Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Блог
Чт, 25 квітня 2024
16:15

БЛОГИ

dpi467


11 жовтня 2018, 15:35

ДПІ у Новокодацькому районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує

В який термін необхідно сплатити оскаржені у судовому порядку
суми грошового зобов’язання

ДПІ у Новокодацькому районі м. Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що згідно з п. 57.3 ст. 57 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) у разі визначення грошового зобов’язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 – 54.3.6 п. 54.3 ст. 54 ПКУ, платник податків зобов’язаний сплатити нараховану суму грошового зобов’язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.
У разі оскарження рішення контролюючого органу про нараховану суму грошового зобов’язання платник податків зобов’язаний самостійно погасити узгоджену суму, а також пеню та штрафні санкції за їх наявності протягом 10 календарних днів, наступних за днем такого узгодження.
При зверненні платника податків до суду з позовом щодо визнання протиправним та/або скасування рішення контролюючого органу грошове зобов’язання вважається неузгодженим до дня набрання судовим рішенням законної сили (абзац четвертий п. 56.18 ст. 56 ПКУ).
Статтею 255 Кодексу адміністративного судочинства України від 06 липня 2005 року № 2747-IV із змінами та доповненнями визначено, що рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Отже, платник податків зобов’язаний самостійно погасити узгоджену суму, а також пеню та штрафні санкції, за їх наявності, протягом 10 календарних днів, наступних за днем набрання судовим рішенням законної сили.

До уваги платників єдиного податку
ДПІ у Новокодацькому районі м. Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що згідно з пп. 5 п. 293.8 ст. 293 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) у разі анулювання реєстрації платника ПДВ у порядку, встановленому розділом V ПКУ, платники єдиного податку зобов’язані перейти на сплату єдиного податку за ставкою у розмірі 5 відсотків (для платників єдиного податку третьої групи) або відмовитися від застосування спрощеної системи оподаткування шляхом подання заяви щодо зміни ставки єдиного податку чи відмови від застосування спрощеної системи оподаткування не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу, в якому здійснено анулювання реєстрації платником ПДВ.
Отже, платник єдиного податку третьої групи, який з початку року обрав ставку єдиного податку у розмірі 3-х відсотків, що передбачає сплату ПДВ, та якому протягом звітного кварталу було анульовано реєстрацію платника ПДВ, застосовує у такому звітному кварталі ставку єдиного податку у розмірі 3-х відсотків та не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу зобов’язаний подати заяву щодо переходу на сплату єдиного податку за ставкою у розмірі 5-ти відсотків, що передбачає включення ПДВ до складу єдиного податку, або заяву щодо відмови від застосування спрощеної системи оподаткування.
Оскільки нормами глави 1 «Спрощена система оподаткування, обліку та звітності» розділу XIV ПКУ не передбачено окремого терміну подання заяви щодо зміни ставки єдиного податку чи відмови від застосування спрощеної системи оподаткування після закінчення терміну, передбаченого пп. 5 п. 293.8 ст. 293 ПКУ, то платник єдиного податку третьої групи, якому анульовано реєстрацію платника ПДВ, всередині останнього місяця кварталу або в останні дні кварталу, буде перебувати на спрощеній системі оподаткування та застосовувати ставку єдиного податку у розмірі 3-х відсотків у кварталі, в якому анульовано реєстрацію платника ПДВ, та у наступному кварталі, в якому у визначені ПКУ строки, буде подано заяву щодо переходу на сплату єдиного податку за ставкою у розмірі 5-ти відсотків або заяву щодо відмови від застосування спрощеної системи оподаткування.

Про новітню систему «Електронний чек»
ДПІ у Новокодацькому районі м. Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує, що система «Електронний чек», яка реалізується у рамках пілотного проекту Державної фіскальної служби, має на меті здійснення позитивних змін у ланці «підприємець - споживач».
Сутність новації полягає у запровадженні альтернативного технологічного рішення у сфері реєстрації розрахункових операцій в галузі торгівлі, - без застосування традиційних реєстраторів розрахункових операцій, натомість у практику впроваджується електронний додаток до смартфона, який і буде виконувати функцію реєстратора розрахункових операцій.
Нова інформаційна система реєстрації та обліку реєстраторів розрахункових операцій передбачатиме оnline реєстрацію пристроїв (персональні комп’ютери, планшети, смартфони), без подання до контролюючих органів будь-яких паперових документів та не потребуватиме абонентської плати за користування нею.
Нова система може бути встановлена та підтримуватиметься будь-яким пристроєм. Вона передбачатиме програмне забезпечення для платника (продавця), покупця та ДФС, а також буде інтегрована з Електронним кабінетом платника.
Всі кейси цієї системи, будуть безкоштовними для її користувачів та не потребуватимуть абонентської плати за користування. Крім того, система e-Receipt працюватиме цілодобово та міститиме значний масив інформації для забезпечення потреб її користувачів.

У Дніпрі ліквідовано центр мінімізації митних платежів з обігом більше 70 млн. грн.
Співробітники податкової міліції ГУ ДФС у Дніпропетровській області припинили діяльність центру мінімізації митних платежів, через який протягом 2015-2018 років було проведено зовнішньоекономічних операцій на суму понад 70 млн. грн.
У рамках розслідування кримінального провадження за ст. 212 КК України було встановлено групу осіб, які, використовуючи підконтрольні транзитно-конвертаційні підприємства, у т.ч. компанії – нерезиденти, розробили та використовували для своїх клієнтів схему мінімізації сплати митних платежів та податків, штучного заниження митної вартості імпортованих товарів (труби безшовні круглого поперечного перерізу зі сталі та полімери етилену в первинних формах) та їх подальшої легалізації.
Для митного оформлення металопродукції фігуранти створили низку підприємств-імпортерів, використовуючи реквізити яких уклали зовнішньоекономічні контракти з підприємствами-нерезидентами, зареєстрованими в Китаї, РФ та Азербайджані на постачання вказаних товарів. У подальшому було організовано ввезення на митну територію України ТМЦ з підміною документів (імпортні контракти, інвойси, сертифікати якості та інші), до яких вносили недостовірні відомості щодо вартості, ваги та хімічного складу імпортованої продукції.
Надалі на власних та орендованих виробничих потужностях на труби наносили ізоляційне покриття та виконували інші технологічні процеси. Виготовлену таким чином продукцію легалізовували, відвантажуючи від імені фіктивних СГД підприємствам газо- та нафтовидобувної промисловості.
При оформленні вантажів на експорт організатори ЦММП використовували печатки підприємств-нерезидентів, зареєстрованих в країнах з пільговим оподаткування, занижуючи вартість продукції та залишаючи фактичні прибутки на підконтрольних підприємствах нерезидентах.
Загальний обсяг зовнішньоекономічних операцій підприємств вказаної групи у 2015-2018 роках склав понад 70 млн. грн.
За результатами обшуків, проведених в офісних, виробничих та складських приміщеннях, які використовувалися фігурантами, вилучено 8 печаток підконтрольних компаній (у т.ч. нерезидентів), 49,9 тис. грн. готівкою, первинні фінансово-господарські документи, документи бухгалтерського, податкового обліку та документи зовнішньо - економічної діяльності, що підтверджують злочинну діяльність, а також документацію щодо відвантаження товарів, руху автотранспортних засобів, використання виробничих потужностей та ін.
Триває слідство.

Співробітник податкової міліції м. Дніпра завоював перше місце з пауерліфтингу
7 жовтня 2018 року в Дніпрі пройшов відкритий чемпіонат України з пауерліфтингу WPA 2018. Чемпіонат проводиться щорічно і цього року учасники змагалися вже за 8-й Кубок України з пауерліфтингу та окремих рухів федерації WPA.
Організатори докладають максимум зусиль для того, щоб залучити максимальну кількість спортсменів. Цього разу зібралися спортсмени з усіх областей країни, в тому числі і Костянтин Барков, який представляв податкову міліцію міста Дніпра.
У нелегкому протистоянні, в дисципліні «жим штанги лежачи» Костянтин Барков взяв вагу 175 кг, що дозволило йому завоювати почесне перше місце у рамках цих змагань.

Економічний ефект від роботи податкової міліції за січень-вересень 2018 року перевищив 10 млрд. грн.
За результатами січня-вересня 2018 року економічний ефект від роботи податкової міліції склав 10,1 млрд. грн.
Зокрема, протягом 9 місяців поточного року упереджено розкрадання 2,7 млрд. грн. ПДВ, вилучено з незаконного обігу 4,3 млрд. грн. грошових коштів та майна, а також відшкодовано бюджету грошовими коштами 3,1 млрд. грн., що на 5,8% перевищує аналогічний показник січня - вересня 2017 року.
У тому числі в рамках кримінальних проваджень відшкодовано 1,6 млрд. грн. завданих збитків, що перевищує аналогічний показник минулорічного періоду на 6,8%, виявлено 50 конвертаційних центрів, з вигодонабувачів яких стягнуто 704 млн. грн. (на 2,9% більше, ніж у відповідному періоді минулого року).

Податковою міліцією Офісу ВПП забезпечено відшкодування бюджету більше 608 млн. грн. несплачених обов’язкових платежів
Завдяки діям співробітників податкової міліції Офісу великих платників податків ДФС компанія, яка умисно ухилилася від сплати більше 608 млн. грн. обов’язкових платежів, відшкодувала бюджету завдані збитки.
На початку жовтня поточного року судом розглянуто кримінальне провадження, яке у липні закінчено слідчими Офісу великих платників податків ДФС під процесуальним керівництвом прокурорів Генеральної прокуратури України, за підозрою головного бухгалтера одного з державних підприємств - великих платників податків, яке на території Дніпропетровській області здійснює видобуток та переробку корисних копалин, в умисній несвоєчасній сплаті до бюджету обов’язкових платежів в сумі понад 608 млн. грн.
Встановлено, що головний бухгалтер вказаної компанії впродовж 2016-2018 років, маючи на рахунках підприємства суму коштів, достатню для погашення заборгованості, умисно ухилився від сплати до бюджету обов’язкових платежів.
Враховуючи, що завдані державі збитки відшкодовані у повному обсязі, судом звільнено підозрюваного від кримінальної відповідальності.

Олександр Власов: Зробити митницю швидкою, з розумними та простими рішеннями – завдання влади, бізнесу та суспільства
У рамках реформування митного напряму ДФС, побудови нової митниці, яка буде швидкою, автоматизованою та відповідати потребам бізнесу, фіскальна служба зацікавлена в експертній підтримці бізнесу. Про це заявив в.о. Голови ДФС Олександр Власов під час зустрічі з представниками Американської торговельної палати в Україні.
Експерти Американської торговельної палати презентували представникам Уряду, ДФС, Міністерства фінансів, народним депутатам бачення бізнес-спільноти щодо Митниці-2020.
За словами в.о. Голови ДФС Олександра Власова, запропоноване дослідження є цікавим, змістовним та з конкретними пропозиціями. У свою чергу ДФС чує бізнес та не стоїть на місці, розвиваючи митний напрям. Українська митниця має бути швидкою, ефективною, економічною, з розумними та простими рішеннями для якісного обслуговування як громадян, так і бізнесу. Це стратегічне завдання – і суспільства, і бізнесу, і влади.
Він також відзначив, що керівні принципи для митної справи в Україні, розроблені бізнесом, співпадають з тими кроками та завданнями, які фіскальна служба визначає для себе у рамках реформування митного напряму.
Так, бізнес пропонує здійснювати реформу митниці за трьома основними напрямами: автоматизація та електронізація митниці, формальності та аналіз ризиків, комунікації з бізнесом.
У свою чергу, як зазначив Олександр Власов, для фіскальної служби електронізація митних процедур є пріоритетом. У ДФС нещодавно було презентовано СМАРТ-митницю, яка застосовуватиме усі інноваційні методи та технології, постійно оновлюватиметься та вдосконалюватиметься. І підтримка та експертна допомога бізнесу у цьому напрямі є дуже важливими.
Вагомим кроком для спрощення митних формальностей очільник ДФС назвав ухвалення закону щодо впровадження механізму єдиного вікна. Це дозволить оптимізувати всі митні процедури на кордоні та спростити бізнесу проходження митного контролю. Загалом на сьогодні частка вантажів, що підлягає видам державного контролю і оформлюється за принципом «єдиного вікна», складає 89% від загальної кількості митних оформлень.
Важливим принципом нової митниці бізнес також назвав застосування митного пост-аудиту, що є інструментом спрощення міжнародної торгівлі. За словами Олександра Власова, для фіскальної служби це питання є актуальним, оскільки законопроект щодо митного пост-аудиту знаходиться на розгляді у парламенті і ефективно налагодити цю систему можна виключно за рахунок законодавчих змін.
Очільник ДФС також розповів, що в ДФС існує окремий підрозділ, який здійснює розгляд скарг. Саме створення такої структури у митному напрямі бізнес назвав як один з кроків побудови ефективної комунікації з бізнесом.
На сьогодні до процедур оскарження вже залучаються платники податків, асоціації, які присутні при розглядах скарг. Вони дають свої зауваження та пропозиції, які ДФС враховує при винесенні рішення.
«Ми зацікавлені у діалозі з бізнесом щодо розбудови української митниці. Ми рухаємося в одному напрямі, наші цілі та плани співпадають – і це є головним в нашому спільному прагненні зробити митницю сучасною, автоматизованою, відкритою для чесного бізнесу та ефективною у протидії митним правопорушенням», – наголосив Олександр Власов.

Олександр Власов: У жовтні роботодавці активно почали реєструвати найманих працівників
На виконання доручення Уряду щодо перевірок суб’єктів господарювання – забудовників та пов’язаних з ними осіб до плану-графіка проведення документальних планових перевірок на жовтень 2018 року додатково включено 78 суб’єктів господарювання – юридичних осіб. Обсяг їх доходів становить 14,6 млрд грн. Про це повідомив в.о. Голови ДФС Олександр Власов.
За його словами, загалом до плану-графіка проведення перевірок на 2018 рік включено 365 суб’єктів з обсягами доходів за 2017 рік 50,9 млрд грн. З них 147 суб’єктів господарювання перевірятимуться у IV кварталі 2018 року, у тому числі й зазначені 78 забудовників.
«Також ДФС ідентифіковано 25 компаній з управління активами, які задіяні у діяльності суб’єктів будівельного ринку. Наразі триває процедура їх відбору та включення до плану-графіку документальних перевірок», - зазначив Олександр Власов.
Крім того, тільки протягом 5 днів жовтня підприємства, які здійснюють будівництво житлових і нежитлових приміщень, повідомили про 4283 найманих осіб (проти 1650 за 5 днів вересня).
Як зазначив очільник ДФС, подібна тенденція до легалізації праці найманих осіб спостерігається і в інших галузях економіки.
Так, підприємствами, які займаються роздрібною торгівлею в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами за 5 днів жовтня поточного року було подано повідомлення про 12 441 найману особу (за 5 днів вересня цей показник становив 3461). А підприємства ресторанної галузі за цей період повідомили про 8085 нових працівників (проти 1611 за 5 днів вересня).
«За результатами активізації інформаційно-роз’яснювальної роботи з роботодавцями та громадськістю щодо недопустимості допуску до роботи найманих працівників без оформлення трудових відносин за 5 робочих днів жовтня 2018 року вже подано 92,7 тис. повідомлень про прийняття на роботу 169,5 тис. найманих осіб. Це становить 35,1% від кількості працевлаштованих у вересні», - підкреслив Олександр Власов.
За вересень поточного року роботодавцями подано до органів ДФС 238,8 тис. повідомлень про прийняття на роботу 482,7 тис. найманих працівників.
Варто відзначити, що в рамках операції «Будівельник», яка розпочалася у листопаді минулого року, оперативними підрозділами Державної фіскальної служби сформовано переліки суб’єктів будівельної галузі в розрізі регіонів, що відображають 1 121 об’єкт нерухомого майна із зазначенням адрес місцезнаходження для відпрацювання в межах чинного законодавства.

На електронні ресурси ДФС здійснюються кібератаки
08.10.2018 починаючи з 18 год. 00 хв. на зовнішню віртуальну адресу ІТС «Електронний кабінет» в мережі Інтернет (cabinet.sfs.gov.ua, ІР-адреса 217.76.198.152) та 09.10.2018 починаючи з 09 год. 00 хв. на зовнішню віртуальну адресу ІТС «Офіційний веб-портал ДФС України» (sfs.gov.ua, ІР-адреса 217.76.198.157) була зафіксована велика кількість запитів, що спричинило збільшення навантаження на центральний процесор мережевого екрану (до 100%) та призвело до його нестабільної роботи.
Провайдером було ідентифіковано кібератаку на відмову в обслуговуванні (Denial of service attack, DoS attack) та застосовано механізм захисту від атаки.
Зазначене кібер-втручання призвело до недоступності ресурсів ІТС «Електронний кабінет» та ІТС «Офіційний веб-портал ДФС України» деяким користувачам в мережі Інтернет.
Відповідно до Порядку взаємодії органів виконавчої влади з питань захисту державних інформаційних ресурсів ДФС невідкладно було поінформовано Адміністрацію держспецзв’язку про випадки DoS-атак.
Просимо вибачення за тимчасові незручності.

За матеріалами підрозділів внутрішньої безпеки ДФС розпочато 219 кримінальних проваджень щодо працівників фіскальної служби
Підрозділами внутрішньої безпеки ДФС значна увага приділяється протидії вчиненню громадянами провокаційних дій стосовно працівників фіскальної служби.
Так, у поточному році за матеріалами підрозділів ГУВБ розпочато 20 кримінальних проваджень стосовно осіб, які підбурювали посадовців ДФС до корупційних дій шляхом надання пропозиції неправомірної вигоди у зв’язку з виконанням ними службових обов’язків (ст. 369 КК України).
Найефективніше в цьому напрямі спрацювали працівники внутрішньої безпеки у Закарпатській області, за матеріалами яких розпочато 11 кримінальних проваджень.
Зараз у ДФС відбувається процес реформування підрозділів внутрішньої безпеки. Основною метою є вдосконалення та запровадження дієвої системи протидії корупції в органах ДФС з урахуванням напрямів її діяльності у податковій та митній сферах, яка передбачає надання відповідних юридично-правових повноважень.
Ключовими факторами побудови такої ефективної системи є запровадження нових методів профілактики та попередження корупційних проявів, усунення передумов корупції, правове регулювання та організація дієвого відомчого контролю, удосконалення взаємодії з відповідними державними та правоохоронними органами щодо запобігання та протидії корупції в органах ДФС.
Крім того, підрозділами внутрішньої безпеки ДФС продовжується робота, спрямована на виявлення та документування протиправної діяльності працівників органів ДФС.
З початку 2018 року за матеріалами підрозділів ГУВБ розпочато 219 кримінальних проваджень за фактами вчинення посадовими особами фіскальної служби корупційних та інших злочинів у сфері службової діяльності.
Так, за фактами «хабарництва» (ст. 368 КК України) найбільше кримінальних проваджень зареєстровано у м. Києві, Херсонській, Рівненській, Львівській (по 4 факти) та у Дніпропетровській (3) областях.
За фактами зловживання владою або службовим становищем (ст. 364 КК України) найчастіше злочини скоювалися працівниками органів ДФС у Закарпатській, Львівській, Чернігівській (по 9 фактів) та у Дніпропетровській (14) областях.
Крім зазначеного, упродовж 2018 року стосовно посадових осіб органів ДФС за матеріалами ГУВБ складено та направлено до суду 164 протоколи за фактами скоєння правопорушень, пов’язаних із корупцією. Переважна більшість – за несвоєчасне повідомлення про суттєві зміни у майновому стані.
До адміністративної відповідальності притягнуто 24 особи.

Олександр Власов провів телефонну розмову щодо вирішення ситуації з чергами у пунктах пропуску на українсько-польській ділянці державного кордону України
З метою врегулювання ситуації з чергами у пунктах пропуску для автомобільного сполучення, розташованих на українсько-польській ділянці державного кордону України, ДФС вживає ряд заходів.
Керівникам Львівської та Волинської митниць наголошено на особистій відповідальності за стан справ у пунктах пропуску та взяття під контроль виконання умов Меморандуму між контрольними органами України та Республіки Польща про виникнення надзвичайних ситуацій на українсько-польському кордоні за період однієї зміни.
В.о. Голови ДФС Олександр Власов провів телефонну розмову з керівником митного відомства – заступником Державного секретаря Міністерства фінансів Республіки Польща – заступником Керівника Національної адміністрації доходів Республіки Польща Петром Вальчаком. Українська та польська сторони домовились про проведення ряду заходів для врегулювання ситуації з чергами і проведення в найкоротший термін особистої зустрічі в одному з пунктів пропуску для автомобільного сполучення на українсько-польській ділянці державного кордону. Крім того, сторони домовилися про налагодження взаємодії між керівниками митниць по обидві сторони кордону у рамках Меморандуму, щоб мінімізувати проблемні питання при проходженні контролю.
«Ми заявляємо про готовність в будь-якому форматі повернутися до цієї теми, адже це вплине на збільшення товарообігу між нашими країнами. Тому ми пропонуємо повернутися до встановлених кількісних показників і активно використовувати інструментарій Меморандуму», - наголосив під час телефонної розмови Олександр Власов.
Окрім цього були обговорені перспективи розвитку спільного контролю та обміну інформацією як механізмів, що сприятимуть прискоренню проходження процедур у пунктах пропуску. Наразі спільний контроль діє в 4 міжнародних пунктах пропуску для автомобільного сполучення: «Устилуг-Зосин» (Волинська митниця ДФС), «Смільниця-Кросценко», «Грушів-Будомєж» та «Угринів-Долгобичув» (Львівська митниця ДФС).

У ДФС привітали юристів з професійним святом
З нагоди професійного свята в ДФС привітали працівників юридичного напряму. Сьогодні в органах фіскальної служби працюють майже 1,4 тис. працівників, до обов’язків яких належить правовий супровід діяльності служби, відстоювання інтересів ДФС та держави в цілому в судах.
«Сьогодні немає такої сфери діяльності, державного органу чи підприємства, які б обходилися без юридичної допомоги. Усвідомлення відповідальності та примноження традицій вашої професії є запорукою формування фахівців високого рівня, здатних вирішувати економічні та інші проблеми сьогодення», – наголосив в.о. Голови ДФС Олександр Власов.
За його словами, завдяки фаховому рівню юристів служби останнім часом спостерігається тенденція до зменшення кількості справ за участі органів ДФС, натомість суми позовних вимог по них збільшуються.
Так, на сьогодні на користь органів ДФС вирішено понад 60% від загальної кількості розглянутих судами справ. До бюджету з початку року надійшло майже 2 млрд грн. за результатами розгляду судових справ на користь ДФС.
Крім того, завдяки зусиллям працівників юридичного напряму служби створено ефективний механізм оскарження висновків комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкових накладних або про відмову в такій реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних. Завдяки цьому кількість скарг зменшилась на 46%, що свідчить про позитивні зміни в роботі СМКОР та відповідно зменшення навантаження на платників податків.
«Ми розуміємо, що відстоювання у судах інтересів держави – це справа репутації та іміджу служби. І це одне з ключових завдань ДФС. Тому робимо все можливе для залучення фахових юристів до наших лав», – підкреслив Олександр Власов.
З нагоди свята найкращих працівників юридичного напряму було відзначено за професійні досягнення та успіхи у роботі.

У вересні платникам відшкодовано 12,4 млрд грн ПДВ
У вересні поточного року на рахунки платників відшкодовано найбільшу у цьому році суму податку на додану вартість – 12,4 млрд грн. При цьому середньомісячна сума відшкодування ПДВ у 2018 році складає 10,8 млрд грн.
Відшкодована у вересні сума ПДВ на 28%, або на 2,7 млрд грн перевищує показник відповідного періоду минулого року. У вересні 2017 році сума відшкодування складала 9,7 млрд гривень.
Загалом за 9 місяців 2018 року платникам було повернуто 97,6 млрд грн податку на додану вартість, що на 11,5%, або на 10 млрд грн. більше за відповідний період минулого року. У січні-вересні 2017 року платникам було повернуто 87,6 млрд грн.
Зросла на 1,1 млрд грн., або на 11,3% порівняно з 9 місяцями 2018 року і середньомісячна сума відшкодування ПДВ. Якщо протягом січня-вересня 2017 року платникам щомісяця в середньому повертали 9,7 млрд грн., то вже у 2018 році цей показник склав 10,8 млрд грн.
За результатами камеральних перевірок з початку року відшкодовано 86% заявлених до повернення сум ПДВ.
Динаміка зростання відшкодованих сум податку на додану вартість зберігається вже кілька років. Якщо протягом січня-вересня 2016 року платникам повернуто 63,7 млрд грн, а за результатами року - 94,4 млрд грн, то вже у відповідному періоді 2017 року 86,7 млрд грн., а протягом 2017 року цей показник склав 120,1 млрд гривень.
Нагадаємо, що на сьогодні відсутні будь-які можливості для маніпуляцій з відшкодуванням ПДВ, оскільки весь процес автоматичний та прозорий.

ДФС та представники митних органів країн-членів ГУАМ підписали Протокол про взаємодію щодо боротьби з митними правопорушеннями
Україна, Грузія, Азербайджан та Молдова як члени Організації за демократію та економічний розвиток (ГУАМ) виходять на новий рівень у протидії митним правопорушенням. Сьогодні у Кишиневі (Республіка Молдова) представники митних органів цих країн підписали Протокол про взаємодію у сфері боротьби з митними правопорушеннями, пов’язаними з переміщенням товарів повітряним транспортом через державні кордони держав-членів ГУАМ. Від України документ підписав в.о. Голови ДФС Олександр Власов.
«Це новий етап співпраці митних органів країн ГУАМ у захисті наших кордонів від нелегального переміщення товарів. Ми вже співпрацюємо з нашими колегами у напрямі обміну попередньою інформацією про товари та транспортні засоби, які переміщуються через кордони країн ГУАМ. Однак все частіше для незаконних перевезень використовується повітряний транспорт, і підписаний документ дозволить нам скоординувати дії щодо упередження таких порушень», – наголосив в.о. Голови ДФС Олександр Власов.
Відповідно до Протоколу Україна, Грузія, Молдова та Азербайджан визначать уповноважені підрозділи, які обмінюватимуться інформацією щодо осіб, які готують, здійснюють або здійснили правопорушення, пов’язані з незаконним переміщенням товарів повітряним транспортом, та товари, що переміщуються фізичними або юридичними особами цим видом транспорту з порушенням митного законодавства будь-якої з країн-членів ГУАМ.
Інформація, якою обмінюватимуться сторони матиме конфіденційний характер та використовуватиметься виключно у рамках дії цього Протоколу.
Такий інформаційний обмін дозволить підвищити ефективність боротьби з правопорушеннями у митній сфері, уникнути економічних збитків країн ГУАМ, які завдаються через порушення митних правил при ввезенні товарів. Крім того, це стане ще одним кроком для розширення митного співробітництва у рамках ГУАМ.
На сьогодні Україна та інші країни-члени ГУАМ вже здійснюють обмін попередньою інформацією про товари та транспортні засоби, які переміщуються через кордони цих країн. Так, наприклад, вантаж проходить митне оформлення в Азербайджані, країною отримувачем є Україна. Ще до того, як вантаж виїхав з країни відправника, український митник знає про цей вантаж все: від номенклатури до ваги. При проходженні митного контролю залишається тільки звірити дані.
Також застосовується взаємне визнання окремих результатів митних процедур щодо товарів та транспортних засобів, що переміщуються через кордон країн ГУАМ. Наприклад, якщо митник Грузії завершив контроль і оформив вантаж, то митники інших трьох країн-учасниць ГУАМ мають визнати цей контроль. На митну територію такий вантаж допускається без додаткових перевірок.
Крім того, представники ДФС беруть участь у засіданнях робочих груп щодо протидії корупції та відмиванню грошей, боротьби з тероризмом, організованою злочинністю та розповсюдженням наркотиків, боротьби з торгівлею людьми та нелегальною міграцією тощо.
Нагадаємо, що ГУАМ – це міжнародна регіональна організація, яка об’єднує чотири держави Грузію, Україну, Азербайджанську Республіку та Республіку Молдова.
ГУАМ створено у 1997 році для сприяння розвитку торгівельно-економічних відносин між країнами-учасницями.

Економічний ефект від роботи податкової міліції за січень-вересень 2018 року перевищив 10 млрд грн
За результатами січня-вересня 2018 року економічний ефект від роботи податкової міліції склав 10,1 млрд грн.
Зокрема, протягом 9 місяців поточного року упереджено розкрадання 2,7 млрд грн ПДВ, вилучено з незаконного обігу 4,3 млрд грн грошових коштів та майна, відшкодовано бюджету грошовими коштами 3,1 млрд грн, що на 5,8% перевищує аналогічний показник січня - вересня 2017 року.
У тому числі в рамках кримінальних проваджень відшкодовано 1,6 млрд грн завданих збитків, що перевищує аналогічний показник минулорічного періоду на 6,8%, виявлено 50 конвертаційних центрів, з вигодонабувачів яких стягнуто 704 млн грн (на 2,9% більше, ніж у відповідному періоді минулого року).

ДФС: Наймані працівники мають бути зацікавлені в офіційному оформленні трудових відносин
Боротьба з «тіньовою» зайнятістю та виплатою заробітної плати без оподаткування сьогодні серед пріоритетних напрямів роботи Державної фіскальної служби України. Адже від надходжень до бюджетів за рахунок оподаткування доходів, які отримують громадяни, залежить вчасне фінансування закладів освіти, охорони здоров’я, оборони, безпеки, культури, забезпечення надання грошової допомоги багатосімейним і малозабезпеченим громадянам та інших виплат соціального напряму.
Крім того, «тіньова» зарплата має негативні наслідки для найманих працівників. Зокрема, це відсутність соціальних гарантій, передбачених для працівника, - права на відпустку (у тому числі на час вагітності та пологів), страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, права на оплату листків непрацездатності. Також громадяни втрачають пенсійний стаж та можливість отримання допомоги у разі втрати роботи.
Наслідком «тіньової» зайнятості є також погіршення бізнес-середовища та інвестиційного клімату через формування недобросовісної конкуренції (за рахунок «тіньової» зарплати занижується собівартість продукції).
Водночас отримання нелегальних доходів призводить до соціального шахрайства – коли громадяни користуються послугами соціального забезпечення, наприклад, отримують субсидії, але не здійснюють жодних відрахувань до бюджету.
Найбільш ризиковими сферами діяльності щодо використання неоформленої зайнятості є будівництво, охоронна діяльність, сільське, лісове, рибне господарства, громадське харчування, сфера послуг, у т.ч. з перевезень вантажів та пасажирів.
Як приклад, на обліку у ГУ ДФС в Одеській області перебуває приватне підприємство, яке працює у сфері ресторанного бізнесу та надає послуги мобільного харчування.
Відповідно до звітних даних підприємство здійснювало господарську діяльність у 2-х закладах громадського харчування та використовувало працю 3 найманих осіб, одним з яких є директор.
Однак за результатами проведення фіскальною службою фактичної перевірки підприємства було виявлено ще 29 робітників, які працювали неофіційно. З цими особами роботодавцю довелося укласти відповідні трудові угоди. Матеріали перевірки направлено до Управління Держпраці в Одеській області.
На Хмельниччині до органів ДФС надійшла інформація про використання підприємцем у одному з швейних цехів праці найманих осіб без належного оформлення трудових відносин.
ГУ ДФС у Хмельницькій області проведено фактичну перевірку за місцем здійснення підприємцем господарської діяльності, під час якої встановлено, що у швейному цеху 17 найманих осіб шили спецодяг (футболки, жилети та термобілизну). При цьому з метою мінімізації відрахувань до бюджетів Пенсійного фонду та фондів соціального страхування, трудові угоди з працівниками не укладались.
За результатами перевірки легалізовано працю 17 найманих осіб.
Загалом протягом січня-серпня 2018 року представниками органів ДФС виявлено 5,1 тис. найманих осіб, які працювали без оформлення трудових відносин з роботодавцем.
Зазначаємо, що відповідно до норм трудового законодавства роботодавець має право допустити найманого працівника до роботи після повідомлення органів ДФС про прийняття працівника на роботу за формою та у порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 року № 413.

З початку року на соціальний захист мешканців Дніпропетровщини надійшло майже 10 мільярдів гривень єдиного внеску
У Дніпропетровській області протягом січня – вересня 2018 року від платників регіону надійшло 9 мільярдів 812,4 мільйонів гривень єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, що на 1 мільярд 693,9 мільйонів гривень більше фактичних надходжень трьох кварталів 2017 року. Про це повідомив начальник управління податків і зборів з фізичних осіб ГУ ДФС у Дніпропетровській області Владислав Воінов.
При цьому, лише в вересні поточного року платники єдиного внеску Дніпропетровської області перерахували на рахунки Державного казначейства 1 мільярд 69,9 мільйонів гривень. Порівняно з вереснем 2017 року надходження зросли на 12 відсотків, або на 112,2 мільйонів гривень.
«Своєчасна сплата ЄСВ – це не лише обов’язок перед державою, але й захищені соціальні гарантії для кожного» - наголошує Владислав Воінов.

ДФС запустила для тестування E-Receipt
ДФС України забезпечено функціонування інформаційної системи E-Receipt – електронний чек, що розробляється службою в рамках реалізації експериментального проекту, розпочатого Міністерством фінансів України (далі – Мінфін) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України (далі – КМУ) щодо реєстрації та експлуатації новітніх моделей програмних та/або програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій.
Для тестування пропонується безоплатне клієнтське програмне забезпечення (інсталяційний пакет) для операційних систем Windows та Android, що розміщене за посиланням: http://217.76.198.145/E-Receipt.Наступним етапом буде розробка програмного забезпечення для операційної системи IOS.
Для реєстрації кас та касирів у приватній частині «Електронного кабінету» створено електронний сервіс «Експериментальний проект РРО».
Даний сервіс надає можливість платникам обрати із запропонованого списку господарську одиницю, де розміщено касу, пілотний проект, у якому вона візьме участь, та зареєструвати в режимі он-лайн касу та касирів.
Для того, щоб розпочати роботу з касою необхідно відкрити зміну, сформувати електронний чек.
Формування електронного чеку здійснюється за допомогою довідника номенклатури товару, який необхідно заповнити до початку роботи з касою відповідно до інструкції користувача, що розміщена за посиланням: http://217.76.198.145/E-Receipt.
Інструкція користувача щодо роботи з сервісом в «Електронном


Останній раз редагувалося: 11.10.2018 15:35


Усі записи автора | Предыдущая | Следующая

Мій gorod.dp.ua:
copyright © gorod.dp.ua
Усі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті