«Усі люди з обережністю та відповідальністю ставляться до дорожнього руху, а от на воді, яка для переважної більшості з нас є місцем відпочинку, чомусь недбало. Хоча ризики тут не менші, особливо – через зростання кількості швидкісних катерів, які курсують у місцях масового відпочинку людей на водоймах. Європейські стандарти безпеки, які зараз ми впроваджуємо в Україні, грунтуються, перш за все, на відповідальному ставленні до людського життя та на жорсткій відповідальності за порушення встановлених правил», – сказав, коментуючи ухвалення цього законопроекту Віце-прем’єр-міністр України Олександр Вілкул.
Розроблений Міністерством інфраструктури документ сприятиме реалізації системного плану дій з підвищення рівня безпеки на морському та річковому транспорті. Після схвалення законопроекту Верховною Радою відповідальность моряків і судноводіїв за скоєні правопорушення значно посилять.
«Проект Закону передбачає підвищення розміру штрафних санкцій за правопорушення у сфері морського та річкового транспорту. Юридичні та фізичні особи судновласники та судноводії мають чітко відчувати ступень своєї відповідальності», - сказав Володимир Козак.
За період з 1 червня по 30 вересня 2013 року, у 739 випадках винні особи притягнуті інспекторами Укрморрічінспекції до адміністративної відповідальності.
Серед найпоширеніших правопорушень: керування суднами, що не пройшли технічний огляд, не мають бортових номерів і позначень, мають несправності або взагалі не зареєстровані (майже 40% від загальної кількості порушень). Часто суднами керують особи, які не мають на це права. Також не виконуються правила утримання баз (споруд) для стоянки маломірних суден. Але найбільш гострою проблемою є керування суднами у нетверезому стані, яке призводить до непоправних наслідків не лише для судноводіїв, але й для їхніх пасажирів та громадян, які мимоволі стають жертвами аварійних пригод на воді.
За керування транспортними засобами або суднами особами у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують їхню увагу та швидкість реакції, передбачено штраф від 3400 грн. до 5100 грн.
Також збільшать штрафи за керування незареєстрованими суднами; суднами, що не пройшли технічного огляду або не несуть бортових номерів і позначень, або мають несправності, тощо з 17-85 грн. до 510-850 грн.; за керування судном особою, яка не має права керування цим судном, або передача керування таким судном особі, яка не має права керування з 51-85 грн. до 340-850 грн.
Gorod`ской дозор | |
Фоторепортажи и галереи | |
Видео | |
Интервью | |
Блоги | |
Новости компаний | |
Сообщить новость! | |
Погода | |
Архив новостей |
Зачем один раз в три года нужно проходить проверку знаний? Для автовладельцев проверки- -пересдачи нет.
Зачем надо выписывать доверенности каждый год? За деньги! Когда у автомобилистов, такого никогда не было.
Насколько я знаю регистрировать нужно и надувные лодки ( кажись, в зависимости от чего? Не помню) А если лодке присваивается номер, то у владельца должны быть права. На права надо отучится и сдать экзамен ( стоит не мало). По моему глубокому ИМХО, владельцы резинок 60-70% пенсионеры, так вот каким образом пенсионер сможет покрыть расходы связанные с регистрацией лодки? Так вот вся статистика формируется на составлении актов на эти надувные лодочки. Обладатели этих лодочек, люди, не большого достатка и рассчитаться с инспектором не всегда могут на месте, а если посадил за весла напарника пенсионера? Ответить | С цитатой | Обсуждение: 2