Для зручності громадян, економії їх часу управління інформаційних технологій міськради спільно з департаментом адмінпослуг та дозвільних процедур запровадили можливість попереднього запису в електронній системі для замовлення послуги «Реєстрація / зняття з реєстрації місця мешкання» в режимі онлайн на порталі igov.org.ua.
Покрокові інструкції:
- Для замовлення послуги заходимо на портал і в розділі «Посвідчення особи, Громадянство, Місце проживання» обираємо послугу «Реєстрація місця проживання особи (із опцією одночасного зняття з реєстрації з попереднього місця)» або «Зняття з реєстрації місця проживання»
- У пропонованому списку обираємо свою область і місто (Дніпропетровська, Дніпро)
- Для входу у систему потрібно мати ЕЦП або бути клієнтом одного з трьох банків (ПриватБанк, А-банк, Конкорд). Зараз активно ведеться робота іще по декільком банкам, тобто незабаром список варіантів розшириться. Сама авторизація за допомогою BankID схожа на вхід у Ваш Інтернет-банкінг
- BankID має на увазі, що банк гарантує вірність певних Ваших даних, тому після авторизації Ви попадаєте на форму, частина полів якої буде заповнена, а решту даних доведеться ввезти.
- Обираєте дату і час, коли Вам зручно буде прийти до органу реєстрації для отримання штампу.
- Після заповнення заяви Вам необхідно буде прикріпити копію документа, за яким ви плануєте реєструватися (для зняття достатньо заяви). Якщо у вас документи на декількох сторінках, доведеться об’єднати їх в pdf-файл або заархівувати.
- Після цього слід нажати кнопку «Замовити послугу» і очікувати на е-мейл підтвердження можливості візиту. Інформацію по всім діям з Вашою заявою ви будете отримувати на е-мейл та СМС.
- Відповідальний співробітник перевірить Ваші дані. За результатами перевірки, Вам надійде відповідь про відмову із зазначенням причини (наприклад, не всі документи подані, подали заяву не до свого району) або ж лист з підтвердженням дати та часу візиту. При позитивній відповіді також будуть вказані реквізити для сплати адмінпослуги, перелік документів, які із собою необхідно брати, адреса органу реєстрації, до якого необхідно звернутися. Якщо у Вас змінилися обставини, то на будь-якому етапі Ви можете відхилити заявку, натиснувши відповідну кнопку у листі.
- Ви приходите до органу реєстрації в обраний Вами час, заходите до кабінету (для обслуговування електронних заявок виділено окрему годину). Усі форми, які б Ви заповнювали рукою, будуть роздруковані і Вам потрібно буде лише їх підписати.
- Ви отримуєте штамп у паспорт.
Якщо по Вашій заяві виникли проблеми або у Вас виникло питання, його можна написати у гілку ГітХаба https://github.com/e-government-ua/iForum/issues або Гугл Форму https://docs.google.com/forms/d/1ueU6PQa-OSA2Tsisxx2RbRWRJ9rLsFlPBlHsr7W-4gE/viewform
Вот только одна у неё есть беда:
Контент иностранный содержит портал org.ua -
Державная мова, там господа,
Вот в этом и кроется наша беда.
Стране не понятна державная мова,
Не знают ни дети её ни господа.
А как же быть тем кто "российской говорить"?
Таких большинство!
Не уж-то держ. мову учить господа?
Беда, ох беда с языком господа. Відповісти | З цитатою