Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Днепр » Новости города и региона
пт, 18 апреля 2025
01:19

НОВОСТИ ГОРОДА И РЕГИОНА

У Дніпропетровського метро з’явилась перспектива

Голова Дніпропетровської облдержадміністрації Володимир Яцуба 14 жовтня відвідав Дніпропетровський метрополітен, відновлення будівництва якого заплановано найближчим часом. Разом з фахівцями він оглянув стан підземних споруд та обладнання на станції “Вокзальна”, вивчив на місці існуючі проблеми. Представникам преси губернатор повідомив, що у понеділок на засіданні в уряді прийнято рішення про виділення коштів на будівництво метрополітенів у Харкові, Донецьку та Дніпропетровську. Прийняття цього рішення – результат спільних дій керівництва Дніпропетровської облдержадміністрації та народних депутатів України від Дніпропетровщини “зараз головне відновити будівництво метрополітену, зазначив В.Яцуба, яке було зупинене ще у 1996 році. Губернатор підкреслив, що на наступний рік для фінансування робіт потрібно 45 млн.грн. Всього ж на добудову другої черги Дніпропетровського метрополітену на найближчі 5 років знадобиться 185 млн.грн.

Будівництво Дніпропетровського метро розпочалося у 1981 році. Проектом передбачалося спорудження лінії довжиною 11,8 км з 9 станціями. У 1995 році було введено в дію першу чергу у складі 6 станцій, що з’єднувала західні райони Дніпропетровська з вокзальною площею. За браком коштів подальше будівництво метро було зупинене у 1996 році. Проте утримання підземних споруд щорічно вимагало 13 млн.грн.

Одночасно діючий метрополітен працює із збитками, які у 2002 році складали 10 млн.грн.

Тож добудова лінії метро від станції “Вокзальна” до центра міста, на думку губернатора В.Яцуби, стала економічною потребою. Вона, за підрахунками фахівців, дозволить майже у тричі підвищити об’єм пасажирських перевезень та зробить роботу метро більш рентабельною. Зважаючи на дефіцит коштів вирішено також добудову перегону від станції “Вокзальна” до центра міста везти без проміжної станції ”Театральна”. Будівельна довжина другої черги Дніпропетровського метрополітену становитиме 2,2 км. Під час будівництва буде застосовано новітні технології, які за останні роки розроблено метробудівниками Києва. За словами директора “Дніпрометробуду” Василя Савченка “у дніпропетровського метрополітену нарешті з’явилась перспектива”.
Gorod.dp.ua на Facebook.

Gorod.dp.ua не несет ответственности за содержание опубликованных на сайте пользовательских рецензий, так как они выражают мнение пользователей и не являются редакционным материалом.

Gorod`ской дозор | Обсудите тему на форумах | Разместить объявление

Другие новости раздела:

ОБРАТИТЕ ВНИМАНИЕ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами
•  У Дніпрі на прохання містян перенесуть одну з зупинок найпопулярнішого трамвайного маршруту №1 (18)

•  Розширення вулиць не допоможе: Щоб вирішити проблему з заторами в Дніпрі, потрібно будувати нові дороги і мости (14)

•  Без заторів і зупинок: що таке «зелена хвиля» та де вона діє у Дніпрі (10)

•  Дніпро отримав 100 каналізаційних люків від Уряду Японії у рамках програми екстреного відновлення (9)

•  Україна перейде на номінальну напругу відповідно до євростандарту (7)

•  Рекордний курс: євро подорожчав. Чи зміняться ціни на продукти та послуги – розказав експерт з Дніпра Володимир Косюга (6)

•  У Дніпрі викривач суддівської корупції не лише втратив адвокатське свідоцтво, а й сам став підозрюваним (6)

•  Контейнери не витримують: у Дніпрі зафіксували нові випадки недбалого поводження з відходами (5)

•  У Дніпрі продається Мадонна з айфоном (5)

•  У Дніпрі 15-річний хлопець їздив по місту порушуючи ПДР, загрожуючи пішоходам наїздом автівки (5)


* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
5
млн евро на новые троллейбусы потратит город в 2025 г.

Источник
copyright © gorod.dp.ua
Все права защищены. Использование материалов сайта возможно только с разрешения владельца.

О проекте :: Реклама на сайте