Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Днепр » Новости города и региона
чт, 16 января 2025
05:18

НОВОСТИ ГОРОДА И РЕГИОНА

У Дніпропетровського метро з’явилась перспектива

Голова Дніпропетровської облдержадміністрації Володимир Яцуба 14 жовтня відвідав Дніпропетровський метрополітен, відновлення будівництва якого заплановано найближчим часом. Разом з фахівцями він оглянув стан підземних споруд та обладнання на станції “Вокзальна”, вивчив на місці існуючі проблеми. Представникам преси губернатор повідомив, що у понеділок на засіданні в уряді прийнято рішення про виділення коштів на будівництво метрополітенів у Харкові, Донецьку та Дніпропетровську. Прийняття цього рішення – результат спільних дій керівництва Дніпропетровської облдержадміністрації та народних депутатів України від Дніпропетровщини “зараз головне відновити будівництво метрополітену, зазначив В.Яцуба, яке було зупинене ще у 1996 році. Губернатор підкреслив, що на наступний рік для фінансування робіт потрібно 45 млн.грн. Всього ж на добудову другої черги Дніпропетровського метрополітену на найближчі 5 років знадобиться 185 млн.грн.

Будівництво Дніпропетровського метро розпочалося у 1981 році. Проектом передбачалося спорудження лінії довжиною 11,8 км з 9 станціями. У 1995 році було введено в дію першу чергу у складі 6 станцій, що з’єднувала західні райони Дніпропетровська з вокзальною площею. За браком коштів подальше будівництво метро було зупинене у 1996 році. Проте утримання підземних споруд щорічно вимагало 13 млн.грн.

Одночасно діючий метрополітен працює із збитками, які у 2002 році складали 10 млн.грн.

Тож добудова лінії метро від станції “Вокзальна” до центра міста, на думку губернатора В.Яцуби, стала економічною потребою. Вона, за підрахунками фахівців, дозволить майже у тричі підвищити об’єм пасажирських перевезень та зробить роботу метро більш рентабельною. Зважаючи на дефіцит коштів вирішено також добудову перегону від станції “Вокзальна” до центра міста везти без проміжної станції ”Театральна”. Будівельна довжина другої черги Дніпропетровського метрополітену становитиме 2,2 км. Під час будівництва буде застосовано новітні технології, які за останні роки розроблено метробудівниками Києва. За словами директора “Дніпрометробуду” Василя Савченка “у дніпропетровського метрополітену нарешті з’явилась перспектива”.
Gorod.dp.ua на Facebook.

Gorod.dp.ua не несет ответственности за содержание опубликованных на сайте пользовательских рецензий, так как они выражают мнение пользователей и не являются редакционным материалом.

Gorod`ской дозор | Обсудите тему на форумах | Разместить объявление

Другие новости раздела:

ОБРАТИТЕ ВНИМАНИЕ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами
•  Укрпошта розпочала продаж скандальної марки з нецензурною лексикою (21)

•  У Дніпрі вигадали нову платіжку за тепло: власники автономного опалення вимагають її скасувати (13)

•  Як можна кардинально зменшити «пробки» на Новому мості (12)

•  Може порвати дроти на всій вулиці: у Дніпрі на Авіаційній через ДТП падає стовп (12)

•  Без біології, географії, фізики та хімії у старшій школі: формат навчання змінять (11)

•  На Дніпропетровщині чоловік вдарив товариша ножем 6 разів за те, що той виграв у шахи (10)

•  У магазинах Дніпропетровщини почали продавати корм для квадроберів (10)

•  Другий рік триває суд з питання історичної будівлі Дніпра (8)

•  У Дніпрі підлітки розбили скло трамвая та напали на кондуктора (7)

•  У Дніпрі інспекція з питань благоустрою виявила численні порушення порядку на Слобожанському проспекті (7)


* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
69
сиріт з Дніпропетровщини отримали кошти на придбання власного житла у 2022 р.

Источник
copyright © gorod.dp.ua
Все права защищены. Использование материалов сайта возможно только с разрешения владельца.

О проекте :: Реклама на сайте