105 чоловік загинуло та 1370 були травмовані в ДТП на Дніпропетровщині з початку року.
Головна причина дорожньо-транспортних пригод це людський фактор. На цьому під час прес-конференції 12 липня в Головному управлінні нацполіції наголосила начальник відділу профілактики дорожньо-транспортного травматизму управління превентивної діяльності Ірина Снітько.
«Дніпропетровщина в трійці лідерів по аварійності. З початку року на території області сталося понад 5,5 тисяч дорожньо-транспортних пригод, майже кожна п’ята з постраждалими. На дорогах області загинуло 105 людей, 1370 зазнали травм різного ступеню тяжкості. Серед загиблих 8 дітей, 6 з них загинули з початку літа. Головна причина ДТП- людський фактор»,- повідомила Ірина Снітько.Серед основних причин аварійності поліцейська назвала перевищення встановленої швидкості, невиконання вимог сигналів регулювання, порушення правил маневрування та виїзд на зустрічну смугу, порушення правил проїзду перехресть та пішохідних переходів, порушення правил перевезення пасажирів ,керування водіями у нетверезому стані. Окрім цього третину ДТП складають наїзди на пішохода, половина таких пригод трапляється з вини самих пішоходів.
За шість місяців працівниками поліції було виявлено 17,5 тис. фактів порушення правил дорожнього руху, серед них 1497 - керування в стані сп’яніння, 1441 – порушення правил дорожнього руху пішоходами.
«З початку літнього оздоровчого сезону на дорогах Дніпропетровщини загинуло 6 дітей, 60 юних учасників руху потрапили на лікарняні ліжка з травмами. З початку ж року ми маємо 158 автопригод за участю неповнолітніх, 8 дітей загинуло та 171 зазнали травми. Найбільш травмонебезпечною категорією потерпілих були діти-пішоходи. За їх участю сталося 76 ДТП, в яких 6 дітей загинуло та 73 отримали травми»,- наголосила Ірина Снітько.Стосовно ж окремо взятого обласного центру, то за словами в.о. начальника відділу зв’язків з громадськістю управління патрульної поліції у місті Дніпрі Павла Карманова, з першого червня по 11 липня у Дніпрі трапилося 93 дорожньо-транспортні пригоди з потерпілими, з яких 13 за участі неповнолітніх.
Поліція звертається до батьків з проханням контролювати поведінку дітей та слідкувати за ними, адже одна неправильна дія і літні канікули можуть обернутися для родини трагедією. Тож, бажано використовувати будь-який зручний момент для ознайомлення дітей з правилами вуличного руху, закріплювати теоретичні знання практикою, навчати власним прикладом дисциплінованого учасника руху. При перевезенні дитини в автомобілі необхідно забезпечити додатковий захист: обов'язково використовувати ремені безпеки і спеціальні дитячі утримуючі пристрої.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
1. Разрешённая скорость движения. Так, например, в городе 60 км.час., данная величина принята была в Союзе, когда машин в городах были единицы. Сейчас пришло время пересмотреть ее в сторону снижения до 40 км.час, а в особых местах и до 30 км.час. Страна стремиться в Европу, значит и скорости движения автотранспорта должны быть европейскими.
2. Неотвратимость наказания должна быть для всех нарушителей, а не только для рядовых водителей. Зачастую истинные виновники ДТП остаются безнаказанными.
Все очень просто, только власть имущим необходимо захотеть навести элементарный порядок! Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1