Серед проблем, з якими зверталися жителі міста, понад 70% стосувалися сфери житлово-комунального господарства. Але, як зазначив міський голова, спостерігається тенденція щодо збільшення кількості питань загальноміського значення, які порушують громадяни під час особистих прийомів, - робота пасажирського транспорту, закладів, які надають послуги, освітлення міста, ціни на ліки та інше.
На оперативній нараді з керівниками структурних підрозділів міської ради, яка відбулася у міськвиконкомі 8 вересня, Ярослав Корчевський надав низку доручень щодо виконання звернень громадян на особистому прийомі. Наприклад, відповідним структурним підрозділам міський голова доручив провести інвентаризацію аптек і створити у Дніпродзержинську соціальні аптеки з більш доступними цінами на ліки; відпрацювати питання створення амбулаторних та фельдшерських пунктів; надати пропозиції щодо покращення освітлення приватного сектору, роботи пасажирського транспорту, умов прийому громадян на підприємстві водоканалу та в інших комунальних підприємствах, які надають послуги населенню. За проведенням необхідних обстежень зі звернень громадян та їх виконанням в зазначений строк стежитиме контрольно-інспекційний сектор міської ради. На доручення Ярослава Корчевського для більш оперативного реагування на звернення мешканців найближчим часом у Дніпродзержинську буде запроваджено телефонну гарячу лінію міського голови. Головам районних у місті рад запропоновано встановити у зручних для громадян місцях спеціальні поштові скриньки для письмових звернень до міського голови, інших органів місцевої влади.
Gorod`ской дозор | |
Фоторепортажи и галереи | |
Видео | |
Интервью | |
Блоги | |
Новости компаний | |
Сообщить новость! | |
Погода | |
Архив новостей |