Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Пт, 21 лютого 2025
12:04

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Вокзал Дніпро-Лоцманська відсвяткував 45-річчя

Вокзал Дніпро-Лоцманська відсвяткував 45-річчя
Фото: Black_Scorpio
07 липня 2020, 13:54 1 липня минуло 45 років, як було відкрито вокзал станції Дніпропетровськ-Південний, а нині Дніпро-Лоцманська регіональної філії «Придніпровська залізниця». Як уточнюють кореспонденти «Медіацентру «Магістраль», перша назва станції — Лоцманська. Вона була побудована у 1929 р. на залізничній лінії Апостолове—Нижньодніпровськ-Вузол. Назву отримала від села Лоцманська Кам'янка, яке пізніше увійшло в межі міста Дніпропетровськ. Через збільшення пасажиропотоку в 1975 р. тут збудували великий вокзал, який мав стати другими залізничними воротами міста. Тоді ж станцію перейменували на Дніпропетровськ-Південний. У 1970—1980-х роках через неї курсували поїзди на Одесу, Бердянськ, Луганськ, Донецьк, Київ, Гродно, Баку, Варну тощо. У 2017-му станцію перейменували на Дніпро-Лоцманська. Минулоріч тут оновлено покрівлю вокзалу та відремонтовано пост ЕЦ.
Gorod.dp.ua на Facebook.


Судья Дред  (17.07.20 10:59): Не, нуашовыхотели?
К-во поездов и электричек в разы уменьшилось.
Пассажирским куда ехать? В К_у ев или хряков? Отож.
Відповісти | З цитатою
Cергей  (10.07.20 10:43): Давно пора пустить городскую наземную электричку и меньше ковыряться под городом, пока проспект Яворницкого не просядет. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
бывший железнодорожник  (09.07.20 17:15): Скоро умрут всякие пассажирские и пригородные перевозки, по которым возят людей за копейки(10-20% от себестоимости). Перекроют дотации и полудохлые локомотивы вместе с вагонами отправят на переплавку. Заменой будет автотранспорт или элитные поезда(билет Днепр-Киев от 3500 грн). Жителям будет дороже, но ничего не поделаешь. А вот про магистральные грузовые маршруты я думаю, что так и будет продолжаться - ни шатко, ни валко. Всё-таки эти пути нужны крупному бизнесу, который приносит реальные деньги - надо же чем-то возить металл и зерно, например. Но уровень состояния ж.д. дороги (инфраструктура и подвижный состав) УССР или нынешней России, Украине не видать. Это реально огромные деньги. РЖД ежегодно закупает примерно полтысячи локомотивов и десятки тысяч вагонов, причём своего производства, чтобы система была на уровне, на Украине так не будет. Правда, если металлургические и агропредприятия не будут работать, то и магистральные линии также ждёт смерть. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Жрец  (09.07.20 14:40): Один поезд Хмельницикй - Геническ и 4 электрички, из Днепра в Апостолово и обратно, но зато есть целый вокзал, добираться от которого можно в трёх вариантах, такси, свой автомобиль или соседа, и пешком. Задача кандидатам в мэры, пусть думают,как эффективно использовать. Руководство укрзализницы уже давно думает только о своих карманах... И много говорит... Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Макс  (09.07.20 13:35): Расположение станции удобным не назовешь, прямо скажем. Вообще непонятном, кому и зачем она там понадобилась. Максимум - платформа кольцевой електрички (если она когда-то будет). Вокзал там откровенно лишний. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
ха ха  (09.07.20 12:39): Станцию переименовали и поезда курсировать перестали. Вот такая эйропа... Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
1
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
50
років «Китайській стіні» на Перемозі

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті