Дніпропетровський обласний контактний центр за п’ять років опрацював близько 420 тисяч звернень. Щодня працівники приймають до 2,5 тисячі дзвінків.
Про це повідомив перший заступник голови Дніпропетровської ОДА Олег Кужман перед початком круглого столу з нагоди 5-річчя кол-центру.
«Найголовніше, щоб влада чула своїх громадян. За п’ять років на «гарячу лінію» звернулося майже півмільйона людей. Команда Валентина Резніченка продовжує розвивати цю систему діалогу та допомоги громадянам», - розповів Олег Кужман.
Головне – не примушувати громадян бігати по інстанціях та шукати правду в кабінетних «квестах». Треба оперативно реагувати на звернення, переконаний Олег Кужман.
«На «гарячій лінії» жорстко контролюється надання зворотного зв’язку... Найголовніше для людини – звернутися та отримати позитивну відповідь на свої запитання і побачити вирішення нагальної проблеми... Завдання влади –зробити термін надання відповіді мінімальним», - додав Олег Кужман.
Один з напрямків роботи «гарячої лінії» – психологічна підтримка бійців АТО. Допомогу захисникам надають з 2015 року. За цей час професійні психологи вже прийняли близько 3 тисяч дзвінків.
«Із трьох тисяч звернень майже всі відпрацьовані. Люди отримали як психологічну підтримку, так і консультації наших фахових спеціалістів. Тому ця праця – симбіоз між чиновниками, волонтерами і демобілізованими, - розповіла радник голови ОДА Ольга Горб. - Спочатку в нас було 50 дзвінків на день, зараз - менше. Краще почали працювати департаменти, Центр допомоги учасникам АТО, «гаряча лінія». Розуміємо, що проблем не стало менше, просто ми стали краще працювати ефективніше».
Має досвід спілкування з «гарячою лінією» дніпрянка Тетяна Костьолова. Вона розповіла: до кол-центру звернулася, коли на газорозподільний пункт впало дерево. Небезпечну проблему вирішили оперативно.
«Дуже задоволена роботою «гарячої лінії». Жодного разу мені не відмовляли в допомозі. Якщо повідомити про екстрений випадок – реакція майже миттєва», - сказала Тетяна Костьолова.
Обласний контакт-центр працює з 2012 року. Згодом до нього приєдналися «гаряча лінія» голови облдержадміністрації і лінія психологічної підтримки учасників АТО та членів їх сімей.
За 5 років Дніпропетровський обласний контактний центр опрацював близько 420 тисяч звернень. Найчастіше мешканці області звертаються з питань комунального господарства, соціального захисту, благоустрою та будівництва.
Звертатися до контактного центру можна за телефоном 0-800-505-600, на веб-портал http://e-contact.dp.gov.ua/ або за допомогою мобільного додатку.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |