Наразі ведеться розробка нової підсистеми Єдиної інформаційної системи соціальної сфери – електронного кейс-менеджменту, або ведення випадку. Система проходить пілотне тестування в чотирьох регіонах, а в найближчі місяці планується її загальнонаціональне впровадження.
В Україні триває розробка розробка нової підсистеми Єдиної інформаційної системи соціальної сфери – електронного кейс-менеджменту, або ведення випадку. Про це повідомляє пресслужба Міністерства соціальної політики України, передає УНН.
У відомстві пояснили, що кейс-менеджмент передбачає скоординований підхід до надання соціальної допомоги та підтримки людині або сім’ї, які опинилися в складних життєвих обставинах. Йдеться про визначення їхніх потреб, розробку плану дій та координації всіх фахівців, які мають бути залучені до вирішення тієї чи іншої проблеми
"Іншими словами, особа звертається по допомогу, а кейс-менеджер розробляє план дій, щоб вирішити конкретний запит і, за необхідності, підключає спеціалістів з інших сфер, наприклад медичних фахівців" - пояснили у Мінсоцполітики.
Також буде створено електронні кабінети отримувачів соціальних послуг, надавачів соціальних послуг та кейс-менеджерів. У міністерстві кажуть, що кожна особа чи сім’я матиме картку з соціальною історією.
Наразі бета-тестування цієї системи наразі успішно триває в чотирьох пілотних областях - Вінницькій, Дніпропетровській, Полтавській та Черкаській. У Мінсоцполітики впевнені, що вже за декілька місяців кейс-менеджмент буде масштабований на всю Україну.
Gorod`ській дозор | |
Фоторепортажі та галереї | |
Відео | |
Інтерв`ю | |
Блоги | |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
Погода | |
Архів новин |