документів та в інших випадках) теж потрібна ЕЦП. Видавати довідки на підставі цифрових підписів почали з осені минулого року. ЕЦП потрібна і для багатьох інших онлайн-сервісів (Мін'юсту, фіскальної служби та інших, насамперед державних), які вимагають надійної ідентифікації користувача. Зокрема, з його допомогою можна замовити закордонний паспорт, замовити та отримати електронну виписку з багатьох держреєстрів, інші документи. Тільки в Мін'юсті налічується 33 інформаційних системи, для користування якими необхідно мати ключ ЕЦП.
Щороку в Україні розширюється перелік послуг, що надаються через інтернет. І, якщо йдеться про ті, де використовуються персональні дані або потрібно встановити особу користувача, такі сервіси вимагають реєстрації та/або входу до системи за допомогою електронного цифрового підпису.
Скільки часу дійсний електронний підпис?
Термін дії кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів кваліфікованого електронного підпису становить до двох років з моменту їх формування. Цей строк встановлює відповідний кваліфікований надавач електронних довірчих послуг (АЦСК).
Системи, які підтримують використання сертифікатів АЦСК ІДД ДФС (за консультаціями щодо використання зазначених сервісів потрібно звертатись до власників сервісів):
Електронний сервіс "Електронний кабінет платника"
Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до "Єдиного вікна подання електронної звітності"
ProZorro
ОЦІНКА Online
Петиції Президенту України
Електронні послуги Мін`юсту
Система електронної взаємодії органів виконавчої влади
Загальнодержавний портал державних закупівель
Електронна звітність Державної служби статистики України
Національне агентство з питань запобігання корупції
Портал електронних послуг пенсійного фонду України
Міністерство соціальної політики "Послуга призначення допомоги при народженні дитини"
Державна казначейська служба України Є-Звітність
ЄДЕБО Міністерства освіти та науки України
Система відбору арбітражних керуючих
Електронні послуги Мінсоцполітики Призначення житлової субсидії
Електронні адміністративні послуги
Міністерство внутрішніх справ України
Електронні послуги Міністерства екології та природних ресурсів України
Електронні послуги Державної архітектурно-будівельної інспекції України
Єдиний портал адміністративних послуг
Електронні послуги Державного земельного кадастру
Пілотний проект iGov.org.ua
Єдиний веб-портал використання публічних коштів
Електронний суд
ОН-ЛАЙН БУДИНОК ЮСТИЦІЇ
Подача боржниками та організаторами аукціонів відомостей про справи про банкрутство
Особистий кабінет киянина
Особистий кабінет для мешканців міста Дніпра
Особистий кабінет львів'янина
TAXER; M.E.Doc; СОТА; iFin; Соната; QD PROFESSIONAL; Helsi
DOCUMENT.ONLINE; Арт-Звіт; Liga_REPORT; FREDO; УСУАН; СПЕД
FossDoc; ДОКПРОФ; АРМ "Лізинг КТЗ"; АРМ "Суб'єкт ОТК"
АРМ "Торгівля КТЗ"; АРМ "Автошкола"; Вчасно; InStaCo"
Автоматизована система "Реєстр територіальних громад"
Державна служба України з надзвичайних ситуацій
Додатково повідомляємо, що даний перелік не є вичерпним. Існують також інші програмні продукти та он-лайн сервіси, які підтримують використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток, сертифікати яких сформовано АЦСК ІДД ДФС.
Даний перелік може бути доповнений програмними продуктами чи он-лайн сервісами, у разі направлення розробником листа на електронну адресу
[email protected] з інформацією про підтримку кваліфікованих електронних підписів чи печаток сертифікати яких сформовано АЦСК ІДД ДФС.
17 липня 2019 року відбудеться засідання «круглого столу»
Керівництво Правобережного управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області запрошує до участі у «круглому столі» на тему: «Забезпечення надходжень до бюджетів. Зміни в адмініструванні акцизного податку. Щодо запобігання використання неоформленої праці найманих працівників. Податкова знижка. Електронні сервіси ДФС» громадян, представників малого та середнього бізнесу.
Для участі у зустрічі необхідно пройти реєстрацію з 10:30 на першому поверсі будівлі Правобережного управління за адресою: м. Дніпро, вул. Театральна, буд.1-а. Також можна здійснити запис за телефоном 34-28-77.
18 липня 2019 року відбудеться брифінг на тему: «Порядок нарахування та сплати податку на доходи фізичних осіб від продажу майна та отримання спадщини»
18 липня 2019 року об 11:00 у Правобережному управлінні ГУ ДФС у Дніпропетровській області відбудеться брифінг з заступником начальника управління Сергієм Шевчуком на тему: «Порядок нарахування та сплати податку на доходи фізичних осіб від продажу майна та отримання спадщини» за участі представників засобів масової інформації.
Усіх бажаючих відвідати захід та отримати кваліфіковані відповіді на питання запрошуємо зареєструватися за телефоном 34-28-77.
Останній раз редагувалося: 16.07.2019 15:09