Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Блог
Ср, 15 січня 2025
23:47

БЛОГИ

lorik1702


14 січня 2025, 10:07

Опрацювання інформації, отриманої від державної установи «Урядовий контактний центр»

У січні – грудні 2024 року Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області забезпечено своєчасний розгляд 160 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр».
Загальна тематика зазначених письмових звернень:
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 36 (22,5%);
- надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання – 30 (18,75%);
- контрольно-перевірочна робота – 26 (16,25%);
- податкова заборгованість – 18 (11,25%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номеру облікової картки платника податків – 8 (5,0%);
- податкова знижка – 3 (1,88%);
- інші питання – 39 (24,37%).


Останній раз редагувалося: 14.01.2025 10:07


Усі записи автора | Предыдущая | Следующая


Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ській дозор | Обговорити тему на форумах | Газета оголошень

Мій gorod.dp.ua:
copyright © gorod.dp.ua
Усі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті