Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Пн, 09 червня 2025
04:29

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Борис Філатов розповів, як вінницькі фахівці допоможуть реформувати електротранспортну галузь Дніпра

Борис Філатов розповів, як вінницькі фахівці допоможуть реформувати електротранспортну галузь Дніпра

У Дніпрі реалізують комплексний підхід до відновлення електротранспорту, заявив міський голова Борис Філатов в ефірі програми «Грані» на 34 каналі. За словами мера, місто має можливості оновити рухомий склад тролейбусного та трамвайного парків, а от подорожчання проїзду поки очікувати не варто.

На думку Бориса Філатова, перш за все необхідно визначити пасажиропотік. Уже з 1 вересня цим займатимуться фахівці Вінницького технологічного університету, які мають досвід у цій сфері.

Наступним кроком має стати запровадження нового менеджменту: планується, що в транспортному департаменті та профільних комунальних підприємствах міськради працюватимуть фахівці з Вінниці. «Щоб не везти варягів з далеких «закордонів», запросили фахівців з Вінниці. Це наші люди, які вже мають секрет успіху реформ», – пояснив Борис Філатов.

На початку вересня також розпочнуть ревізію наявних тролейбусів і трамваїв, яка триватиме близько місяця. За її результатами будуть видані необхідні рекомендації. Очільник Дніпра впевнений – при бюджеті в 9,2 млрд грн у міста є можливість оновлювати рухомий склад.

«Уже до нового року ми розумітимемо, скільки чого потрібно загалом. Скажу так: у міському бюджеті передбачено 44 млн грн на закупівлю поки 10 тролейбусів. Далі будемо дивитися. Можливо, за підсумками півріччя ми зробимо перерахунок в бюджеті і виділимо значно більшу суму для купівлі рухомого складу», – повідомив Борис Філатов.

Він також наголосив, що говорити про підняття вартості проїзду в електротранспорті поки не варто. Нині Дніпро – єдиний обласний центр України, де міський бюджет покриває фактично половину собівартості проїзду.

«За нинішньої ситуації люди рахують кожну копійку. Ми просто шукатимемо внутрішні джерела фінансування», – впевнений мер.

Борис Філатов підкреслив, що в Дніпрі муніципальний електротранспорт свідомо знищували. Натомість ринок монополізували приватні перевізники. Проста статистика: в Дніпрі проживає близько мільйона людей, а міські трамваї й тролейбуси щомісяця перевозить лише 112 тис пасажирів.

Міський голова також підкреслив, що електротранспорт повинен стати, так би мовити, модним. Необхідно відійти від стереотипу, що тролейбуси і трамваї – це засіб для пересування незаможних соціальних груп.

Gorod.dp.ua на Facebook.


ветеран труда  (06.07.16 22:08): Да до чего довели город в котором собирали ракеты, а теперь с Винницы приедут большие спецы и будут учить ракетостроительный город реформировать электротранспортную отрасль. Боря ты мер или просто мужик в костюме, тебе не стыдно, хотя в политиков такого слова нет. Неужели в миллионом городе своих специалистов нет. Відповісти | З цитатою
Горожанин  (06.07.16 17:52): В конструкторском бюро ЮМЗ прекрасные специалисты. Им надо поставить конкретную задачу. Нужно использовать полностью весь потенциал Днепропетровщины. Давать работу своим предприятиям, людям.Чтобы не получилось реформа ЖКХ- банальное поднятие тарифов. Відповісти | З цитатою
slobodka  (06.07.16 17:06): Уже два винницких "специалиста" реформируют предприятие с названием "УКРАИНА" (от их реформ, уже незнаем куда бежать и как жить дальше).
Теперь еще одни "винницкие специалисты" займутся нашим электротранспортом, все ЮМЗ заказов не получит, все будет - РОШЕН.
Вы бы Альбертович, уточнили у Велвела Гройсмана, как он провел реформу? А я вам расскажу по секрету: закупили б/у трамваи (20-25 лет) в Германии и Австрии, по завышенным ценам как новенькие, и радостно рапортовали об успехах молодого мера Велвела Гройсмана. Вот это реформа, вот вам и новые рабочие места, и создание внутреннего валового продукта. Кстати, если вы не курсе Альбертович, то на Винницу всего ШЕСТЬ трамвайных маршрутов (из которых 4 дублируют друг друга на протяжение 70 % своего маршрута). Вы лучше уж у французов заодно вместе с метро и электротранспортом "обучитесь". Кстати почему в Одессу закупили 10 троллейбусов корпорации "БОГДАН" (которые на Украине проходят крупноузловую сборку), почему не лоббируете ЮМЗ?
Відповісти | З цитатою
Сергей  (06.07.16 17:04): Да, приедут "наши люди" из Винницы. Из Винницы много наших людей -- Порошнко-Вальцман, Гройсман.. там их много и все наши Відповісти | З цитатою
1
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами
•  У Дніпрі на Метробудівській водій Audi збив з ніг пішохода, який перебігав дорогу: відео моменту (23)

•  На часі: що кажуть містяни про ремонт трамвайної колії у центрі Дніпра (16)

•  Скільки років потрібно, щоб купити квартиру в Дніпрі (13)

•  Історію Дніпра пропонують вести від 14 століття (10)

•  Ще одна перемога для Дніпра: мерія вирішила багаторічну проблему водопостачання мешканців по вул. Мандриківській, 136 (7)

•  У дніпровських музеях відновили два рідкісні автомобілі (6)

•  На площі Героїв Майдану водійка Audi переплутала педалі і спровокувала масову ДТП (відео моменту) (6)

•  Укрпошта стане банком: Рада прийняла закон про фінансову інклюзію (5)

•  У Дніпрі засуджена ексочільниця МСЕК працевлаштувалась у госпіталі ветеранів війни (4)

•  У Дніпрі стартує масштабний ремонт трамвайної лінії: Трамваї №1 призупинять рух до листопада (оновлено) (4)


* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
19
млрд. гривень бюджет Дніпра на 2025 рік

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті