Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Нд, 19 травня 2024
07:57

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Дніпропетровцям повертають кошти за неякісні товари та послуги

Дніпропетровцям повертають кошти за неякісні товари та послуги
Понад 200 тисяч гривень повернуто дніпропетровцям з початку року за неякісні товари та послуги.

Про це під час прес-конференціїповідомив начальник управління з питань захисту прав споживачів Дніпропетровської міської ради Юрій Кіслейко.

«За вказаний період до нашого управління надійшло близько 300 письмових звернень від мешканців міста щодо порушення їх прав як споживачів, спеціалісти управління також надали понад 1 тисячу 500 телефонних консультацій та понад 1 тисяча 200 дніпропетровців прийшли на особистий прийом», - зазначив Юрій Кіслейко.

За його словами, усі звернення громадян систематично узагальнюються та аналізуються. Як показує аналіз отриманих звернень - значно збільшився відсоток надання неякісних послуг. Як сказав начальник управління, найбільше скарг припадає на металопластикові конструкції, електроприлади та покупки в інтернеті. Серед інших актуальними є послуги туристичних операторів та агенцій. Практично на кожну туристичну агенцію чи оператора є відгуки в інтернеті – різноманітні форуми, сайти, соціальні мережі, які дуже часто стають джерелом корисної інформації.

«Якщо ви визначилися до якого туроператора чи агенції звернутись, уважно почитайте договір, укладений між вами та відповідним туроператором, з`ясуйте наявність медичного полісу та які випадки він покриває», - сказав Юрій Кіслейко.

Він додав, що відповідно до Закону України про туризм, у договорі мають бути прописані всі умови відпочинку – місце проживання, умови, характеристика транспорту, час, дата і місце відправлення, повернення та інше. Окрім того, у договорі повинні бути зазначені правила в'їзду до країни (місця) тимчасового перебування, вартість туристичного обслуговування і порядок оплати, форма розрахунку, а також дії туроператора у випадку форс-мажорних обставин.

Юрій Кіслейко звернув увагу дніпропетровців на те, що зазвичай медичний поліс не покриває страхові випадки, на момент виникнення яких турист перебуває в нетверезому стані. Якщо деякі моменти випущені з договору, краще їх прописати у додатку до документа, - додав начальник управління.

Якщо під час відпочинку туроператор не надав послуги, за які було заплачено, необхідно звернутись з письмовою заявою-претензією до туристичної агенції або туроператора. Відповідь мають надати протягом 15 днів, якщо вона не задовольняє, слід звернутись до управління захисту прав споживачів з копіями усіх документів за адресою вул. Високовольтна,14, телефон 379-08-79. Прийомні дні — вівторок та четвер з 10.00 до 17.00. Перерва з 13.00 до 13.45.

Gorod.dp.ua на Facebook.


Иван  (24.11.15 17:33): Несколько раз обращался и все в пустую. На место не выезжают , не разбираются вообще , с заявителем не встречаются, ответы не присылают. Отписки пишут не выходя из рабочего кабинета. Зачем такая служба вообще нужна ? Она не нужна. Зачем нужны сотрудники , которые не работают и не хотят работать ? Відповісти | З цитатою
1
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
6 700
гривень мінімальна зарплата у 2023 р.

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті