Підприємство «Запоріжжяобленерго» планує сьогодні відключити від електроенергії міський електротранспорт. Причина — майже двадцятимільйонний борг. Утім в останню мить з протестом виступив прокурор міста. Він навів відповідну статтю із Закону України, яка забороняє подібні відключення. Чи припинять подачу струму «Запоріжелектротрансу», стане відомо сьогодні близько дванадцятої ночі — саме на цей час було заплановане відключення.
Підприємство «Дніпроелектротранс» має деякі переваги перед своїми запорізькими колегами. Хоча співвідношення пільговиків до пасажирів, що платять, у Дніпропетровську, як і в Запоріжжі, становить один до двох. На цьому електротранспорті значно більший прибуток від реалізації проїздних квитків. За обсягами перевезення «Дніпроелектротранс» посідає в Україні почесне перше місце. Втім зараз у підприємства хронічна проблема нестачі кадрів.
Кондуктор трамваю Мирослава, працівник із великим стажем. На лінії — вже сім років. Працює за гнучким графіком. Перша зміна — з чотирьох ранку до чотирнадцяти годин. Друга — з чотирнадцяти до одинадцяти вечора. Найважче працювати у третю — дванадцятигодинну — зміну.
Мирослава звикла. Гроші легко не даються, каже вона. Саме заради заробітку дівчина і приїхала до великого міста з далекого села на Вінничині. Працювати з пасажирами нелегко. Мирославу рятує доброзичливий характер, інакше конфлікти з пасажирами давно примусили б покинути роботу. Каже, складніше всього працювати з так званими «зайцями». Добре, коли людина вийде з салону спокійно. Буває, що і скандали влаштовують. Добовий фінансовий план на цьому маршруті — біля п«ятисот гривень. Від того, збереш ти їх чи ні, залежить і зарплата кондуктора. В основному план виконують за рахунок годин «пік» — зранку та ввечері. Тоді й присісти буває ніколи.
Жорсткий графік роботи на трамвайних маршрутах витримують далеко не всі: весь день на ногах, та ще й пасажири не досить чемні. А тому і плинність кадрів на «Дніпроелектротрансі» величезна. Кількість кондукторів тут — лише половина від потреби. Місцеві за цю роботу не беруться. Все частіше влаштовуються приїжджі люди. Відлякують не тількі тяжкі умови праці, а й ризик. На «Дніпроелектротрансі» вже зафіксовано два випадки, коли пасажири побили кондукторів. Причому в одному випадку тяжкі поранення нанесла жінка, яка била кондуктора взуттям по голові.
Сами билеты не берем, да ещё возвращаем, а потом плачемся, шож за фигня такая, транспорт ходит хреново, А он и будет ходить хреново, бо выручки нет (билеты не берут или возврат, и кондуктора понять можна - НЕУЧТЕНКА!!) а раз нет выручки, то нет и выпуска на линию....
А заодно маршутчикам БАЛЬШОЕ \"СПАСИБО\" вместе с властями!!!!! Ответить | С цитатой
Уж лучше пусть кондукторы ходят Ответить | С цитатой
Купи себе машину и ездяй. Ответить | С цитатой
А пассажиры сами дураки - талоны или не берут, или через вагон
бегут отдать. А потом верещат, когда цены на проезд поднимают.
Почему в других городах талон ещё и компостировать нужно, а в
Днепре нет? Лучше проездной купить и голова не болит. Ответить | С цитатой