У понеділок, 10 квітня, відбулося засідання постійної комісії Дніпровської міської ради з питань транспорту зв’язку та екології. На засідання запросили представників громадськості та КП «Дніпровський електротранспорт».
Керівництво комунального підприємства відзвітувало про його фінансову діяльність у 2016 році, а також поділилося планами та ідеями на поточний рік.
«У 2016 році було закуплено 13 нових тролейбусів, розпочато реконструкцію тролейбусного шляху на ж/м Парус, побудовано цех з ремонту рухомого складу та механічного обладнання, розпочато будівництво цеху з фарбування та ремонту кузовів, відремонтовано трамвайні колії та контактну мережу. Минулого року нашим транспортом було перевезено понад 111 млн пасажирів, 58% з них користуються електротранспортом на пільгових умовах. Серед планів на 2017 рік – добудова тролейбусної лінії від вул. Володимира Мономаха (колишня Московська) до ж/м Парус-2, поставка двох тролейбусів з автономним ходом», – розповів під час своєї доповіді директор КП «Дніпровський електротранспорт» Володимир Кобець.
Одне з проблемних питань, на якому наголосив очільник комунального підприємства, – ціна на проїзд у міському електротранспорті:
«З 2011 року тариф на проїзд в електротранспорті не переглядався. Наразі він становить 1 грн 50 коп., проте ми підрахували, що за підсумками 2016 року собівартість перевезення одного пасажира становить 2 грн 93 коп. Крім цього, слід брати до уваги зростання тарифів на електроенергію: у 2016 році ми сплачували за тарифами для населення – 1 грн 29 коп. за кВт, станом на лютий плата на 57% більша – 2 грн 03 коп. за кВт», – зазначив Володимир Кобець.
Коментуючи це питання, голова комісії міської ради з питань транспорту, зв’язку та екології Каміль Примаков зазначив, що тарифи на перевезення пасажирів у міському електротранспорті потрібно переглядати, але підвищення вартості слід здійснювати плавно, протягом кількох років, щоб не створювати дискомфорту для містян.
«Результати звіту КП «Дніпровський електротранспорт» задовольнили і комісію, і громадськість. Ми взяли до уваги ідеї комунального підприємства на 2017 рік щодо запуску нових тролейбусних ліній у місті та інші. Наразі жодних питань чи зауважень до КП «Дніпровський електротранспорт» ні у громадськості, ні у членів комісії не виникло», – зазначив Каміль Примаков.
Gorod`ській дозор | |
Фоторепортажі та галереї | |
Відео | |
Інтерв`ю | |
Блоги | |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
Погода | |
Архів новин |
Восстановить контактную сеть 4 маршрута к парку Шевченка.
Как он раньше ходил. А не так как сейчас. Відповісти | З цитатою
Скорее всего взяли максимальную загрузку транспорта умножили на количество рейсов отняли минус 20% для достоверности и получили мифическую цифру 111млн. Відповісти | З цитатою
1) Запуск маршрута парус - центр.
Так же можно его конечную сделать на ж\д Вокзале.
2) Восстановить маршрут тополь - вокзал.
Усиление маршрутов 19, 16, А, Б.
3) Продление 10 и 12 троллейбуса до вокзала.
Вот тогда электротранспорт оживёт. Відповісти | З цитатою
Нужно делать ставку на электротранспорт.
И открывать новые маршруты.
А зачем нам дорого стоящие маршрутки?
Которые не обновляют да и не будут, обновлять подвижной состав микроавтобусов.
Это мне известно с заседания круглого стола.
Так что нужно делать ставку на электротранспорт.
И открывать новые троллейбусные маршруты. Відповісти | З цитатою