|«« | «« | »» | »»| |
«Сьогодні ми відкриваємо новий сучасний залізничний вокзал станції «Рокувата». Зокрема, на ній здійснюється висадка та посадка у потяги мешканців, які проживають у Тернівському та Жовтневому районах міста. Будівництво таких сучасних об’єктів, як станція «Рокувата» дозволяє збільшувати пасажиропотік, створює сучасні комфортні умови для пасажирів і робітників станції»,- сказав Віце-прем’єр-міністр Олександр Вілкул.
Станція «Рокувата» у Кривому Розі через велику протяжність міста (134 км) є другою основною станцією після Головної пасажирської. Новий вокзал відповідає всім сучасним вимогам. Зокрема, він обладнаний пандусами для людей з обмеженими можливостями. Також, в ході будівництва нового вокзалу замінено дорожнє полотно прилеглої вулиці 23-го Лютого, тротуари, відремонтовано фасади житлових будинків, облаштовано прилеглий сквер. Для комфортності пасажирів до нового вокзалу облаштовано під’їзд громадського транспорту. Зокрема, протягнуто тролейбусні мережі.
Новий вокзал на станції "Рокувата" побудований за кошти Укрзалізниці, без залучення коштів бюджету міста. Будівництво нової залізничної станції – ще один крок у реалізації проекту «Місто без околиць», ініційований Олександром Вілкулом у червні 2008 року.
«Ми системно розвиваємо Кривий Ріг. Це стосується реконструкції вулиць та житлових масивів міста, побудована сучасна Льодова арена, відкрито перинатальний центр, нового вигляду отримують парки та сквери», - наголосив Олександр Вілкул.
Залізничну станцію «Рокувата» було відкрито ще у 1893 році. Вона обслуговувала рудники Брянського товариства. У 2012 році за ініціативи Олександра Вілкула, який на той час очолював Дніпропетровську область, було прийнято рішення про реконструкцію станції та прилеглих територій. Станція «Рокувата» – Північні ворота міста. Через неї проходять потяги низки важливих напрямків Придніпровської залізниці. Придніпровська залізниця забезпечує безперебійне функціонування ділянки міжнародного транспортного коридору Європа-Азія, найважливішим вузлом якого є Дніпропетровська область. Понад 90% вантажообігу Дніпропетровщини припадають на залізну дорогу.
Gorod`ской дозор | |
Фоторепортажи и галереи | |
Видео | |
Интервью | |
Блоги | |
Новости компаний | |
Сообщить новость! | |
Погода | |
Архив новостей |