Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Блог
Пт, 28 лютого 2025
11:28

БЛОГИ

[email protected]


9 березня 2022, 18:39

ВІДДІЛ КОМУНІКАЦІЙ З ГРОМАДСЬКІСТЮ УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ГУ ДПС У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (ТЕРИТОРІЯ ОБСЛУГОВУВАН

До уваги платників: особливості оподаткування та подання звітності у період дії воєнного стану або стану війни

Президентом України підписано закони України від 03 березня 2022 року № 2115-IX «Про захист інтересів суб’єктів подання звітності та інших документів у період дії воєнного стану або стану війни» (далі – Закон № 2115) та № 2118-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо особливостей оподаткування та подання звітності у період дії воєнного стану» (далі – Закон № 2118).
Закон № 2115 не поширюється на податкові правовідносини.
Цим Законом встановлено, що:
- фізичні особи, фізичні особи – підприємці, юридичні особи (далі – платники податків) подають облікові, фінансові, бухгалтерські, розрахункові, аудиторські звіти та будь-які інші документи, подання яких вимагається відповідно до норм чинного законодавства, протягом 3-х місяців після припинення чи скасування воєнного стану або стану війни за весь період неподання звітності чи обов’язку подати документи;
- у період дії воєнного стану або стану війни, а також протягом 3-х місяців після його завершення до платників податків не застосовується адміністративна та/або кримінальна відповідальність за неподання чи несвоєчасне подання вищезазначеної звітності та/або документів;
- особи, які не мають фізичної можливості протягом 3-х місяців подати вищезазначену звітність чи документи у зв’язку з безпосередніми наслідками їх участі у бойових діях, звільняються від адміністративної та/або кримінальної відповідальності та подають таку звітність чи документи протягом 1-го місяця з дня закінчення наслідків, які унеможливлювали їх подання;
- у період дії воєнного стану або стану війни будь-які перевірки щодо своєчасності та повноти подання будь-яких звітів чи документів звітового характеру уповноваженими органами не здійснюються.
Законом № 2118 внесені зміни до Податкового кодексу України (далі – ПКУ) та інших законодавчих актів України щодо особливостей оподаткування та подання звітності у період дії воєнного стану.
Законом № 2118 передбачено, зокрема, наступне:
- у разі неможливості у платника податків своєчасно виконати свій податковий обов’язок, зокрема щодо дотримання термінів сплати податків і зборів, подання звітності, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої ПКУ відповідальності з обов’язковим виконанням таких обов’язків протягом 3-х місяців після припинення або скасування воєнного стану;
- податкові перевірки не розпочинаються, а розпочаті перевірки зупиняються;
- платники податків, які у зв’язку з безпосередніми наслідками їх участі у бойових діях не дотрималися зазначених термінів виконання своїх обов’язків звільняються від відповідальності, передбачених ПКУ, за умови виконання таких обов’язків протягом 1-го місяця з дня закінчення наслідків, які унеможливили виконання таких обов’язків;
- операції з добровільної передачі або відчуження коштів, товарів, у тому числі підакцизних, надання послуг на користь Збройних сил України (ЗСУ) та підрозділів територіальної оборони, без попереднього або наступного відшкодування їх вартості, не вважаються операціями з реалізації для цілей оподаткування;
- врахування у складі витрат у повному обсязі коштів та майна, що передається ЗСУ та іншим підрозділам;
- сума відшкодування вартості пального, витраченого при наданні послуг з перевезення для забезпечення потреб ЗСУ та підрозділів територіальної оборони, не включається до складу оподатковуваного доходу фізичних осіб, які надають такі послуги;
- вважаються діючими ліцензії, по яких до припинення або скасування воєнного стану на території України не сплачено черговий платіж за ліцензію та/або закінчився термін дії ліцензії на право:
виробництва та обігу спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах;
виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним.
Обов’язки щодо сплати чергових платежів/дії щодо продовження ліцензії мають бути виконані суб’єктом господарювання протягом 30 днів, наступних за днем припинення або скасування воєнного стану в Україні;
- встановлюються особливості виробництва та імпорту тютюнових виробів;
- на період до припинення або скасування воєнного стану на території України санкції за порушення вимог Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» не застосовуються.
Детальніше із зазначеними законами можна ознайомитись за посиланнями:
- http://www.golos.com.ua/article/356849(Закон № 2115);
- http://www.golos.com.ua/article/356851(Закон № 2118).


ДПС працює

Державна податкова служба України працює в оперативному режимі (окрім центрів обслуговування платників) та продовжує забезпечувати ведення обліку податків, зборів, платежів та єдиного внеску з метою наповнення бюджету.
Інформаційно-довідкові послуги та консультації платники можуть отримати у Контакт-центрі ДПС за тел.: 0-800-501-007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів).
Громадяни, які перебувають за межами України, мають можливість зателефонувати до Контакт-центру зі стаціонарного або мобільного телефону за номером: +380 44 454 16 13.
Для інформаційної підтримки платників Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області запроваджено «гарячу лінію».
Кожний з Вас, за потреби, має можливість отримати необхідну інформацію або відповіді на питання, які у Вас виникають щодо сплати податків, повернення (перерахування) помилково або надміру сплачених коштів, декларування доходів та інших питань за наступними номерами телефонів:
+38-068-072-91-10 –адміністрування ПДВ, податку на прибуток підприємств та єдиного податку;
+38-068-072-92-54 –питання щодо реєстрації податкових накладних;
щодо оподаткування юридичних осіб:
+38-067-919-89-15– плата за землю; податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;
+38-066-424-35-14– рентна плата, екологічний податок;
щодо оподаткування фізичних осіб:
+38-098-294-33-71;
щодо застосування РРО/ПРРО:
+38-096-862-28-63;
щодо сплати платежів та перекиду коштів:
+38-097-723-06-38.
Електронні сервіси ДПС та Електронний кабінет працюють, але з певними обмеженнями, що зумовлено необхідністю захисту прав платників.
Про особливості роботи електронних сервісів можна дізнатись за посиланням: https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/576184.html.



За матеріалами Головного управління ДПС у Дніпропетровській області





Останній раз редагувалося: 09.03.2022 18:39


Усі записи автора | Предыдущая | Следующая


Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ській дозор | Обговорити тему на форумах | Газета оголошень

Мій gorod.dp.ua:
copyright © gorod.dp.ua
Усі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті