Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Нд, 13 липня 2025
20:14

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

В «Укрзалізниці» пояснили, чому з України відправляється так мало рейсів до Європи

В «Укрзалізниці» пояснили, чому з України відправляється так мало рейсів до Європи

В Україні та Європі залізничні колії мають різну ширину, що обмежує подорожі на поїздах. В Європі поширена так звана європейська колія, у якої відстань між внутрішніми краями рейок становить 1435 мм.

Як повідомляє прес-служба перевізника, в Україні зараз колії мають ширину 1520 мм, і рухомий склад для них використовується інший. В УЗ пояснили, що через це неможливо запускати поїзди "куди завгодно й поставити на колію будь-які вагони". Зараз існують вагони з можливістю зміни колісних пар, але їх кількість обмежена.

Також зазначається, що на кордоні з ЄС є ділянки суміщеної колії - 1520 та 1435 мм, де можуть рухатися поїзди двох стандартів. При цьому до Хелма і Перемишля заведено широку колію.

"Побудова пасажирських хабів для пересадки - це один з напрямків, у якому системно працює "Укрзалізниця". Продовжуємо перемовини і з польською стороною по запуску за маршрутом Київ - Варшава поїзда з вагонів стандартного для України габариту", - додали в УЗ.

Детальну інформацію про міжнародні рейси з України можна дізнатися на сайті "Укрзалізниці".


"Укрзалізниця" та колії
Україна має систему колій, яка відрізняється за розмірами від європейської. Українські потяги рухаються "широкою" колією 1520 мм, а на кордоні зустрічаються з "вузькою" європейською 1435 мм.

В травні 2022 року міністр інфраструктури України Олександр Кубраков повідомив, що Україні потрібно будувати європейську колію для інтеграції в європейську систему. За його словами, переведення однієї залізничної лінії на стандарт ЄС може коштувати від 2 до 3 мільярдів доларів.

Україна є найбільшою за площею державою у Європі, що має розвинену та розгалужену мережу залізниць. Протяжність тільки головних колій складає понад 20 тисяч км. Тому Україні, щоб повністю перейти на європейський стандарт залізничної колії, може знадобитися понад 20 років, а орієнтовна вартість становитиме в межах 250 мільярдів євро.

Gorod.dp.ua на Facebook.


habubabur  (13.07.23 07:02): То есть, в том, что до Пшемышля ходят, сколько там, два, поезда в сутки с купе по цене СВ, а не 20 плацкартов - виновата колея. Відповісти | З цитатою
1
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами
•  Спека у Дніпрі: люди масово відпочивають біля води, незважаючи на заборону на купання (14)

•  У Дніпрі планують збудувати новий гігантський «Епіцентр» (9)

•  У Дніпрі почали встановлювати передові майданчики для збирання сміття (7)

•  Спека атакує: Дніпро серед найгарячіших міст Європи (7)

•  В уряді пропонують відмовитися від прожиткового мінімуму: як це вплине на українців (7)

•  У Дніпрі майже на півтора року обмежать рух по Амурському мосту: як рухатиметься громадський транспорт (6)

•  Суддя з Дніпра є абсолютним «рекордсменом» — закриває 83 відсотки справ стосовно п’яних водіїв (6)

•  У Дніпрі демонтують 78 самовільно встановлених гаражів: список адрес (6)

•  В Днепре предлагают до 10,5 миллионов за утепление девятиэтажки на Акинфиева (5)

•  Українці вʼїжджатимуть в ЄС по-новому: Європарламент схвалив рішення (4)


* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
373
ремонти у будинках ОСББ/ЖБК за 2024 р.

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті