Постачальник електроенергії та енергоефективних рішень YASNO піклується, щоб кожен клієнт міг обрати для себе найбільш зручний спосіб передачі показань лічильника: через Особистий кабінет, мобільний додаток Dnipro YASNO, сторінку у Facebook чи за телефоном контакт-центру. Проте є клієнти, переважно похилого віку, які звикли щомісяця відвідувати центри постачальника, аби особисто повідомити дані приладу обліку.
Щоб створити комфортні умови для таких клієнтів, YASNO впроваджує у своїх енергоофісах сучасні та прості у користуванні термінали самообслуговування. Це електронні пристрої, де клієнту достатньо просто ввести особовий рахунок та показання лічильника. Дані потрапляють до бази постачальника та на їх основі буде сформований рахунок до сплати.
Протягом двох тижнів в енергоофісі у Дніпрі (пр. Слобожанський, 127-Б) терміналом самообслуговування скористалися понад 300 клієнтів.
«Ми прагнемо бути більш доступними та зручними для кожного клієнта. Розвиваючи дистанційне обслуговування, ми піклуємося і про тих, хто не користується онлайн-сервісами. Термінали самообслуговування – це сучасне рішення, що дозволяє без черг та за кілька хвилин передати показання лічильника. Максимально спрощений алгоритм користування, покрокова інструкція, збільшений шрифт на екрані – усе, щоб клієнту незалежно від його віку та досвіду користування пристроями було все ясно та зрозуміло. Адміністратори енергоофісу завжди підкажуть, як користуватись терміналом», - сказав директор YASNO у Дніпропетровській області Юрій Федько.
До середини 2020 року терміналами будуть облаштовані оновлені енергоофіси в Дніпрі, Підгородньому, Верхньодніпровську, Синельниково, Новомосковську, Кам'янському, Кривому Розі, Нікополі та Павлограді.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |