5 июня 2025, 09:42
Розгляд звернень громадян – важливий напрямок роботи податкової служби Дніпропетровщини
Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) забезпечується можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення.
Фахівцями ГУ ДПС здійснюється розгляд звернень громадян, які надійшли, як у письмовому так і в електронному вигляді на електронні поштові скриньки, у тому числі на скриньку
[email protected], безпосередньо до ГУ ДПС, за завданням ДПС України та від державної установи «Урядовий контактний центр», «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА» та сервісу «Пульс».
Так, у січені – травні 2025 року до ГУ ДПС надійшло 379 звернень громадян, з них – 379 заяв.
Загальна тематика письмових звернень:
- інформування про ухилення від сплати податків – 226 звернень (59,6%);
- контрольно-перевірочна робота – 20 звернень (5,3%);
- податок на майно – 63 звернення (16,6%)
- аграрна політика та земельні відносини – 12 звернень (3,2%);
- єдиний соціальний внесок – 15 звернень (4%);
- інші питання – 43 звернення (11,3%).
У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень платників податків у 2025 році збільшилась на 49 одиниць (січень – травень 2024 року – 330 звернень).
На виконання статей 22 та 23 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» зі змінами та доповненнями в ГУ ДПС передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС.
Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць. /
У січні – травні поточного року посадовими особами ГУ ДПС проведено 4 особистих прийоми громадян.
Последний раз редактировалось: 05.06.2025 09:42