У зв'язку із введенням в Україні суворого карантину через коронавірус, ДТЕК Дніпровські електромережі з 17 березня 2020 року тимчасово припинить особистий прийом клієнтів у Центрах обслуговування. Всі послуги будуть надаватися дистанційно. Отримавши ваше звернення через будь-який з каналів зв'язку, наші співробітники нададуть необхідну консультацію й інформацію про те, як оформити й отримати послугу.
Щодня центри обслуговування клієнтів (ЦОК) ДТЕК Дніпровські електромережі відвідує велика кількість людей, в деяких відділеннях ця цифра сягає понад 200 осіб. Для того, щоб скоротити ризики захворювання і поширення коронавируса, компанія перевела роботу ЦОКів в режим дистанційної комунікації. При цьому збільшила кількість операторів кол-центру, які приймають дзвінки, повідомлення та заявки у Facebook.
Також тимчасово припинені планові роботи на дому у клієнтів.
За допомогою дистанційних сервісів ви зможете:
- передати покази лічильників (на сайті та в особистому кабінеті);
- повідомити/ дізнатися інформацію про відсутність електроенергії;
- отримати інформацію про роботу приладів обліку (електричних лічильників);
- отримати консультацію, якщо не працює лічильник;
- замовити приєднання до мережі;
- замовити збільшення потужності;
- в особистому кабінеті передати показання і сформувати рахунки за реактив і розподіл (для юридичний осіб).
Скористатися дистанційними сервісами клієнти ДТЕК Дніпровські електромережі можуть:
ДТЕК Дніпровські електромережі, як великий відповідальний бізнес, піклується про здоров'я своїх клієнтів і співробітників. Тому закликає жителів області утриматися на час карантину від візитів у Центри обслуговування.
ДТЕК приєднався до нової глобальної Платформі дій по боротьбі з коронавірусом COVID-19. Платформа створена Всесвітнім економічним форумом за підтримки Всесвітньої організації охорони здоров'я й відкрита для всіх компаній і галузевих груп, а також інших зацікавлених сторін.
В умовах карантину ДТЕК прагне забезпечити безперервність бізнес-процесів і просить своїх клієнтів, замість візитів до центрів обслуговування, користуватися дистанційними сервісами. Вони більш зручні, економлять час і не вимагають особистої присутності в офісах компанії.
Відповідно до статті 29 Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб" з метою запобігання поширенню на території України коронавирусу Covid-19 і з урахуванням рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10 березня 2020 року Кабінет міністрів ухвалив встановити на всій території України карантин з 12 березня по 3 квітня 2020 року.