Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Вт, 29 квітня 2025
17:50

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Облаштування острівців безпеки на нерегульованих пішохідних переходах стане обов’язковим

Облаштування острівців безпеки на нерегульованих пішохідних переходах стане обов’язковим

Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України оновлює державні будівельні норми, зокрема, вносить зміни в ДБН щодо вулиць і доріг.

У частині підвищення рівня безпеки пішоходів вводиться обов’язкове облаштування острівців безпеки на нерегульованих пішохідних переходах через проїзну частину дороги з 4-ма та більше смугами руху.

Про це повідомив заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Лев Парцхаладзе на своїй сторінці у Facebook.

«У Європі більшість переходів — наземні, при цьому наїзди на пішоходів та аварії за їх участю трапляються дуже рідко, тому що більшість пішохідних переходів облаштовані спеціальними острівцями безпеки. У новому проекті ДБН щодо вулиць і доріг передбачається обов’язкове облаштування острівців безпеки на нерегульованих пішохідних переходах через проїзну частину дороги з 4-ма та більше смугами руху. При можливості острівці безпеки мають облаштовуватися і на регульованих переходах», — сказав він.

За словами Парцхаладзе, це посилить безпеку пішоходів та велосипедистів під час перетину проїзної частини та мінімізує кількість можливих дорожньо-транспортних аварій.

У новому ДБН також передбачається встановлення тільки регульованих пішохідних переходів у разі неможливості облаштування острівця безпеки на нерегульованому переході.

Мінімальна ширина острівця безпеки в місці пішохідного переходу повинна бути не менше 2 м, мінімальна довжина — 8 м. Острівці безпеки можуть облаштовуватися на розділовій смузі або шляхом звуження смуг руху до 2,75 м і вигину осі смуги руху.

Проект ДБН В.2.3-5:20ХХ «Вулиці і дороги населених пунктів» розроблений на заміну аналогічного ДБН 2001 року і буде затверджений найближчим часом.

Острівець безпеки – це технічний засіб регулювання дорожнього руху, який встановлюється на наземних пішохідних переходах як захисний елемент для зупинки пішоходів під час перетину проїзної частини. Конструктивно виділяється над проїзною частиною дороги. До острівця безпеки належить частина розділювальної смуги, через яку пролягає пішохідний перехід.

Gorod.dp.ua на Facebook.


Злой Пацифист  (12.04.18 21:01): Полный бред.

Во-первых, как абсолютно правильно написал Пессимист, если не заставить пешеходов соблюдать ПДД - толку от этих островков "0".

Во-вторых, в Европе бОльшая часть переходов через 4 полосы в разных уровнях.

В-третьих, в Европе гораздо меньше ДТП с пешеходами не потому, что там есть островки безопасности, а потому, что культура участников дорожного движения в разы выше, чем у нас и пешеход несёт ответственность за несоблюдение ПДД на равне с водителем.

В-четвёртых, ПРИ ЧЁМ ТУТ ВЕЛОСИПЕДИСТЫ??? Пешеходный переход предназначен ТОЛЬКО ДЛЯ ПЕШЕХОДОВ!!! Велосипедист при пересечении проезжей части по пешеходному переходу ОБЯЗАН слезть с велосипеда и перекатить его через переход в руках, при этом он перестаёт быть велосипедистом и трансформируется в ПЕШЕХОДА!!! Кстати, езда по тротуарам на велосипеде так же ЗАПРЕЩЕНА!!!

В-пятых, я бы вообще отказался от обустройства нерегулируемых пепеходов через 4 и более полосы. Они опасны. Такие переходы должны быть со светофором.
Відповісти | З цитатою
exses  (11.04.18 16:34): Хорошая идея. Будет куда зимой снег складывать. Відповісти | З цитатою
Писимист  (11.04.18 11:12): Если не заставить пешеходов соблюдать ПДД, а не быть "лосями идущими на пролом" толку с этих островков -"0". А заставить пешехода можно двумя способами - штраф (как неизбежность наказания) и/или изменениями в ПДД убрав вбитое в голову пешеходов понятие - "пешеход всегда прав", введя правило ПАРИТЕТА, которое между прочим действует в нескольких странах Евросоюза, при всем этом, показатель ДТП с пешеходами самый меньший и ответственность за несоблюдение ПДД и в случаях ДТП несут как водители так и пешеходы на равных правах... Відповісти | З цитатою | Обговорення: 3
1
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами
•  Мер Дніпра поконфліктував з ректором ДНУ через Палац студентів та Акваріум (38)

•  Скільки людей проживають в Україні: МВФ оприлюднив оцінку чисельності населення (32)

•  220 вольт більше не буде: в Україні змінюється стандарт напруги в електромережі (16)

•  Чи можна брати собак у магазини: думки мешканців Дніпра (опитування) (13)

•  У Дніпрі провели космічні наукову конференцію та конкурс (9)

•  «У мене немає особистого «водоканалу», «електротранспорту» або «палаців дітей та юнацтва»: Мер Дніпра спростував заяви про рейдерське захоплення Палацу студентів (7)

•  «Укрпошта» торгуватиме ковбасою: у держкомпанії анонсували «революційну» послугу (7)

•  У двори жителів Дніпра все частіше заходять їжачки (6)

•  Від Людмили до Лючиї – дніпрянам нагадали історію популярного ресторану (6)

•  Жителів Дніпра атакують змії та кліщі. Що робити? (4)


* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
10
грн. вартість проїзду в електротранспорті та метрополітені з січня 2025 р.

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті