Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Днепр » Новости города и региона
чт, 21 ноября 2024
23:33

НОВОСТИ ГОРОДА И РЕГИОНА

Феномен котів

Феномен котів

Як показала практика, відверті бесіди трапляються за смачною їжею. Сьогоднішня історія не є виключенням з цього правила. Наш кореспондент взяв невеличке інтерв’ю в одного із маркетологів компанії, що спеціалізується на доставці суші та ролів. Нам було дуже цікаво дізнатись трохи більше про компанію та її секрети, адже вони швидко завоювали довіру містян, ставши одними із найпопулярніших брендів у Дніпрі.

Зустріч відбулась у центрі міста, в одному із відомих антикафе Дніпра. Наша героїня трохи затрималась у дорозі, але коли вона зайшла, ми зрозуміли, що затрималась вона не просто так. Адже в руках вона тримала великий пакет із маркуванням компанії – милесенький котик, що сидить у мисці із раменом. Це була Олена. Вона – та людина, що відповідає за розвиток бренду «Котосуші» та займає посаду головного маркетолога компанії.


«Дякую, що зачекали. Вибачте за затримку» - сказала Олена, посміхнулась та за секунду, немов фокусниця, дістала та розклала перед нами декілька пакунків із ролами та суші.
Це було дуже ефектно. Але чого ще можна очікувати від людини, котра стільки часу працює із суші?

«Вибачте за затримку. Сподіваюсь, що ви зголодніли. Пригощайтесь» - додала Олена, посміхнулась та присіла поруч із нами. 

«Певно, що вам відома наша доставка суші у Дніпрі?» - додала Олена, адже одразу помітила реакцію мого колеги. 

«Так, дуже смачні суші, замовляв минулого вікенду» - додав Артем, коли вже трохи прийшов до тями.

«Дякую, я вирішила принести щось універсальне. Класика, усі полюбляють класику. Філадельфія із лососем, що може бути більш популярним, аніж вона? Але у нашої є невеличкий секрет – ми додаємо у півтора рази більше риби та трохи змінена рецептура соусу» - додала Олена, познайомивши нас із блюдом.


Відверто, я не великий фанат суші. Я ставлюсь дуже просто до цієї страви: рис та риба. На мене вони не справили такого враження, як на мого колегу. Але, я вирішив йому довіритись та спробувати декілька ролів. Я думаю, що ви здогадались, що двома чи трьома ролами усе не закінчилось, але про це поговоримо пізніше. 

Спочатку ми вирішили спробувати самі роли, а вже потім перейти до інтерв’ю з Оленою. Моєму колезі сподобалось, це було зрозуміло, коли він тільки їх побачив. Що стосується мене та моєї НЕекспертної думки, як людини, котра дуже просто ставиться до японської кухні:

  • смачний рис, що важливо – не сухий;

  • рис має якийсь особливий смак: приємний та лагідний. Сильно відрізняється від того, що я куштував раніше;

  • рисова частина ролу тримається дуже щільно, не розсипається під час їжі (навіть, коли занурюєш рол до соєвого соусу);

  • риба смачна, ніжна, свіжа;

  • товсті шматки риби зверху рису, що теж дуже приємно;

  • риба не пересолена, тож можна зрозуміти її свіжість (гарний знак, як на мене);

  • всередині ролу ніжний та лагідний сир;

  • за розміром роли великі, я б сказав. Значно більше, аніж у багатьох інших доставках.

Мені сподобалось! На цьому, моя НЕекспертна думка закінчується і починається найцікавіше – інтерв’ю з Оленою.  


  • Олена, дякуємо, що ви знайшли для нас час у свій вихідний. Як ви здогадались, у нас буде багато питань. І почнемо із розповсюдженого питання про капітал. Скільки грошей потрібно для того, щоб відкрити компанію, що буде займатись суші із доставкою на дім?

  • Так, питання дуже розповсюджене. Людям цікаво, адже усі думають, що за кожним брендом стоять «мільйони доларів», але це не так. Для такої невеличкої місцевої доставки потрібно не дуже багато грошей.

  • Як ви робите суші впізнаваними? Які методи реклами ви використовуєте для просунення бренду?

  • Звичайне «сарафанне» радіо. Ні, ми, звісно, розроблюємо стратегію розвитку, працюємо із таргетологами, щоб просувати продукт у соц.мережах, інтернеті. Замовляємо рекламу на радіо і все таке. Але, саме «сарафанне» радіо є найефективнішим методом. Аудиторія розуміє, що реклама в інтернеті – то реклама в інтернеті. Можна замовити її  у будь-кого: в іменитого блогера чи блогерки, бізнесмена, зірки. Навіть, якщо продукт (не тільки суші) виявиться не якісним, вони представлять його так, як потребує замовник. Через це, більшість ЦА (цільова аудиторія) довіряє саме відгукам друзів та рідних, знайомих, адже вони вже замовили, знають, куштували, їх думці можна вірити. Саме тому, більшість ресурсів спрямовано на розвиток такого типу реклами.

  • І все? Прості рекомендації? Так це ж найпростіший метод?

  • Хах, ні. Це розповсюджена думка, але помилкова. Уявіть, що з’являється нова доставка суші на дім, котру ніхто не куштував. В кого ви будете питати? Саме так. Тож, щоб до нас завітали нові клієнти ми проводимо багато часу за розробкою нових стратегій, варіантів реклами, за різноманітними креативами чи ідеями. Для того, щоб до нас завітала нова аудиторія, проводиться неймовірно великий пласт праці усього відділу.

  • Чи можете навести пару цікавих маркетингових трюків, що ви робили?

  • Пару не наведу, але один можу. Ми іноді робимо «помилки» у замовленнях. Наприклад, декілька днів тому, хтось замовив сет на День народження. Ми його подвоїли – до замовленого сету ми вирішили додати ще один безкоштовно та обставити усе, як помилку. 

  • Цікаво. Ніколи такого ще не чув. Це ваша власна ідея?

  • Так, але така стратегія працює. Наші замовники не очікують такого, а потім звертаються знов, адже їм подобаються наші суші. Ідея власна, народилась випадково під час розробки якоїсь рекламної компанії. І от ми вирішили її перевірити у роботі. Спрацювало. 

  • Як ви потрапили до команди «Котосуші»?

  • Випадково. Я була свідком того, як концепція тільки зароджувалась. Потрібен був спеціаліст із маркетингу та розвитку бренду. От так я і залучилась до роботи.

  • Чому ви вирішили співпрацювати із компанією? Що саме вас зачепило? Можливо є якісь особливості у компанії?

  • Мені сподобався підхід власників. Насправді зараз дуже мало брендів чи компаній, хто хоче працювати згідно зі стандартами якості. Усі намагаються десь урізати витрати, придбати дешевше, але не таке якісне. Я думаю, що ви розумієте, про що іде мова. А от, «Кото» мені сподобались тим, що серед головних аспектів роботи компанії була якість. І я це побачила на власні очі. Наприклад, кухарі та суші майстри: вони усі спеціалісти своєї справи. Це означає, що кожен займається лише своїми процесами. Це не призводить до хаосу чи неякісного продукту. Кожен робить свою роботу на вищому рівні, що призводить до аналогічного загального результату. Стосовно стандартів якості та чистоти, можу додати про стандарт НАССР. Не можу стверджувати на 100%, але, певно, ми одні з небагатьох компаній, хто дотримується цього стандарту.

  • А що таке НАССР? 

  • НАССР - Hazard Analysis and Critical Control Point. Це система, котра дозволяє фокусуватись на ідентифікації, моніторингу та контролі небезпек у ключових поінтах виробництва. Стандарт НАССР дозволяє запобігти проблемам на виробництві (у нашому випадку на кухні), позбавитись слабких місць у робочих процесах, підвищити якість продукту. 

  • Цікаво. А давайте поговоримо про продукти. Що використовуєте для приготування суші?

  • Насправді, дістати якісні продукти буває важко. Але не для нас. Ми використовуємо тільки свіжу рибу. Де ми її дістаємо – секрет. Але скажу, що є в нас друзі на складах та різноманітних компаніях, що завозять свіжу (НЕ морожену) рибу до міста. Ось, завдяки їм ми дістаємо лосось та інші морепродукти. З усіма іншими інгредієнтами не так складно. Так, війна внесла корективи, але все одно, залишаються постачальники, представники іноземних компаній, де ми замовляємо інгредієнти. 

  • А що є у вас такого, чого, дійсно, ніхто більше не має?

  • У нас є робот. Так, робот, що відповідає за нарізання ролів. Можете подивитись результати його роботи у нашому Інстаграмі чи погуглити Suzumo sushi Robot. Також, ми намагаємось бути екологічними, наскільки це можливо: мінімум пластику, максимом матеріалів, що можуть бути перероблені повторно. Також, наш автопарк складається з електрокарів. Можете замовити суші у Дніпрі та переконатись у цьому. 

Ми розмовляли ще дуже довго. Олена розповідала про тонкощі вибору водоростей Норі для ролів, чим вони відрізняються між собою, про їх щільність та властивості, про програму лояльності та можливість замовити суші на дім та отримати безкоштовну доставку, мобільний додаток від компанії та інші аспекти роботи. Коли ми закінчили, було вже темно. Так ми просиділи декілька годин і вже був час повертатись додому. На жаль, ми не можемо розповісти усі подробиці розмови, адже це буде реклама та розповсюдження деяких корпоративних таємниць. Але ми дуже дякуємо Котосуші та Олені, що знайшли час для розмови. 


Gorod.dp.ua на Facebook.

Другие новости раздела:

ОБРАТИТЕ ВНИМАНИЕ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
50
лет дворцу культуры «Шинник»

Источник
copyright © gorod.dp.ua
Все права защищены. Использование материалов сайта возможно только с разрешения владельца.

О проекте :: Реклама на сайте