Команда молодых архитекторов и урбанистов Днепра разработала проект новых трамвайных остановочных комплексов и вынесла его на обсуждение горожанами.
Как уже сообщал Городской сайт, в Днепре на Донецком шоссе при содействии Европейского банка реконструкции и развития могут запустить первую в нашем городе линию скоростного трамвая.
А тем временем команда молодых архитекторов и урбанистов разработала проект новых остановочных комплексов для трамваев, проходящих по этой магистрали.
Об этом в соцсети сообщила представитель этой команды разработчиков Bila Dzyga:
«Сьогодні працюємо над об'єктом транспортної інфраструктури, який, впевнені, додасть нашому місту сучасності та зручності!
Добре спланована і зручна система громадського транспорту робить місто придатним для життя. Гарно спланований громадський транспорт – це не просто зручність, а й умова економічного розвитку та поліпшення екологічної ситуації за рахунок зменшення викидів CO2 у повітря. Чим швидше і зручніше потрапити з однієї точки міста в іншу, тим привабливішим він є для бізнесу, який буде створювати в місті нові робочі місця.
Сучасний транспорт вже став комфортнішим - салони метро, трамваї, автобуси стають все більш зручними, а транспортна інфраструктура-надійнішою і цифровою.
За прикладом європейських країн, сьогодні і в Україні можна спостерігати зачатки реформації транспортної мережі. Наприклад у Києві та Львові вже є приклади посадочних платформ для електротранспорту з урахування будівельних норм і правил, дотриманням вимог щодо пересування маломобільних груп населення (нізькохідний транспорт, вирівнювання у горизонталі платформи та посадочної площини транспортного засобу, спеціальні знаки, огородження, тощо). Це в значній мірі покращує зручність користування та забезпечує безпеку руху громадян при користуванні громадським електротранспортом .
Наша команда приймає участь у розробці концептів та проектуванні трамвайних платформ по всій Україні».
В целом нельзя не отметить интересность данного проекта.
Во сколько обойдется реализация проекта новых остановок и когда он может быть воплощен в жизнь, пока не сообщается.
Автор: Константин Шруб. Иллюстрации – со страницы Bila Dzyga.
Gorod`ской дозор | |
Фоторепортажи и галереи | |
Видео | |
Интервью | |
Блоги | |
Новости компаний | |
Сообщить новость! | |
Погода | |
Архив новостей |
Обособленное трамвайное полотно следует отделять от проезжих частей улиц, тротуаров и велосипедных дорожек разделительными полосами (газонами) с устройством ограждений, запрещающих доступ пешеходов и внерельсового транспорта, кроме специального по обслуживанию и ремонту. Разделительные полосы на подходах к мостам, путепроводам и эстакадам допускается не предусматривать. Ответить | С цитатой | Обсуждение: 1