За словами Андрія Шуляка, положення міськвиконкому, порушуючи 39 статтю Конституції України, обмежувало права громадян Дніпропетровська на мирні збори. Зокрема, Конституція України не визначає конкретні терміни завчасного сповіщення місцевої влади про проведення масового заходу, але Положення Дніпропетровського виконкому, всупереч Конституції України, обов’язково визначало термін подання заявки не пізніше як за 10 днів до проведення заходу. Це дозволяло місцевій владі не приймати повідомлення у тих, хто подав їх пізніше, ніж за десять днів.
Положення визначало конкретні місця в Дніпропетровську, де дозволялося проводити мітинги та демонстрації, та погрожувало кримінальною відповідальністю тим, хто не дотримається цього Положення.
Суд у своєму рішенні відзначив, що згідно ст. 92 Конституції України, виключно законами визначаються права і свободи людини й громадянина і можуть бути обмежені тільки судом, а ніяк не рішенням місцевої влади.
У своїй щорічній доповіді про стан з дотриманням прав людини в Україні за 2004 та 2005 рік, правозахисні організації та фахівці Української Гельсінської спілки з прав людини, визначали існуюче Положення Дніпропетровського виконкому про масові заходи найбільш кричущим порушенням права громадян на свободу зібрань в Україні.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
А какого именно дома на пл. Ленина Вы, уважаемый, житель? Відповісти | З цитатою