Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Сб, 18 травня 2024
18:01

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Понад 6 тис. клієнтів ПАТ «Дніпрогаз» скористались послугою «Callback»

Понад 6 тис. клієнтів ПАТ «Дніпрогаз» скористались послугою «Callback»

У минулому році майже 6,3 тис. споживачів газу Дніпра та Дніпровського району, які зареєстровані в "особистому кабінеті" на сайті 104.ua, скористалися послугою "Зателефонуйте мені". За допомогою даної опції споживач може створити заявку у своєму акаунті та вказати контактний номер, за яким в найкоротший термін перетелефонує оператор Контакт-центру.

Впровадження послуги зворотного дзвінка допомагає споживачам газу у налагодженні зручної комунікації зі спеціалістами ПАТ «Дніпрогаз». Послуга дозволяє клієнту отримати консультацію від оператора Контакт-центру, не витрачаючи кошти на дзвінок та час на очікування відповіді оператора. При отриманні заявки на зворотній дзвінок вільний фахівець Контакт-центру одразу зв’язується з клієнтом. Функцією "Callback" можуть скористатись усі зареєстровані в "особистому кабінеті" споживачі, яких на сьогоднішній день налічується близько 140 тисяч.
"Протягом останніх років ми спрямовуємо наші зусилля на розвиток клієнтоорієнтованості компанії, - розповідає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Дніпрогаз" Марина Коваленко, - Серед основних досягнень – створення Контакт-центру, розширення способів передачі показань лічильників газу та, звичайно, запуск сервісу «особистий кабінет».
Послуга зворотного дзвінка особливо зручна для споживачів у пікові періоди звернень (з 1 по 5 число місяця), коли телефонні лінії можуть бути перевантажені. Серед найпоширеніших звернень споживачів через функцію "Callback" були питання щодо перевірки стану свого особового рахунку, встановлення будинкових та індивідуальних лічильників, передачі показань тощо. Для замовлення послуги необхідно в нижній частині "особистого кабінету" натиснути кнопку "Зателефонуйте мені".

Нагадаємо, щоб стати користувачем "Особистого кабінету" та користуватись усіма його опціями, потрібно зареєструватися на сайті 104.ua. Для цього знадобиться: номер особового рахунку, сума останньої оплати, контактний телефон та е-mail. Якщо при реєстрації або використанні сервісу виникли технічні проблеми, про них необхідно повідомити на службу підтримки за електронною адресою [email protected].

Gorod.dp.ua на Facebook.

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
150
нових ліфтів планують встановити у Дніпрі у 2024 році.

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті