Понад 15 тисяч гривень повернуто у січні мешканцям міста за неякісні товари та послуги. Про це повідомили в управлінні з питань захисту прав споживачів Дніпропетровської міської ради.
При сприянні фахівців управління один із магазинів побутової техніки повернув покупцеві майже 4 тисячі гривень за бракований холодильник, а магазин мобільного зв’язку замінив мешканці міста бракований телефон, який вона там придбала. Окрім того приватний підприємець повернув пенсіонеру 1 тисячу гривень за неякісно виготовлені двері, зазначають в управлінні.
Загалом у січні до управлінні з питань захисту прав споживачів міської ради від мешканців міста надійшло 39 скарг щодо порушення їх прав як споживачів і майже всі задоволені на користь заявників(35).
Управління з питань захисту прав споживачів надає системні консультації як пересічним споживачам, так і підприємцям у робочі дні з 9.00 до 16.00 крім середи та вихідних днів за адресою вул. Чичерина,20, а також за телефонами 42-69-26, 42-26-40 або на сайті управління www.upzps.dp.ua.
Gorod`ской дозор | |
Фоторепортажи и галереи | |
Видео | |
Интервью | |
Блоги | |
Новости компаний | |
Сообщить новость! | |
Погода | |
Архив новостей |
Для сравнения - я работаю в магазине "побутовойи техники" и только один наш магазин за одни месяц делает возвратов на сумму явно большую! а холодец+мобилка за месяц - это конечно очень много!!! Ответить | С цитатой