Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Сб, 01 червня 2024
06:59

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Спека у вагоні? Що робити?

Спека у вагоні? Що робити?

Літо. Спека. Відкриті вікна вагону. Хтось витирає піт, який тече вже до шкарпеток. В повітрі стоїть важкий запах людських тіл. Вікна можна відкрити навстіж, але комусь дує і провідник з ухмилкою відмовляється включити вентиляцію, адже вагони старі і пекельні.

Але чи правду каже провідник? Чи можна зробити так, щоб було прохолодніше у вагонах?

Можна. Але треба знати свої права та трошки законодавства.

Загальна температура повітря в вагонах класу люкс та купе відповідно до законодавства має бути не більше 26 градусів за цельсієм, а в плацкартних вагонах повинна працювати вентиляція.

Дізнатись температуру у вагоні можна за допомогою термометра, який має висіти у кожному вагоні. В плацкартних вагонах градусник знаходиться зверху, біля місця №2, в купейних – висить посередині вагона. Якщо термометра немає – залишайте скаргу в книзі скарг, що знаходиться у начальника поїзда і в штабному вагоні.

Відповідно до додатку 6 Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України, у всіх вагонах класу купе та люкс кондиціонування є базовою послугою (тобто, обов’язковою). У регіональних експресах кондиціонер має бути встановлений лише в першому класі. В плацкартних вагонах обов’язково має працювати вентиляція.

Відповідно до Державних санітарних правил та норм гігієни транспорту:

п. 2.4. ... Вентиляція, а у вагонах із кондиціонуванням — кондиціонери повинні бути ввімкнуті влітку за 30 хвилин до посадки пасажирів в вагон; взимку вмикається тільки вентиляція.

п.3.6. На шляху прямування, а також під час подачі поїзду під посадку в зимовий час, перехідний період температура повітря у вагонах усіх типів повинна бути на рівні +20° +/-2° , а влітку +24° +/-2° (тільки у вагонах, де є кондиціонери).

Тобто, відповідно до даних правил температура повітря літом у вагонах класу купе та люкс має бути не більше 26 градусів. Разом з тим, Укрзалізниця не завжди дотримується правил, тому далеко не у всіх вагонах класу люкс і купе є кондиціонери.

Що робити, якщо у вашому вагоні немає кондиціонерів взагалі? Або кондиціонери є, але вони не працюють?

Йти до начальника поїзда, вимагати книгу скарг, куди записати скаргу та (або) вимагати переведення в вагон з кондиціонуванням. Потім, по приїзду до Києва, продублювати скаргу на гарячі лінії УЗ.

А що робити пасажирам плацкартних вагонів? Помирати, тліючи у вагоні, чи вибити вікно, як нещодавно зробили працівники Маріупольського депо?

На жаль, Державні санітарні норми і правила не встановлюють граничну температуру для вагонів другого (плацкартні вагони) та третього (загальні вагони) класу. Фактично відсутні норми обмеження температури літом, але має працювати вентиляція – яка рятує, щоправда, лише вночі або ввечері. Разом з тим, далеко не у всіх вагонах навіть вентиляція працює, а де і справна – провідники не хочуть її включати. Як перевірити, чи працює вентиляція? На стелі ви маєте побачити решіточки. Простягніть туди руку і відчуйте, чи дує звідти повітря. Якщо дує – то вентиляція включена, якщо не дує – тоді виключена, вимагайте у провідника її включити. У випадку відмови – підходьте до начальника поїзда і вимагайте книгу скарг. Як правило, після цього у вагон направляють електромеханіка, який і запускає в роботу вентиляцію.

Якщо ж вас дуже просять не записувати скаргу в книгу скарг, пригощають чаєм або перевели в інший вагон, де прохолодніше – є гарячі лінії УЗ, де варто залишити звернення – при цьому вказавши, що до провідників немає претензій, адже за це відповідають робітники депо.

А взагалі на залізниці варто запам’ятати простий і дієвий алгоритм скарг:

Провідник-начальник поїзда з книгою скарг-відео\фото фіксація та скарги на гарячі лінії УЗ.

Любіть Україну та щеміть чиновників :)

Gorod.dp.ua на Facebook.


гость  (28.06.16 23:33): Да здравствует Укрзалізниця, с самыми поездатыми поездами в мире. Да и вообще, как сказал в своё время мой преподаватель по Праву: -" Мы будем изучать Право, но запомните у нас бесправовое государство". Я запомнил, так что всем Adiós Amigo! Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Я  (28.06.16 23:21): Поезд 42 Трускавец-Днепр ни в одном вагоне ни вентиляции, ни кондиционера. На окнах надписи гласят, что кондиционерами не оборудованы. Толку писать жалобы, если подвижной состав со свалки? Відповісти | З цитатою
piligrim  (28.06.16 21:42): 26 июня возвращался из Киева ФИРМЕННЫМ поездом Киев_Днепропетровск (Днепропетровск-Киев) № 180 - передвижной бухенвальд! вентилляции небыло вообще, в тамбурах курили, может и в купе (к стати вагон № 15), в туалетах - ТУАЛЕТ! цена билета на 12 гривен с копейками дешевле чем на Хюндаи (Хёндэ), надо еще повысить цены на билет чтоб улучшить кмфорт... Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Димка  (28.06.16 18:16): Последняя фраза:
Любіть Україну та щеміть чиновників :)
Простите, как по-русски, что делать с чиновниками?
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
nemezis 12  (28.06.16 17:33): пожалуй выдам своим слесарям по томику санитарных правил и пусть прикрутят к каждому вагону,авось пассажирам станет прохладней. Відповісти | З цитатою
Я вам расскажу  (28.06.16 15:05): Я вам расскажу, что дальше будет. Все жалобы пеернаправляют местным властям. Местные власти отвечают, что как только будет финансирование - так сразу всё будет. Всё. Відповісти | З цитатою
днепрянин  (28.06.16 14:52): Журналисты как всегда поверхностно копнули, а суть не поняли. Согласно Закона України про залізничний транспорт- "придбання залізничного рухомого складу для перевезень пасажирів у поїздах далекого слідування та місцевого сполучення здійснюються у встановленому порядку за рахунок коштів Державного бюджету України. Так что все эти скарги нужно адресовывать не в УЗ, а Верховну Раду почему вагоны не обновляются. Відповісти | З цитатою
пассажир  (28.06.16 14:43): Петухи ипаные. Летом езжу в интерсити только, зимой бывало в обычном поезде в купе. Жарят твари, ниху... ничего не экономят твари. Градусов 26 не меньше зимой. Короче хоть в рот вые..сь И зимой и летом жарко тварюки ипаные Відповісти | З цитатою
Гостья  (28.06.16 14:21): Ехали из Одессы в купе. От жары можно сойти с ума. Какой кондиционер, окна и те не открывались. А еще грязища. Наши железные дороги - это позор!! Відповісти | З цитатою
тюкалка  (28.06.16 14:05): Так ты же в Украине.
И ещё, люди, не отдавайте талончики кондукторам в общественном транспорте, у нас в стране борются с коррупцией, вы не знали?
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
1 2
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами
•  Метрополітен Дніпра проведе консультації з підрядниками для добудови 3 станцій (12)

•  Суд зобов’язав мерію Дніпра зберегти історичну будівлю Палацу профілактики (12)

•  В Україні з липня планують збільшити вартість бензину та дизелю (10)

•  «Необхідний крок»: в Міненерго прокоментували підвищення тарифів на електроенергію (9)

•  Урбаністи Дніпра запропонували новий вигляд вулиці Пастера (7)

•  На ринках Дніпра значно впали ціни на черешню, але є нюанс (6)

•  У Дніпрі викинули на смітник купу придатних до вживання сухпайків (6)

•  На Дніпропетровщині пенсіонерка збирала черешню і впала зі драбини у вигрібну яму (5)

•  На вулиці Володимира Винниченка застосували нові підходи до якісної зміни вуличного середовища (5)

•  На Дніпропетровщині в наслідок аварії за участю «ЗАЗ» та «Daewoo» є загиблий та постраждалі (5)


* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
13,5
млн грн фінансової допомоги для поліції Міськрада виділила у 2023 р.

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті