У дніпровському метро на станціях «Заводська», «Металургів» і «Метробудівників» до кінця року модернізують усі ескалатори: їх укомплектують системою, яка дозволить знизити споживання електроенергії у два з половиною рази. Гроші на осучаснення виділили з міського бюджету.
«Модернізацію системи управління електроприводу ескалатора метро у Дніпрі почали у 2017 році. На станції «Заводській» на підйомниках уже стоять частотні перетворювачі, завдяки яким регулюється швидкість сходової стрічки. До речі, наше метро стало першим в Україні, де встановили такі пристрої. Система розроблена Дніпровським заводом перетворювальної техніки. Цього року ми завершимо модернізацію всіх ескалаторів на трьох станціях, у 2020-му плануємо оснастити такою ж технікою ескалатори на станції «Проспект Свободи», а у 2021-му – на «Вокзальній», – розповів заступник технічного директора з ремонту КП «Дніпровський метрополітен» Олександр Онофрійчук.
Тепер на станції «Заводській» ескалатори працюють за таким принципом: якщо пасажирів немає, то підйомники майже не рухаються, якщо ж людина наближається до ескалатора і стає на сходову стрічку, то спрацьовує датчик – ескалатор починає їхати з нормальною швидкістю. Коли ж останній пасажир сходить з підйомника, то його швидкість знову зменшується.
Сімейна пара Любов і Володимир Зозулі колись працювали у «Метробуді». Кажуть: модернізований ескалатор став зручнішим для людей похилого віку.
«Ми тут постійні пасажири. Коли вперше побачили, що ескалатор не рухається, то не відразу зрозуміли працює він взагалі чи ні. Але нам пояснили, що ескалатор поїде швидше, коли на нього стане людина. Та й нам дуже зручно, коли стрічка спочатку повільно рухається, бо так ми точно не спіткнемося», – розповіли пасажири метрополітену.
У метро підрахували – модернізовані ескалатори дозволять економити близько 300 тисяч гривень на рік. Крім цього, таке осучаснення системи управління механічних сходів дозволяє їм значно довше працювати без ремонтів.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
А заявленная по факту экономия в 2,5 раза скромно занижена, это значение больше.
Если возникают у кого то сомнения по поводу и без повода, то это факт может подтвердить любая независимая компания энергоаудита.
При правильном подборе конфигурации оборудования и грамотной эксплуатации частотного электропривода, система даст ожидаемые результаты. А в конкретном случае для частотного привода эскалаторов эффект получился мягко говоря более чем неожиданным.
Не могу не согласится что при внедрении этой системы было лоббирование интересов, но тем не менее это все равно сработало на пользу, в первую очередь бюджету городу. Днепрметрополитен дня Днепра пока еще остается дорогой игрушкой, по причине малого количества станций.
Уважаемые горожане, будьте аргументированы и внимательны в своих комментариях, не все нововведения - это "воровство" бюджета. Відповісти | З цитатою
А заявленная по факту экономия в 2,5 раза скромно занижена, это значение больше.
Если возникают у кого то сомнения по поводу и без повода, то это факт может подтвердить любая независимая компания энергоаудита.
При правильном подборе конфигурации оборудования и грамотной эксплуатации частотного электропривода, система даст ожидаемые результаты. А в конкретном случае для частотного привода эскалаторов эффект получился мягко говоря более чем неожиданным.
Не могу не согласится что при внедрении этой системы было лоббирование интересов, но тем не менее это все равно сработало на пользу, в первую очередь бюджету городу. Днепрметрополитен дня Днепра пока еще остается дорогой игрушкой, по причине малого количества станций.
Уважаемые горожане, будьте аргументированы и внимательны в своих комментариях, не все нововведения - это "воровство" бюджета. Відповісти | З цитатою
ПЕРЕМОГА! Відповісти | З цитатою