Надмірні вимоги банків до клієнтів у межах реалізації державних програм "Зимова єПідтримка" та "Національний кешбек" є недоцільними.
У Міністерстві економіки України повідомили, що надали офіційне роз’яснення банкам. Про це йдеться в офіційній заяві відомства.
Відзначається, що для участі у програмі "Національний кешбек", яка передбачає повернення 10% коштів за купівлю українських товарів, уряд потребує лише даних про конкретні транзакції. Мова йде про операції купівлі товарів, які беруть участь у програмі, у визначених торгівельних закладах.
"Дозвіл на передачу даних про транзакції за ці покупки учасник програми надає у разі зацікавленості брати в ній участь. Інформація про зазначені платіжні операції є підставою для нарахування кешбеку за конкретні покупки", - йдеться у повідомленні.
Клієнт надає згоду на передачу цієї інформації виключно у випадку бажання брати участь у програмі. На підставі цих даних і нараховується кешбек. Інша інформація про транзакції або персональні дані клієнтів не запитується урядом для реалізації програми. У зв’язку з цим Мінекономіки наголошує, що вимоги банків надати згоду на розкриття інших даних є недоречними.
"Міністерство економіки в листі до банків наголошує на тому, що вимоги з боку банків про надання згоди на розкриття інших даних є недоцільними", - наголошують у відомстві.
Також надані роз’яснення щодо програми "Зимова єПідтримка". Кошти за нею зараховуються на спеціальну картку "Національний кешбек", яку клієнт може відкрити у застосунку або відділенні банку-партнера програми. Якщо громадянин не планує брати участь у програмі "Національний кешбек" і використовує картку лише для отримання виплат за "Зимову єПідтримку", банк не має права вимагати згоди на розкриття даних про інші рахунки чи транзакції, які не стосуються цієї програми - безпосередньо виплати.
Громадяни можуть у будь-який момент: закрити картку "Національний кешбек"; відкликати надану згоду, звернувшись до служби підтримки банку.
Міністерство закликало банки привести свої договори з клієнтами та супровідну документацію у відповідність до цих роз’яснень, щоб уникнути надмірного втручання в персональні дані користувачів програм.
"У своєму листі Міністерство економіки звертається до банків щодо приведення своїх договорів з клієнтами та інших документів у відповідність до наданих роз’яснень", - стверджують у відомстві.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |