Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Пн, 20 травня 2024
20:08

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

У Центрі адміністративних послуг можна подати документи для узаконення самовільно побудованих будівель

У Центрі адміністративних послуг можна подати документи для узаконення самовільно побудованих будівель
У Дніпропетровському центрі адміністративних послуг тепер можна подати документи для узаконення самовільно побудованих будівель, які були зведені з 5 серпня 1992 року по 12 березня 2011 року.

Про це під час прес-конференції повідомила в. о. начальника адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпропетровської міської ради Наталія Капуста.

«Для того, щоб узаконити самовільно збудовану у зазначений період будівлю, необхідно звернутись до центру надання адміністративних послуг із заявою, двома екземплярами заповненої декларації про прийняття об'єкта в експлуатацію, завіреною копією документу, що підтверджує право власності чи користування земельною ділянкою та копією технічного паспорту з приміткою про проведене технічне обстеження. Тим, хто хоче узаконити будівлю площею понад 300 квадратних метрів треба ще мати при собі звіт про проведення технічного обстеження з інформацією про можливість його безпечної експлуатації», - сказала Наталія Капуста.

Вона додала, якщо всі документи заповнені і оформлені правильно, то декларацію щодо узаконення будівлі зареєструють протягом 10 робочих днів.

За словами в. о. начальника адміністративних послуг та дозвільних процедур міської ради, з питаннями щодо узаконення будівлі можна звертатися до представників Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції, які консультують у приміщені Центру. Для зручності мешканців міста, відповідні консультації надаються щодня, навіть по суботах.

Наталія Капуста зазначила, що з 25 червня підприємці міста не відвідуючи центр, а через "особистий кабінет" на сайті e-services.dp.gov.ua можуть в режимі он-лайн подавати "Декларацію відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства" для реєстрації в Головному управлінні Держсанепідслужби. Для цього потрібно заповнити необхідну електронну форму Декларації та пройти ідентифікацію фізичної особи через українські банки за технологією BankID.

Під час прес-конференції в. о. начальника адміністративних послуг повідомила, що з початку року до Центру звернулось понад 38,5 тисяч людей. За цей час надано понад 14,5 тисяч видів адміністративних послуг та близько 7,5 тисяч консультацій.

«Для зручності заявників є можливість слідкувати за підготовкою документів у режимі он-лайн через особистий кабінет на e-services.dp.gov.ua», - додала Наталія Капуста. Вона також сказала, про готовність документів заявникам відправляють смс-повідомлення на мобільні телефони.

Сьогодні у центрі надання адміністративних послуг надають 116 видів адміністративних послуг. Замовляти адміністративні послуги можна в Центрі «Лівобережний» (просп. Правди, 42, тел. 726-30-69) та «Правобережний» (просп. К. Маркса, 75, тел. 742-84-08).

Gorod.dp.ua на Facebook.

Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
50
років палацу культури «Шинник»

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті