Як підвищити культуру обслуговування у центрах адмінпослуг? Як поводити себе працівнику ЦНАП у непередбачуваних обставинах? На що звертати увагу при спілкуванні з різними категоріями громадян?
Облдержадміністрація організувала серію тренінгів для працівників центрів області – заняття стартуватимуть вже 29 березня. Про це повідомив голова Дніпропетровської ОДА Валентин Резніченко.
«Зробити надання адмінпослуг якомога якіснішим. Рік тому для працівників ЦНАПів області провели тренінги зі стресостійкості. Наступний проект – серія семінарів з культури ділового спілкування. Курс включатиме і навчання діловій українській мові. Загалом його пройдуть 300 працівників всіх центрів адмінпослуг Дніпропетровщини», – зазначив Валентин Резніченко.
Тренінг з культури ділового спілкування – одноденний, але змістовний. Працівників центрів навчатимуть групами – по 25 осіб.
Учасники оволодіють навичками спілкування з відвідувачами – телефоном та під час особистого прийому або на консультаціях. А ще вони дізнаються, як поводити себе у непередбачуваних ситуаціях – якщо не працює електронна черга чи зненацька вимкнули світло. Тренери навчатимуть також спілкуванню з «особливими» категоріями громадян – із соціально вразливих верств.
Окрема увага на тренінгу – опануванню ділової української мови.
«Дніпропетровщина першою серед областей України навчатиме працівників ЦНАПів культурі ділового спілкування саме у масштабі всього регіону. Готові поділитися досвідом і з іншими територіями», – додав очільник області.
Тренінг «Комунікативний інструментарій успішного адміністратора ЦНАП» – спільний проект ДніпроОДА та Фонду Східної Європи за програмою EGAP.
Нині на Дніпропетровщині – 57 ЦНАПів та їх філій.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |