На Дніпропетровщині державні траси оснащують сучасними системами Weigh-in-Motion.
Це рамка з датчиками та відеокамерами, яку встановлюють над дорогою. Вона автоматично перевіряє вагу фур просто у русі. Порушники отримуватимуть листи з повідомленням про штраф. Загалом на магістралях області планують облаштувати 10 таких WIM-комплексів.
Перший в області WIM-комплекс вже запрацював на трасі М-30 Стрий-Ізварине, поблизу розв’язки на Кам’янське. У планах – до кінця року запустити ще 9-ть.
«За місяць роботи системи маємо 90 протоколів про перевищення ваги автівками. Накладено штрафів на суму понад 4 млн грн, – розповів начальник Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області Олександр Коломійцев. – Зараз у тестовому режимі на «Дорозі Єдності» запущені ще два WIM-комплекси: у П’ятихатському районі поблизу Осикуватого та у Новомосковському – поруч із Новоселівкою».І додав: цьогоріч на трасі М-30 запланували будівництво ще одного такого комплексу – поблизу Павлограда.
В області системами Weigh-in-Motion оснастять і магістралі Н-23 Кропівницький-Кривий Ріг-Запоріжжя, Н-11 Кривий Ріг-Миколаїв та Н-08 Дніпро-Запоріжжя. А ще – решетилівську трасу, що нині будують на Київ.
На Дніпропетровщині – 3 тис км автошляхів державного значення. Це міжнародні, національні, регіональні та територіальні дороги. На таких магістралях дозволяється рух автівок, вага яких не перевищує 40 тонн.
Gorod`ській дозор | |
Фоторепортажі та галереї | |
Відео | |
Інтерв`ю | |
Блоги | |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
Погода | |
Архів новин |
В 2017 году были подкисаны первые контраткты на установку комплексов с европейскими компаниями. За 2018-2019 годы удалось не только построить несколько десятков комплексов, построить систему контроля, но и ввести всё это в тестовую эксплуатацию. Т.е., грубо говоря, за 2 года была проделана работа по созданию сети весового контроля
После прихода к власти зелёных тестовая эксплуатация комплексов так и не была переведена в полноценную с контролем и штрафованием. Якобы из-за того, что не было соответствующего закона. Разумеется, это было лишь пылью в гдаза избирателям, а причина была совсем в другом. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Сколько уже поют об этих комплексах, а в работе всего один и выписал всего 90 протоколов за месяц. Там в день столько перегрузов проезжает. А в сезон сбора урожая за пару часов сотню можно насобирать.
А как же постоянной распил на ремонте дорог? А как-же постоянная дойка дальнобоев за перевес? Неужели прикроют эти лавочки? Відповісти | З цитатою