Про це під час прямої телефонної лінії повідомила начальник відділу реформування управління житлового господарства Дніпропетровської міської ради Ірина Петрова.
«Загалом це невелика цифра для нашого міста, але якщо порівнювати її з 2014 роком, то вона є суттєвою, тоді було створено лише 13 ОСББ. Це питання на сьогодні є актуальним, оскільки з 1 липня минулого року набрав чинності Закон України, в якому прописано списання в односторонньому порядку житлового фонду з балансів житлово-експлуатаційних підприємств будь-якої форми власності, у тому числі й комунальних. Тобто, за цим Законом мешканці багатоквартирних будинків мають право самостійно обирати управителя будинку, організацію чи компанію, яка його обслуговуватиме, або вони повинні створити об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (ОСББ). Створити ОСББ чи обрати управляючу компанію дніпропетровці повинні до 1 липня 2016 року», - зазначила Ірина Петрова.
За її словами, якщо до зазначеного часу мешканці не визначаться з управителем або не створять ОСББ, міської радою в рамках відповідного конкурсу буде визначено того чи іншого управителя.
«Поки що невідомо умови конкурсу, оскільки Кабінетом Міністрів України не розроблено порядок проведення такого конкурсу. Відомо, що договір з тим чи іншим управителем укладатиметься на один рік», - сказала начальник відділу реформування управління житлового господарства міської ради.
Вона також додала, що минулого року коштом міського бюджету навчання у Придніпровський академії будівництва і архітектури пройшли 90 управителів. На ці цілі кошти у міському бюджеті закладені і на цей рік.
З питань створення ОСББ можна звертатися в управління житлового господарства за адресою:вулиця Леніна, 16 (2 поверх, кім. 9) у робочі дні крім середи.
За інформацією управління житлового господарства міської ради, на сьогодні у Дніпропетровську створено 377 ОСББ.
Gorod`ській дозор | |
Фоторепортажі та галереї | |
Відео | |
Інтерв`ю | |
Блоги | |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
Погода | |
Архів новин |
Плохие ЖЕКИ надо искать хорошее руководство им. Не все ЖЕКИ плохо работали. Может создать государственные службы по ремонту трубопроводов, линий электропередач и т.д., чтобы они были оперативными и проводили профессиональный ремонт, где это необходимо. Работу оформляли Актом выполненых работ с подписью, где проводился ремонт и деньги выделялись после того как подтвердиться факт ремонта. Материалы на ремонт не должны быть дороже, чем в магазинах. Зарплата таких ремонтных работников должна быть высокая. Ремонтных работников отбирать по конкурсу. (Профессионалам надо платить). Городскими властями такие службы будут финансироваться. И зачем тогда управляющие компании? Пусть люди выбирают, что им подходит больше. Відповісти | З цитатою
А во Львове уже порядка 800. Потому что там, городские власти заинтересованы в создании ОСМД и их поддержке на начальном этапе. А у нас в городе ОСМД создаются не благодаря горжилуправлению, а вопреки...Город не готов или не может оказать помощь новым ОСМД на первоначальном этапе. А это - и работа с Облэнерго (угнетают новые ОМСД), и с другими службами города. Відповісти | З цитатою
... Только 62 дома? Так это очень мало!
Вопрос, а что можно сделать на эти деньги? Что-то можно, но это копейки!
На эти деньги нужно сначала выделить постоянную оплату бухгалтеру и дворнику!
И что остается? ... Ну если брать кредиты, то на имя кого?
И как будет распределяться эта "сумма" и кому? И пример, в доме, например 190 квартир, когда дойдет очередь до нашей квартиры?
Если окна, то я поняла в кредит, и за мой счет? так это и так понятно!
Руководить ОСМД нужно только жильцам дома, это не сложно вести бухгалтерию и текущую документацию. Відповісти | З цитатою
С самого начала воплощения этой бредовой для Украины и Днепропетровска идеи по созданию ОСМД писалось и озвучивалось, что это дело добровольное. Вот и допрыгались, домайданились. Что такое управленческая компания только олух не поймёт - это очередной посредник, который будет накручивать свой интерес и существовать за счёт платежей жильцов. Відповісти | З цитатою