Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Блог
Сб, 20 квітня 2024
14:03

БЛОГИ

Livoberegna ODPI


11 жовтня 2018, 11:47

Щодо роботи Центра обслуговування платників Лівобережної ОДПІ м. Дніпра

Як розповіла головний державний інспектор відділу обслуговування платників Галина Матвієнко, за 9 місяців 2018 року з заявою про реєстрацію реєстратора розрахункових операцій до Лівобережної ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області звернулися 255 громадян, про реєстрацію книг обліку розрахункових операцій 1139 громадян, про реєстрацію розрахункових книжок 240 громадян.
Одним із головних направлень роботи відділу обслуговування платників на сьогоднішній день є ознайомлення фізичних осіб – підприємців, громадян та юридичних осіб з Пілотним проектом щодо застосування новітніх моделей для реєстрації розрахункових операцій.
Таким чином, фахівцями інспекції ведеться діалог усіма формами і методами з ціллю ознайомлення з вказаними новаціями, а саме: в приміщенні ЦОП транслюється відеоролик на дану тематику, розміщено друковану продукцію, тема висвітлюється під час проведення семінарів і практикумів, а також фахівці проводять співбесіду з платниками за даною тематикою.
Галина Матвієнко наголосила, що 13.06.2018 Кабінет Міністрів України ухвалив Постанову № 472 «Про реалізацію експериментального проекту щодо реєстрації та експлуатації новітніх моделей програмних та/або програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій».
Цим документом Уряд фактично підтримав ініціативу щодо запровадження інноваційної системи реєстрації та обліку реєстраторів розрахункових операцій. Мова йде про запровадження альтернативи касовим апаратам – замість традиційних РРО бізнес зможе використовувати мобільні телефони, планшети, ноутбуки та інші сучасні засоби комунікації.
Відповідно до постанови, ДФС спільно з Міністерством фінансів України розпочне пілотний проект щодо впровадження інноваційних технологічних рішень для реєстрації розрахункових операцій у сфері торгівлі (у тому числі Інтернет-торгівлі), громадського харчування, купівлі-продажу іноземної валюти, торгівлі через автомати з продажу товарів (послуг), надання послуг з приймання готівки для подальшого переказу, з перевезення пасажирів тощо.
Так, після затвердження переліку новітніх моделей комплексів, які братимуть участь в проекті, ДФС здійснить їх реєстрацію у Державному реєстрі реєстраторів розрахункових операцій. Реєстрація триватиме до 1 квітня 2019 року. Саме ці моделі і застосовуватимуть у своїй діяльності користувачі-учасники експерименту, які здійснюватимуть з їх допомогою розрахункові операції у готівковій та/або безготівковій формі.
ДФС, у свою чергу, узагальнюватиме та аналізуватиме контрольно-звітну інформацію, що надходитиме до системи обліку даних через новітні моделі комплексів, проводитиме оцінку своєчасності, повноти та захищеності даних, які зберігатимуться в системі зберігання даних.
Результати проведеного пілотного проекту будуть узагальнені фахівцями ДФС з урахуванням пропозицій, поданих територіальними органами ДФС, центрами сервісного обслуговування, користувачами новітніх моделей та передані для подальшої роботи до Міністерства фінансів України.
Позитивні результати експерименту дозволять впровадити новітні реєстратори розрахункових операцій у промислову експлуатацію та сприятимуть їх застосуванню платниками податків поряд з традиційними моделями касових апаратів.
Нагадаємо, що інноваційна система реєстрації та обліку реєстраторів розрахункових операцій – e-Receipt, розроблена ДФС, передбачатиме оnline реєстрацію пристроїв (персональні комп’ютери, планшети, смартфони), без подання до контролюючих органів будь-яких паперових документів та не потребуватиме абонентської плати за користування нею.
Е-Receipt може бути встановлена та підтримуватиметься будь-яким пристроєм. Вона передбачатиме програмне забезпечення для платника (продавця), покупця та ДФС, а також буде інтегрована з Електронним кабінетом платника.
Всі кейси цієї системи будуть безкоштовними для її користувачів та не потребуватимуть абонентської плати за користування. Крім того, система e-Receipt працюватиме цілодобово та міститиме значний масив інформації для забезпечення потреб її користувачів.
Система e-Receipt також матиме можливість інтегруватися з іншими системами ДФС та бухгалтерськими програмами, відповідатиме вимогам захисту інформації та передбачатиме мінімальні затрати часу на процес фіскалізації.


Останній раз редагувалося: 11.10.2018 11:47


Усі записи автора | Предыдущая | Следующая


Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ській дозор | Обговорити тему на форумах | Газета оголошень

Мій gorod.dp.ua:
copyright © gorod.dp.ua
Усі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті