На порталі міськради Дніпра з’явилася нова функція – подача звернень громадян в електронному вигляді. Відтепер звернутися до чиновників чи навіть міського голови можна не виходячи з дому.
Електронна послуга робить процес простим і зручним. Для тих, у кого доступ до мережі Інтернет ускладнений, зберігається також паперова форма подачі заяв. Також повідомити про свої проблеми та пропозиції можна за телефонами «гарячої лінії».
Нова функція – це ще один інструмент «електронної демократії», яку в мерії активно впроваджує очільник Дніпра Борис Філатов. За останні місяці місто утримує лідерські позиції, посідаючи другу сходинку в загальноукраїнському рейтингу використання електронних інструментів демократії.
«Те, що городяни хочуть написати, вони можуть зробити це з дому, зі свого особистого кабінету – через портал iGov. Відповідь на звернення люди отримуватимуть електронною поштою: згідно з чинним законодавством, протягом 30 днів. Та, враховуючи, що в нас є система електронного документообігу, цей процес можна пришвидшити», – зазначила начальник управління інформаційних технологій міськради Ірина Корецька.
За безпекою надання звернень слідкуватиме Банк-ID, який ідентифікуватиме особу городянина. При цьому всі особисті дані залишатимуться закритими для сторонніх. У міськраді впевнені – новація допоможе у встановленні прозорості в роботі зі зверненнями городян і зробить її більш швидкою та ефективною.
Зазначимо, що передати до мерії своє звернення у паперовому вигляді можна через «Єдине вікно», розташоване на першому поверсі міськради. Також працює «гаряча лінія». Її телефони: +38 (056) 732-12-12, +38 (095) 732-12-12, +38 (096) 732-12-12, +38 (073) 732-12-12.
Gorod`ській дозор | |
Фоторепортажі та галереї | |
Відео | |
Інтерв`ю | |
Блоги | |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
Погода | |
Архів новин |