5 июня 2025, 09:43
Дніпропетровщина: результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу «Пульс», державної установи «Урядовий ко
Фахівцями Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС), здійснюється розгляд інформації, яка надходить засобами спеціалізованої автоматизованої системи – сервіс «Пульс» від Контакт-центру ДПС.
Всього у січні – травні 2025 року до сервісу «Пульс» на розгляд надійшло 60 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі – звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2025 році зменшилась на 104 одиниці (січень – травень 2024 року – 164 карток).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- щодо нарахувань в ІКП – 33 звернення (55%);
- щодо отримання адміністративної послуги – 10 звернень (16,7 %);
- щодо роботи ЦОП – 1 звернення (1,67%);
- відмова у реєстрації звітності в електронному вигляді – 2 звернення (3,4%);
- ненадання відповіді на усні або письмові звернення – 7 звернень (12 %);
- проблеми при реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних – 1 звернення (1,67 %);
- проблема при отриманні податкової знижки – 1 звернення (1,67 %).
Протягом січня – травня 2025 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 99 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр».
Загальна тематика:
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 39 (39,4%);
- контрольно-перевірочна робота – 15 (15,2%);
- надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання - 14 (14,1%);
- податкова заборгованість - 11 (11,1%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 7 (7,1%);
- податкова знижка - 2 (2,0%);
- отримання довідки про доходи – 1 (1,0%);
- інші питання – 10 (10,1%).
На «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» надійшло 14 звернень. Загальна тематика:
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 6 звернень (42,9%);
- контрольно-перевірочна робота – 4 (28,6%);
- отримання довідки про доходи – 1 (7,1%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 1 (7,1%);
- інші питання – 2 (14,3%).
У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень платників податків, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр» у 2025 році збільшилась на 44 одиниці (січень – травень 2024 – 55 звернень) та кількість звернень на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» збільшилась на 10 одиниць (січень – травень 2024 – 4 звернення).
Последний раз редактировалось: 05.06.2025 09:43