„ Добудова метро – це досить масштабний та дорогий проект. Ми можемо отримати кредит по 100 мільйонів євро від двох установ - Європейського банку реконструкції та розвитку та Європейського інвестиційного банку. Необхідно лише, щоб уряд України надав державні гарантії під ці кредити”, - зазначив Іван Куліченко.
Міський голова вважає, що для вдалої реалізації проекту має працювати європейська система погашення кредиту, коли 60% кредиту гасить держава, 30% - місто і 10% погашає метро за рахунок своєї роботи.
„Таким чином ми розподілимо систему фінансування між усіма відповідальними. По-перше, необхідно провести усі дослідження, виконати економічне обґрунтування та отримати державні гарантії. Щодо міського бюджету, то ми здатні кожного року виділяти кошти для фінансування будівельних робіт. Щорічно від 170 до 300 мільйонів гривень вилучаються з міського бюджету до державного. Частину цих коштів ми могли б направити на погашення кредиту”, - наголосив Іван Куліченко.
Метро у Дніпропетровську – це державна власність, яка підпорядковується Міністерству транспорту та зв’язку України. Дніпропетровська міська рада упродовж двох років веде переговори з урядом України, щоб метро передати у комунальну власність міста разом з джерелом фінансування. Наразі держава не дає можливості використовувати на будівництво метрополітену ті кошти, які вилучаються з міського бюджету в державний.
Натомість радить місту самостійно шукати інвестора або кредитора.
Gorod`ской дозор | |
Фоторепортажи и галереи | |
Видео | |
Интервью | |
Блоги | |
Новости компаний | |
Сообщить новость! | |
Погода | |
Архив новостей |
кто наше метро не старался кредитовать, сколько раз государство не выделяло средства! Ответить | С цитатой