Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Пн, 20 травня 2024
17:48

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

У Дніпрі разом із реконструкцією пам’ятника архітектури капітально ремонтують трамвайну колію

|«« «« »» »»|

У Дніпрі на вулиці Пастера капітально ремонтують трамвайні колії в обидва напрямки.

Роботи проводять у рамках реконструкції пам’ятника архітектури національного значення – однієї з найстаріших будівель Дніпра - Катеринославської суконної фабрики XVIII століття.

До того ж, ця ділянка є основною артерією для виїзду та заїзду трамваїв №№6, 9, 18, 19 на маршрути лівобережжя, а також в окремих випадках використовується 1 маршрутом для об’їзду вокзальної площі.

Ці трамвайні колії востаннє ремонтували у 90-х роках.

«Наразі вже демонтували старе полотно, замінили щебінь, встановили шпали та поклали більш ніж 250 метрів рейок. Також на проспекті Яворницького, там де розходяться трамвайні шляхи, в проєкті заплановано заміну трьох стрілочних переводів. Під них вперше у Дніпрі буде закладено полімерні шпали. Вони не гниють та майже не зношуються, а після використання, їх можна здати на переплавлення. Крім того, трамвайне полотно буде поєднано із дорожнім, тобто водіям буде легше тут роз’їжджатися та розвертатися. Паралельно замінюють контактну електромережу», - сказав начальник ремонтно-будівельного управління КП «Дніпровський електротранспорт» Ігор Погорелов.

Також він додав, що ці трамвайні колії мають влаштувати і трамвайників, і мешканців. Адже шляхи вкладають за сучасною німецькою технологією, яка дозволяє значно знизити шум та вібрації.

«Ми встановлюємо пружинні системи, які зроблені дуже якісно, а значить прослужать набагато довше, ніж ті, які використовувалися раніше. Тут під рейками знаходиться гумова прокладка, яка й буде знижувати шум та вібрації. До того ж і рейка встановлюється непроста, вона йде з «губою», тобто трамвай не викидатиме на проїжджу частину», - розповів детальніше монтер шляху 4-го розряду КП «Дніпровський електротранспорт» Михайло Марцинкевич.

Змінами на вулиці Пастера задоволена мешканка міста Анастасія:

«Я завжди за те, щоб було краще. Хіба погано, коли у місті оновлюють щось, ремонтують, замінюють старе на нове?! Тут буде нова трамвайна колія, кажуть безшумна. Це чудово».

Позитивний погляд на речі й у дніпрянина Романа:

«Як на мене, то працюють тут доволі швидко. Вже, дивлюся, і бруківку розпочали вкладати. Мені подобається, маю надію, що вулиця від цього тільки виграє».

Роботи виконуються за графіком. Усього буде замінено близько 380 метрів прямих та 180 метрів непрямих ділянок трамвайної колії. Також буде змонтовано 3 стрілочних переводи, встановлено 3 трамвайних перетини. Загалом, у Дніпрі за останні роки оновили близько 17 тис. метрів трамвайного полотна.

Gorod.dp.ua на Facebook.


poet  (15.11.20 21:47): ремонт путей это хорошо! А перенос путей, скорее всего за деньги гос-ва под эгидой планового ремонта (смещение в сторону проезжей части) для потребностей нового ТРЦ: называется лобби собственных интересов.
Пусть хозяева ТРЦ обустраивают прилегающую территорию за свои кровные, а то им не подпишут акт ввода в эксплуатацию как это заведено! Пример "Европейская площадь" обустроена насколько известно не из гос. бюджета!
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
евгений  (14.11.20 10:11): Да уж. Новость - ремонт трамвайных путей. Реакция - негативная. Вывод - не надо ничего ремонтировать. Одно радует - видал Филатов всех профессиональных недовольных в одном месте))) и спасибо ему за это. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 4
Док  (13.11.20 17:10): за одно и дорогу бы сделал от вокзала до Глобы!!!

Основные "ворота" Днепра! а дорога просто позор!!
Відповісти | З цитатою
местный  (13.11.20 16:04): Ото достижение!
То наверное В.В. проспонсировал, чтобы его ТРЦ не рассыпался от грохота наших "новых" трамваев из Лейпцега.
Відповісти | З цитатою
Frag  (13.11.20 15:36): Во времена СССР "плохие тоталитаристы" целые маршруты открывали, а тут заменили пару сотен метров путей и прям Подвиг-Подвигов!

И другой вопрос - с 1990х годов пути не меняли на Пастера , аккурат со времени распада СССР.
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
Полина  (13.11.20 15:32): За 5 лет 17 км рельсов из 172. На что вы, горожане, надеетесь? Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
1
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
6 700
гривень мінімальна зарплата у 2023 р.

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті