Про це повідомили у інформаційній службі підприємства.
Зустрічі мають на меті вивчення конкретних питань житлового обслуговування на місці з урахуванням зауважень та пропозицій мешканців, налагодження спільного контролю стану обслуговування.
Перші такі зустрічі відбулися у центральному районі та на Соцмісті.
Для оперативного вивчення пропозицій мешканців та вжиття належних заходів з виправлення недоліків у роботі з підготовки житла до опалювального сезону створено робочу групу фахівців «Дніпродзержинського житлового об’єднання» та підпорядкованих дочірніх підприємств».
Присутні на зустрічах мешканці висловлюють зауваження безпосередньо керівництву житлового підприємства, проблемні питання, що не потребують значних вкладень, вирішуються у стислий термін, графіки проведення та якість ремонтних робіт контролюються спільно з мешканцями.
Gorod`ской дозор | |
Фоторепортажи и галереи | |
Видео | |
Интервью | |
Блоги | |
Новости компаний | |
Сообщить новость! | |
Погода | |
Архив новостей |