Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Блог
Вт, 8 липня 2025
15:46

БЛОГИ

yulstor


7 липня 2025, 15:45

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу «Пульс», державної установи «Урядовий контактний центр» та

У січні – червні 2025 року до сервісу «Пульс» на розгляд надійшло 67 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) (далі – звернення).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- щодо нарахувань в ІКП – 35 звернень (52,3%);
- щодо отримання адміністративної послуги – 10 звернень (15 %);
- щодо роботи ЦОП – 1 звернення (1,5%);
- відмова у реєстрації звітності в електронному вигляді – 2 звернення (3%)
- ненадання відповіді на усні або письмові звернення – 11 звернень (16,5 %)
- проблеми при реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних – 1 звернення (1,5 %),
- проблема при отриманні податкової знижки – 2 звернення (3 %)
Протягом січня – червня 2025 року фахівцями ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 116 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр». Загальна тематика звернень:
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 43 (37,0%);
- контрольно-перевірочна робота – 19 (16,4%);
- надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання - 19 (16,4%);
- податкова заборгованість – 11 (9,5%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 8 (6,9%);
- податкова знижка - 3 (2,5%);
- отримання довідки про доходи – 2 (1,7%);
- інші питання – 11 (9,5%).
У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень платників податків, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр» у 2025 році збільшилась на 43 одиниці (січень – червень 2024 – 73 звернення).
На «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» надійшло 17 звернень. Загальна тематика звернень:
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 7 звернень (41,0%);
- контрольно-перевірочна робота – 5 (29,4%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 2 (11,8%);
- отримання довідки про доходи – 1 (5,9%);
- інші питання – 2 (11,8%).
При цьому, кількість звернень на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» збільшилась на 13 одиниць (січень – червень 2024 – 4 звернення).



Останній раз редагувалося: 07.07.2025 15:45


Усі записи автора | Предыдущая | Следующая


Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ській дозор | Обговорити тему на форумах | Газета оголошень

Мій gorod.dp.ua:
copyright © gorod.dp.ua
Усі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті