Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Вт, 29 липня 2025
01:03

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Транспортний комплекс Дніпра: реалії та перспективи розвитку

|«« «« »» »»|

У Дніпровській міській раді, в рамках чергового засідання комісії Громадського контролю, депутати, громадськість, представники профільного департаменту та комунальних підприємств обговорили найактуальніше щодо розвитку транспортної галузі в місті.

«Темою розвитку громадського транспорту цікавляться чи не всі мешканці, оскільки так чи інакше є пасажирами автобусів, тролейбусів, трамваїв чи метро. Транспортна реформа в місті триває. Цю галузь можна назвати, так би мовити, "проривною", оскільки дійсно багато чого зроблено, удосконалено, і цього не можна не помітити. Поступово маршрутки змінюються на великі комфортабельні автобуси, також оновлюється рухомий склад трамваїв, тролейбусів, відкриваються нові тролейбусні маршрути. Утім, у пасажирів все ж виникають окремі питання, претензії, зауваження і по інтервалах руху, пільговому проїзду на автобусних маршрутах тощо», - сказав депутат міськради Павло Головаха.

Серед порушених під час засідання питань: чому не усі маршрути після карантину відновили роботу, коли цілком зникнуть так звані маршрутки ("газелі" та "спринтери"), чому існують великі інтервали руху на тролейбусних маршрутах, коли впровадять єдиний електронний квиток тощо.

«Так, дійсно, є декілька автобусних маршрутів, які після карантину не відновили свою роботу, оскільки перевізники через економічну ситуацію не змогли забезпечити якісні і безпечні перевезення пасажирів на маршрутах. Але це не означає, що маршрути цілком закрили. На відновлення роботи потрібен деякий період, і поступово такі маршрути починають повноцінно працювати, оновлюючи свій рухомий склад. Не так давно поновили роботу маршрути №118 та №107. На останньому частково з’явилися автобуси великої місткості», - розповів заступник директора департаменту транспорту та транспортної інфраструктури ДМР Олександр Лещенко.

Представник мерії також підкреслив, що в місті і надалі продовжуватиметься програма «Смерть маршруткам» по заміні "спринтерів" та "газелей" на великі автобуси з низькою підлогою:

«Так, наразі на різних маршрутах працюють вже понад 200 таких машин. Плануємо, щоб до 2022 року на маршрутах цілком були великі автобуси. Невеликі машини можуть бути на окремих, зовсім коротких маршрутах. Окрім того, за останні роки велику увагу приділено розвитку електротранспорту. Так, відкрито чотири нових тролейбусних маршрути, а також іще чотири маршрути для зручності пасажирів подовжено. Закуплено понад 100 тролейбусів та 40 трамваїв. Утім, існує така проблема, як нестача водіїв. Це, передусім, і пояснює ситуацію із великими інтервалами руху на деяких тролейбусних маршрутах».

Зі свого боку, заступник директора КП «Дніпровський електротранспорт» Володимир Сусленков додав, що Дніпро – одне із небагатьох міст України, де працює навчально-виробничий центр, який готує водіїв трамваїв і тролейбусів. Наразі тут вже закінчують навчання 50 осіб, які вже незабаром поповнять штат водіїв:

«До слова сказати, до нас їдуть працювати водіями трамваїв і тролейбусів з інших міст, наприклад, Харкова, Запоріжжя, Кривого Рогу, оскільки пропонуємо більшу заробітну плату. Але все одно, водіїв не вистачає. Багато з них на пенсію виходять або полишають роботу через інші життєві обставини».

На засіданні також прокоментували і питання доцільності закупівлі трамваїв, які були у вжитку, а не нових.

«Купувати нові трамваї наразі занадто дорого. Так, два нових вагони можуть коштувати 62 млн. грн., тоді як ті, що були у вжитку обходяться у 4, 4 млн. грн. Тим більше, такі вагони в гарному стані. У нас вони проходять невелику модернізацію і нормально потім працюють на міських маршрутах», - наголосив Олександр Лещенко.
«Обговорили сьогодні вкрай важливу і завжди актуальну тему. Багато питань прозвучали і почули на них розгорнуті і професійні відповіді. Головне, що міська влада не зупиняється на досягненнях, а продовжує робити громадський транспорт у Дніпрі комфортнішим», - підсумував депутат міськради Олександр Черкаський.

Gorod.dp.ua на Facebook.


Ольга  (24.10.20 11:52): Кроме отмывания денег на всех этих заседаниях депутаты горсовета ничего не делают. Где маршруты делись с левобережного 126 76 79 и105. Неужели депутаты горсовета во главе с филатовым не понимают а как людям добираться на работу на учёбу в больницы. Закупили надюшники которые просто нельзя закупать они уже отжили свой срок или филя нас хочет превратить в африканский отстойнык. Вы что творите. Нуда в первую очередь деньги отмыть а люди это так для депутатов пустое место. Відповісти | З цитатою
Не смешите тапки  (23.10.20 10:42): Город мог бы получить трамваи с кондиционером именно в салоне и в современных корпусах. Какие 4,4 млн? Как такое б.может стоить 152 тысячи долларов?
Эта старая Tatra T4D-M1 выпущена в 80х годах прошлого века. И стоимость вагона в Лейпциге 3-4 тыс. дол, и то много. Плюс перевозка одного вагона тыщ 7. Итого вагон 10тыщ, ну и пусть 12, и потом тележки, покраска, починка. В общем, инет все помнит, вот какие вагоны тот же Харьков закупал и почём, та же Винница.
150 тыс. долларов , ага, да
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 3
Погонщик красного КТМ_а  (23.10.20 10:09): Рельсы шпалы... шел 15-тый запоздалый.
Ау, заседатели!!! Когда путь в божеский вид приведете???
*
Да, и где намордники??? И что то за дед-мороз с приставной бородой и закрывашкой в голове?
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
вован  (23.10.20 08:32): Нужно по возможности расширять проезжие части именно в районах перекрестков .Грамотно отрегулировать работу пропускной способности светофоров.Еще раз продублировать повороты на право дополнительными табличками с зеленой стрелкой. Відповісти | З цитатою
Мыздобул  (22.10.20 22:00): А реалии такие. Совершенно убитая трамвайная сеть. Рельсы изношенны почти везде. В городе нет ни одного маршрута, где линии полностью отремонтированные. Трамваи еле плетутся, да ещё и графики идиотские. После 17.00 сесть в троллейбус очень проблематично, из-за отсутствия таковых на линии. Трамваи ненамного лучше. Пока вы займётесь капремонтом путей (фактически демонтажем и строительством с нуля), и не сделаете нормальные графики на троллейбусах, вся ваша говорильня не стоит и выеденного яйца. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Сергей  (22.10.20 21:42): А про 126 маршрут молчат)
То они хотели в 2021 избавится от маршруток, теперь к 2022му...
Хорошо в этим встречах, что красивые слова говорят и на мгновение даже веришь и радуешься. А потом выходишь на остановку и думаешь "Какой же дурак был что верил"...
Відповісти | З цитатою
Таня  (22.10.20 20:33): 2 новых трамвайных вагона стоят : российские 28 млн грн, чешские 40 млн грн. Эти вагоны вмещают по 170 пассажиров, Татры, которым место в металлоломе, по 90. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Таня  (22.10.20 19:44): А вот троллейбус в Приднепровск просто класс! Едет со скоростью до 60-70 км/ч, обгоняя обычные троллейбусы как стоящие. Пора бы и о электробусах подумать, Запорожье уже планирует их запустить, Мелитополь тоже. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
1
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами
•  «Ера дешевих продуктів проходить»: експерт пояснив, чому шалено зростають ціни (13)

•  Ремонт за 348 мільйонів гривень: що відбувається на Старому мосту у Дніпрі (12)

•   Поліція затримала 14-річного підлітка, підозрюваного у вбивстві жінки в Амур-Нижньодніпровському районі Дніпра (7)

•  У Дніпрі «швидка» ледь не збила людей внаслідок ДТП (відео моменту) (7)

•  «Панікувати ще не треба». Ярослава Магучіх відреагувала на перший за 3 роки фініш поза подіумом (6)

•  У Дніпрі майже на півтора року обмежать рух по Амурському мосту: як рухатиметься громадський транспорт (6)

•  Кабмін виділяє понад 270 млн гривень на доплати вчителям (5)

•  В НБУ назвали причини росту цін на пальне: прогноз до кінця року (5)

•  У центрі Дніпра продають легендарний нічний клуб (4)

•  Будують надземний пішохідний перехід: у Дніпрі перекриють одну з центральних вулиць (4)


* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
45
років будинку Дніпровського цирку

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті