|«« | «« | »» | »»| |
Технический музей Днепра «Машины времени» пополнился еще одним уникальным автомобилем, который существует в единственном экземпляре!
Напомним, что такие самодельные машины – одно из любимых направлений работы музея и его директора Михаила Прудникова. «Машины времени» собрали и восстановили удивительную коллекцию таких автомобилей, они стали основой выставки «Вы это можете». Об этой выставке и творениях гениальных «кулибиных» Городской сайт неоднократно рассказывал.
Недавно музейщики нашли еще один удивительный экспонат, который в обиходе назвали «Мерсо-Волга». После трудной реставрационной работы эта машина – уже на ходу и тоже займет свое место в музее и на упомянутой выставке.
О ее истории журналисту Городского сайта любезно рассказал директор музея «Машины времени» Михаил Прудников:
«Купівлею цього незвичайного автомобіля я вирішив проблему 20-річної давності – неповної комплектації давно відреставрованого автомобіля БМВ-321, якому не вистачало хромованих «іклів» на передньому бампері. Коли я уважніше розглянув куплену саморобку, з'ясував, що її бампер складався взагалі з трьох частин, серед яких були й «ікла» від БМВ-321.Чому машину назвали "Мерсо-Волга"? При першому погляді на машину здається, що вона складена з двох частин. Передня – від старого "Мерседеса", задня – від ГАЗ-21 "Волга". Але насправді це враження оманливе. Якщо капотта його решітка вам здаються «мерседесівськими», це не так. Якщо по кузовних панелях і крилах вам здається, що це «Волга», це теж не так, профіль вигнутий в зовсім інший бік.
Окрім цього, один із ветеранів клубу авторетроавтомобілів «Марк» згадав, що багато років тому приїжджав подивитися на цей автомобіль. І за документами він був "Мерседес"! І під капотом навіть залишилися дірочки від кріплення «мерседесівського» шильдика.
Намагаючись розібратися в історії цієї машини, дав оголошення у соцмережах. Детально розпитували родичів тих людей, хто купив машину. Хотілося з'ясувати, як цей старий автомобіль виглядав 50-60 років тому. Але лише у відділі кадрів "Південмашу" вдалося дізнатися, що творець цього автомобіля І. Ф. Ткач працював старшим технологом цеху №59 цього підприємства в 1959-62 роках.
Загалом, робота з відновлення автомобіля та його біографії ще має бути важка».
Видео можно посмотреть здесь.
Фото и видео предоставлено Михаилом Прудниковым.
![]() |
Gorod`ской дозор |
![]() |
Фоторепортажи и галереи |
![]() |
Видео |
![]() |
Интервью |
![]() |
Блоги |
Новости компаний | |
Сообщить новость! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архив новостей |