При вивезенні твердих побутових відходів перевізник у своїй роботі стикається з низкою проблем, зокрема й тими, що мають сезонний характер.
Взимку – це новорічні ялинки. Навесні, восени – зібране гілля. А влітку-на початку осені – так звана кавунова проблема, яка нині є, говорить заступниця директора департаменту екологічної політики міської ради Ірина Козлова.
«Збільшуються обсяги сміття. Воно стає важким. А коли дощить, то ще й вологішим. Ця сезонна проблема притаманна не лише Дніпру, а й іншим містам. Ще існує низка факторів, які впливають на вивезення сміття. Серед них і збільшення кількості населення. Наразі маємо розрахункову цифру для Дніпра 1 млн 250 тис. мешканців.За словами заступника директора ТОВ «Екологія-Д» Олексія Курського, ще одна проблема, з якою стикаються у роботі, - це припарковані поруч з контейнерами автомобілі. Через них сміттєвози не можуть під’їхати, аби вивантажити сміття з контейнерів.Також суттєво знизилися оплати за послугу. А перевізнику в свою чергу необхідно ремонтувати техніку, платити зарплатню робітникам, збільшувати кількість контейнерів, замінювати зламані баки.
Ще одна проблема, яка впливає на графік вивезення сміття, – це брак кадрів. Не вистачає водіїв. Щодня у місті на лінії працює 34 сміттєвози. Перевізник докладає усіх зусиль, аби дотримуватися графіка. Наш департамент за цим уважно пильнує, контролює ситуацію», — підкреслила Ірина Козлова. Найближчим часом ситуацію з вивезенням сміття у проблемних районах буде виправлено та надалі посилено контроль.
«Інколи на одну і ту ж саму адресу доводиться приїжджати двічі й тричі за день, аби забрати сміття з баків. Якщо раніше сміттєвози могли виїжджати і о 2-й чи 3-й годині ранку, то нині ж лише з 05:00, оскільки діє комендантська година. Графік роботи сміттєвозу – 12 годин. Впроваджуємо і другі зміни. Працюємо і у вихідні. Докладаємо усіх зусиль, аби вчасно вивозити сміття. Водночас просимо населення сплачувати послугу, оскільки значно зросли борги. На сьогодні вони дорівнюють вже близько 220 млн грн. У приватному секторі рівень оплат знизився до 65 % , у багатоповерхівках – до 86 %», — додав Олексій Курський.Щодо нестачі кадрів. Водій сміттєвоза —доволі специфічна професія. Не можна взяти на роботу будь-якого водія. Навчання потребує певного часу.
Gorod`ській дозор | |
Фоторепортажі та галереї | |
Відео | |
Інтерв`ю | |
Блоги | |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
Погода | |
Архів новин |
Рядом с моим домом два места для мусорных контейнеров и специфика их расположения не позволяет парковать рядом с ними автомобили, которые могут заблокировать подъезд мусоровозу. С 1-го сентября мусор просто стал вывозиться раз в несколько дней. И даже не в арбузах дело - год назад они проблем не вызывали. Просто начался новый календарный месяц и горсовет то ли не дал, то ли не додал денег на вывоз мусора, то ли просто про**ал продление контракта. Відповісти | З цитатою
Поліція повертала на маршрут водія сміттєвоза.
Ніяких баків, ніяких припаркованих автомобілів, приватний сектор, як Курський пояснить навмисні дії, погрози по невивезенню сміття? Багато містян побачило відео реальної роботи цих людей на ТГ-каналі, а не замовну статтю про те як їм «важко повертатись по 2-3 рази до контейнеру»…Невже в це хтось повірить?! Відповісти | З цитатою