За інформацією прес-служби, упродовж нинішнього року модернізація колії виконувалася на цілій низці напрямків: основному пасажирському Лозова — Сімферополь, на ділянках П’ятихатки — Чаплине, Павлоград-1 — Красноармійськ, Тимкове — Камиш Заря. Крім того, як зазначили в прес-службі, значна увага приділялася напрямку Інгулець — П’ятихатки, а також Пологи — Бердянськ, Верхівцеве — Кривий Ріг Головний.
Як відзначили в прес-центрі, внаслідок проведеної роботи відчутно збільшилася швидкість руху поїздів на коліях Батуринська — Радушна — Апостолове та Новоолексіївка — Партизани: там швидкість пасажирських поїздів зросла зі 100 до 140 км/год.
Крім того, як зазначили в прес-центрі, після ремонту на колії Івківка — Синельникове-1 швидкість пасажирських поїздів зросла з 60 км/год. удвічі, а вантажних — до 80 км/год., а на напрямку Роздори — Чаплине пасажирських — до 100 км/год., вантажних — до 80 км/год.
Gorod`ской дозор | |
Фоторепортажи и галереи | |
Видео | |
Интервью | |
Блоги | |
Новости компаний | |
Сообщить новость! | |
Погода | |
Архив новостей |