За інформацією прес-служби, фінал третього Міжнародного конкурсу на звання кращого оператора сall-центру відбувся в Москві. Десять фіналісток із різних країн СНД і регіонів Росії демонстрували свої комунікативні навички в роботі з клієнтами, загальну грамотність мови, вміння виходити зі складних психологічних ситуацій. За підсумками конкурсу журі одностайно назвало переможницею співробітницю Дніпропетровського Центру обслуговування абонентів UMC, якій був вручений головний приз конкурсу — «Кришталева гарнітура».
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
Еще раз - самые светлые пожелания с победой.
Пусть сдохнут все ненавистники!
PS Киевстар по уровню обслуживания в ЦОА далеко-далеко :) Відповісти | З цитатою