У Дніпрі реалізують комплексний підхід до відновлення електротранспорту, заявив міський голова Борис Філатов в ефірі програми «Грані» на 34 каналі. За словами мера, місто має можливості оновити рухомий склад тролейбусного та трамвайного парків, а от подорожчання проїзду поки очікувати не варто.
На думку Бориса Філатова, перш за все необхідно визначити пасажиропотік. Уже з 1 вересня цим займатимуться фахівці Вінницького технологічного університету, які мають досвід у цій сфері.
Наступним кроком має стати запровадження нового менеджменту: планується, що в транспортному департаменті та профільних комунальних підприємствах міськради працюватимуть фахівці з Вінниці. «Щоб не везти варягів з далеких «закордонів», запросили фахівців з Вінниці. Це наші люди, які вже мають секрет успіху реформ», – пояснив Борис Філатов.
На початку вересня також розпочнуть ревізію наявних тролейбусів і трамваїв, яка триватиме близько місяця. За її результатами будуть видані необхідні рекомендації. Очільник Дніпра впевнений – при бюджеті в 9,2 млрд грн у міста є можливість оновлювати рухомий склад.
«Уже до нового року ми розумітимемо, скільки чого потрібно загалом. Скажу так: у міському бюджеті передбачено 44 млн грн на закупівлю поки 10 тролейбусів. Далі будемо дивитися. Можливо, за підсумками півріччя ми зробимо перерахунок в бюджеті і виділимо значно більшу суму для купівлі рухомого складу», – повідомив Борис Філатов.
Він також наголосив, що говорити про підняття вартості проїзду в електротранспорті поки не варто. Нині Дніпро – єдиний обласний центр України, де міський бюджет покриває фактично половину собівартості проїзду.
«За нинішньої ситуації люди рахують кожну копійку. Ми просто шукатимемо внутрішні джерела фінансування», – впевнений мер.
Борис Філатов підкреслив, що в Дніпрі муніципальний електротранспорт свідомо знищували. Натомість ринок монополізували приватні перевізники. Проста статистика: в Дніпрі проживає близько мільйона людей, а міські трамваї й тролейбуси щомісяця перевозить лише 112 тис пасажирів.
Міський голова також підкреслив, що електротранспорт повинен стати, так би мовити, модним. Необхідно відійти від стереотипу, що тролейбуси і трамваї – це засіб для пересування незаможних соціальних груп.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
Теперь еще одни "винницкие специалисты" займутся нашим электротранспортом, все ЮМЗ заказов не получит, все будет - РОШЕН.
Вы бы Альбертович, уточнили у Велвела Гройсмана, как он провел реформу? А я вам расскажу по секрету: закупили б/у трамваи (20-25 лет) в Германии и Австрии, по завышенным ценам как новенькие, и радостно рапортовали об успехах молодого мера Велвела Гройсмана. Вот это реформа, вот вам и новые рабочие места, и создание внутреннего валового продукта. Кстати, если вы не курсе Альбертович, то на Винницу всего ШЕСТЬ трамвайных маршрутов (из которых 4 дублируют друг друга на протяжение 70 % своего маршрута). Вы лучше уж у французов заодно вместе с метро и электротранспортом "обучитесь". Кстати почему в Одессу закупили 10 троллейбусов корпорации "БОГДАН" (которые на Украине проходят крупноузловую сборку), почему не лоббируете ЮМЗ? Відповісти | З цитатою