Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Чт, 16 травня 2024
12:45

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Фінансова підтримка комунального транспорту Дніпра: місто компенсує підприємствам перевезення пільговиків

Фінансова підтримка комунального транспорту Дніпра: місто компенсує підприємствам перевезення пільговиків

У Дніпрі на розвиток комунального транспорту щорічно виділяється фінансова допомога з міського бюджету, зокрема й на перевезення пільговиків. Право на пільговий проїзд закріплено у законах України і гарантоване державою, але з 2016 року його здійснення покладено на місцеві бюджети.

За словами начальниці відділу бюджетування виробничої сфери управління фінансів департаменту економіки, фінансів і міського бюджету ДМР Олени Жеглової, цього року найбільший обсяг видатків (714 млн грн) заплановано КП «Дніпровський електротранспорт», а також майже 192 млн грн – КП «Дніпровський метрополітен». При розрахунку брали до уваги підвищення мінімальної заробітної плати, а також збільшення штату водіїв тролейбусів і трамваїв.

«Фінансова підтримка надається на покриття витрат, пов’язаних з експлуатаційною діяльністю підприємств, які не покриваються встановленим тарифом на проїзд та на перевезення пільгових категорій. Торік собівартість перевезення одного пасажира в електротранспорті становила майже 19 грн, а в метро – 44.53 грн (при затвердженому тарифі на проїзд у 6 грн)», – розповіла під час пресконференції 18 березня Олена Жеглова.

Фінансова підтримка йде також і на капітальні ремонти, будівництво та реконструкцію об’єктів електротранспорту завдяки внутрішньому запозиченню до бюджету розвитку в українських банках.

«На капітальні ремонти трамвайних колій передбачено 108 млн грн. На капремонт 8 трамвайних вагонів, 18 візків та кабельної лінії тягової підстанції № 7 – 38 млн грн. На будівництво зарядної станції та тролейбусної лінії на ж/м Придніпровський, а також для продовження тролейбусних маршрутів № 10 та № 12, від бульв. Слави до пров. Добровольців і в зворотному напрямку до вул. Космічної, реконструкцію тягової підстанції № 19 (узв. Селянський) – 86 млн грн», – розповіла начальниця планово-економічного відділу КП «Дніпровський електротранспорт» Зоя Смакота.

Зі свого боку начальник відділу департаменту соціальної політики ДМР Володимир Плаксій нагадав:

«46 категорій громадян мають право на безкоштовний проїзд у міському громадському транспорті, найчисленніша – пенсіонери за віком. Їх у місті близько 270 тисяч. Іще близько 40 тисяч дніпрян інших категорій пільговиків, які теж мають право на безкоштовний проїзд».

Gorod.dp.ua на Facebook.


Степан Бендера  (04.06.22 00:14): меньше листьев на 3 ляма и денег будет хватать! Відповісти | З цитатою
от і я кажу...  (13.10.21 10:37): МОНЕТИЗУЙТЕ ВСІ ТІ ПІЛЬГИ І ВІДДАЙТЕ їх ПІЛЬГОВИКАМ!
Тоді набагато менше стане тих хто "розподіляє" дотації і МОМЕНТАЛЬНО з'ясується хто-кому-рабіновіч (:
Відповісти | З цитатою
19грн  (26.06.21 07:40): -вы серьёзно. ложь же чистейшая. от 5-ти поездок ещё поверю или дневной проездной -да, а раз проехать и 19грн. -ложь Відповісти | З цитатою
Стефан  (22.04.21 11:19): Статья называется - неэффективно работаем) Иногда не понимаю - зачем гоняют по 2 пустых трамвайных вагона, когда достаточно одного. Но городской транспорт должен быть! И хотелось бы, чтоб он стал лучше.
На тему льгот - предложил бы ввести льготный билет в 50% стоимости - на трамвае это 3 грн. Можно даже начать с 2 грн.
Первое - понятно будет сколько реально ездит льготников, а не цифр из воздуха, второе - всё таки станет немного больше доходов, третье - ближе к справедливости. Тему бесплатный проезд не понимаю, почему нет темы бесплатный хлеб. Кто-то ведь за всё бесплатное платит
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Лекарю  (06.04.21 08:25): Есть такая вещь как цивилизация и общественный интерес. Убрать общественный электрический транспорт (вы ведь это предлагаете фактически) и отдать все на откуп маршруткам это был бы пример дикости и варварства Відповісти | З цитатою
Червонец  (06.04.21 08:20): Электротранспорт в отличие от маршруток не портит тот воздух, которым все мы дышим Відповісти | З цитатою
Знаю не по наслышке  (19.03.21 09:25): Один хозяин маршруточного атп отсудил у города 2 млн грн и ровно через две недели у него отжали два жирнейших маршрута. Ошибочку он свою понял, даже пытался перед последними местными выборами «лечь» под «правильную» партию, но увидел только дым из трубы, скрывшегося за поворотом паровоза.
И додушивают его сейчас до конца.
Так что, автобусники компенсации может и получают, но далеко не все.
А у простого водителя есть просто план, при формировании которого, якобы, эти компенсации уже учтены.
Відповісти | З цитатою
вопрос Плаксию  (18.03.21 16:00): А сколько выделяется для компенсации автобазам - владельцам маршруток. Большой и малой вместимости??? Коль вы промолчали, значит они получают от города дырку от бублика, а не деньги. По всей видимости эта схема выгодна органам власти. Т.ч. руководству города Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
Лекарь  (18.03.21 16:00): Другими словами 714млн+192млн.= 906млн.
Т.е. каждый житель, включая младенцев, стариков, имеющих собств.авто, просто никуда не ездящий, заплатил 900грн. в год + стоимость проезда, если поехал.
Реально каждый налогоплательщик заплатил около 3000грн.
А маршрутки не требовали дотаций, приносили прибыль, ездили часто, и было множество ныне закрытых маршрутов.
Давайте рыть метро в скале на глубине 70м дальше...
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 3
℅}  (18.03.21 15:34): 46 категорий и 270 000. А не пора ли почистить эти авгиевы конюшни? И заодно решить вопрос с преступными группировками, контролирующими транспорт и работающими исключительно за неучтенную наличку Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
1 2
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
150
нових ліфтів планують встановити у Дніпрі у 2024 році.

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті